Gå til innhold

Mary Kay hudpleieprodukter; erfaringer??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner ei som er konsulent som har mast lenge om at jeg må teste dette.  Jeg har vært skeptisk og sagt at jeg alt har funnet "min" serie for hud og er fornøyd med den. I tillegg får jeg hele MK-greia langt oppi halsen fordi hun fremstår som frelst når hun skriver på facebook og snakker om dette. Nesten som en sekt, virker det som. "MK- er meningen med livet,. jeg er såååå heldig, MK er så fantastisk" osv osv Litt Halleluja-faktor for meg, og da blir jeg negativ med en gang.

Uansett- jeg har nå likevel fått noen testere av henne og har blitt positivt overrasket over dagkrem og serum+rens. Synes de virker myke og gir mye fukt. Men er dette bra greier på sikt el ei??

Anonymkode: 151ba...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra produkter, men overhodet ikke verd den sykt høye prisen.

Anonymkode: c1777...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MK er skikkelig overprisa og ikke verdt den høye prisen nei. MK konsulenter roser selvfølgelig MK opp i skyene. Jobben til de er jo å selge disse produktene. Jeg har prøvd en dagkrem og toner, fikk utslett og så ikke ut. Tester på dyr gjør de å 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en sekt. Hold deg unna! 

Ja, har skjønt at det er noe spes "organisasjon". men hva med produktene?

Anonymkode: 151ba...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra produkter, men overhodet ikke verd den sykt høye prisen.

Anonymkode: c1777...17c

Ok, takk- så det er ok innhold i dette?

MK er skikkelig overprisa og ikke verdt den høye prisen nei. MK konsulenter roser selvfølgelig MK opp i skyene. Jobben til de er jo å selge disse produktene. Jeg har prøvd en dagkrem og toner, fikk utslett og så ikke ut. Tester på dyr gjør de å 

Tester de på dyr? Ikke bra... Mtp prisen så forespeilet hun meg selvsagt at jeg skulle få en super pakkepris av henne, med halv pris på alt sammen,,,..

Anonymkode: 151ba...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har skjønt at det er noe spes "organisasjon". men hva med produktene?

Anonymkode: 151ba...783

Produktene er overpriset, dårlige, testes på dyr, og ikke minst - de skal selges til enhver pris.

Som jeg har sagt i en annen tråd; Mary Kay forbindes med dårlige produkter og hysteriske salgskonsulenter som gjerne lurer og manipulerer sine venner for å få solgt de "fantastiske" produktene.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips. Hold deg langt unna disse dårlige produktene og MK konsulenter har ikke utdanning om dette og kan ingenting om hud. Snakker av erfaring. Har en venninne som jobber som det og har mast på meg flere ganger. Selv om jeg har sagt nei, jeg er ikke keen på å kjøpe noen produkter av deg, Sorry. Sliter med å ta nei for et nei. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips. Hold deg langt unna disse dårlige produktene og MK konsulenter har ikke utdanning om dette og kan ingenting om hud. Snakker av erfaring. Har en venninne som jobber som det og har mast på meg flere ganger. Selv om jeg har sagt nei, jeg er ikke keen på å kjøpe noen produkter av deg, Sorry. Sliter med å ta nei for et nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk- så det er ok innhold i dette?

Tester de på dyr? Ikke bra... Mtp prisen så forespeilet hun meg selvsagt at jeg skulle få en super pakkepris av henne, med halv pris på alt sammen,,,..

Anonymkode: 151ba...783

Det er alltid tilbud om halvpris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid tilbud om halvpris

Skjønner det ass, og skjønner at denne MK-greia er helt crazy. Men lurer fortsatt på; er det noen som har konkrete erfaringer med hva de gjør med huden? Noen sier bare at det er dårlig men har ikke prøvd. Virker som det bare er en med reell erfarign selv her, og hun fikk utslett? Noen som kjenner ingrediensene og vet hvordan de er ift andre kremer? 

Må tilstå at jeg hadde forventet meg et helt middelmådig resultat, men ble altså ganske positivt overrasket over tester-kremen.

Anonymkode: 151ba...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det ass, og skjønner at denne MK-greia er helt crazy. Men lurer fortsatt på; er det noen som har konkrete erfaringer med hva de gjør med huden? Noen sier bare at det er dårlig men har ikke prøvd. Virker som det bare er en med reell erfarign selv her, og hun fikk utslett? Noen som kjenner ingrediensene og vet hvordan de er ift andre kremer? 

Må tilstå at jeg hadde forventet meg et helt middelmådig resultat, men ble altså ganske positivt overrasket over tester-kremen.

Anonymkode: 151ba...783

Har ingen erfaringer, men jeg er fan av Paula Begoun og sjekker hva hun mener om produktene før jeg kjøper noe.

http://www.paulaschoice.com/beautypedia-skin-care-reviews/by-brand/mary-kay

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en gang, men tror jeg holder meg til kostmetikk butikker - føler ikke at huden ble så utrolig mye bedre. Holder meg til de produktene som har fungert bra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen erfaringer, men jeg er fan av Paula Begoun og sjekker hva hun mener om produktene før jeg kjøper noe.

http://www.paulaschoice.com/beautypedia-skin-care-reviews/by-brand/mary-kay

 

Takk det var nyttig.

Jeg kjøpte en gang, men tror jeg holder meg til kostmetikk butikker - føler ikke at huden ble så utrolig mye bedre. Holder meg til de produktene som har fungert bra før.

Ikke bedre, men ble den dårligere da?

Anonymkode: 151ba...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det var nyttig.

Ikke bedre, men ble den dårligere da?

Anonymkode: 151ba...783

Merka ingen forandring så jeg synes ikke det fortjener hypen. Gidder dermed ikke å bruke en formue på MK produkter når man kan få rimeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet mary kay en gang.. aldri mer.. Kjøpte en slik pakke til en pris jeg ikke tør å inrømme en gang! Var med en vaskerens, en krem, to typer serum og øye krem, og noe sminke da.. Rensen var som å prøve å vaske seg i ansiktet med fet hudkrem, følte meg ikke ren, serumen hjalp ikke i det hele tatt og kremen ga meg ikke nok fuktighet. Etter hvert ble huden sår og øm, fikk harde små knupper som ble til små irriterte sår. Har aldri hatt problmer med kviser før bare så det er sagt! Konsulenten sa det var bare huden som renset seg, og ville bedre seg etter et par uke... et par uker my ass! Avsluttet mary kay og gikk over til noe annet, og ble så mye bedre relativt fort. Anbefaler ikke may kay i det hele tatt, men det kun bassert på mine erfaringer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

På 7.11.2015 den 21.10, melatonin skrev:

Jeg testet mary kay en gang.. aldri mer.. Kjøpte en slik pakke til en pris jeg ikke tør å inrømme en gang! Var med en vaskerens, en krem, to typer serum og øye krem, og noe sminke da.. Rensen var som å prøve å vaske seg i ansiktet med fet hudkrem, følte meg ikke ren, serumen hjalp ikke i det hele tatt og kremen ga meg ikke nok fuktighet. Etter hvert ble huden sår og øm, fikk harde små knupper som ble til små irriterte sår. Har aldri hatt problmer med kviser før bare så det er sagt! Konsulenten sa det var bare huden som renset seg, og ville bedre seg etter et par uke... et par uker my ass! Avsluttet mary kay og gikk over til noe annet, og ble så mye bedre relativt fort. Anbefaler ikke may kay i det hele tatt, men det kun bassert på mine erfaringer da.

Klagde du? Fikk du pengene tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.11.2015 den 10.15, AnonymBruker skrev:

Skjønner det ass, og skjønner at denne MK-greia er helt crazy. Men lurer fortsatt på; er det noen som har konkrete erfaringer med hva de gjør med huden? Noen sier bare at det er dårlig men har ikke prøvd. Virker som det bare er en med reell erfarign selv her, og hun fikk utslett? Noen som kjenner ingrediensene og vet hvordan de er ift andre kremer? 

Må tilstå at jeg hadde forventet meg et helt middelmådig resultat, men ble altså ganske positivt overrasket over tester-kremen.

Anonymkode: 151ba...783

Dette lurer jeg også på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker MK produktene!  Bruker renseproduktene, dagkremen og foundation hver dag. Men er så "sleip" at jeg kjøper når det er kampanjer, så jeg har vel aldri betalt full pris. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vinky skrev:

Klagde du? Fikk du pengene tilbake?

Klagde, men fikk ikke penger tilbake. Desverre. Fikk beskjed om at jeg hadde brukt det for lenge til å kunne få det. Lukter litt løgn :PMen lenge siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...