Gå til innhold

71 grader nord.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Er det virkelig ingen som følger med på 71 Grader Nord, denne sesongen??

 Jeg fant i alle fall ikke noen annen tråd om dette, da jeg brukte den søke-funksjonen...

 

Anonymkode: 1c0d4...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser vanligvis på. Har fulgt med I alle år. Men kommer ikke til å se på no videre, etter Otaner røyk ut. Den gjengen som er igjen er bare irriterende å følge med på. Ønsker Line Lykke til, synes hun er den beste som er igjen nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja følger med. Lite og diskutere da. Synes frikortoppgsvene er litt merkelige? Burde vært mer fysiske oppgaver?  Kjedelig at de hopper over mye av landet....men slik er det jo, rekker ikke alt.  Bra otaner røk, hun burde jo prøvd å inkludere seg mere, men vet jo selv at det er vanskelig å være introvert i en sammensveiset gjeng av skravleper'er.  Litt kjedelig casting. Men alltid fantastisk og se Norges land :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margit Spat

Enig i at castingen er litt kjedelig i år. Jeg synes i alle fall at de som er igjen nå er veldig like og ganske kjedelige og uinteressante. Synes det var synd at Yngvar gikk ut. Han var litt kulere enn "konformitetsgjengen". Samme med Sandra, egentlig. Hun var tøff, og det var synd at hun ble skadet. Nå heier jeg på Line, og gjetter på at Tommy er den neste som ryker ut. Rett og slett fordi han er den som likner minst på Ole Magnus & co. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har de klart å få ut alle sutrepaver og raringer, og står igjen med vellykkede og spreke ungdommer som er helt inni konkurransen...

Dette programmet er mer interessant når det er med mer ulike personer utover i konkurransen. 

Når det er sånn det er heier jeg virkelig på Line! Hun er en tøffing blant kompis-gutta.

Anonymkode: 2ec9a...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette programmet har blitt temmelig kjedelig og fryktelig ensformig i løpet av alle disse sesongene.

Opplegget går alltid ut på nøyaktig det samme: Deltakerne skal gå en veldig lang og slitsom tur (ski, truger, på beina, sykkel eller med kajakk) og så skal de finne noen flagg eller løse noen oppgaver underveis. I tillegg skal dem komme seg frem til ett eller annen sted innenfor ett visst tidspunkt, for å få belønning....

Den eneste grunnen til å følge med på dette programmet er vel i håp om å få med seg noen fine natur-fotografier, samt dramatikken innad i gruppene.

Anonymkode: 1c0d4...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ser bare skigåing oppover fjell som jeg har sett de 5 siste sesongene. Nå gidder jeg ikke å se på turen lenger det er jo så kjedelig med samme jammeren i oppoverbakke og de som alltid har høydeskrekk og de som aldri har gått på ski før og de som er det svakeste leddet, ja ok, jeg har skjønt det., nå ser jeg kun på utstemminga til slutt selv der er det ikke så mye nytt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DerRR ble Tommy merket, ja. Ikke uventet. 

Det er jo ganske rettferdig , han er den svakeste av de som er igjen.  

Har vel egentlig vært ganske rettferdig utstemning denne gangen - eneste er vel Yngvar som hadde fortjent å være litt lenger. Men han var jo en spiller selv og tapte for spillet.  

Mangler litt av konkurransen denne sesongen - de har jo ofte ikke tidsfrister på etappene , de som har hatt har det gått ganske greit å klare. Har heller ikke vært så mange 'gevinster' denne gangen.

Liker egentlig årets utgave men det er jo fordi de ter mange fysisk sterke deltagere , de er hyggelige og gir av seg selv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg ser på! Har fulgt med i alle år og er stadig like imponert over alle som klarer å presse seg langt over egne grenser, omgås og samarbeide med ukjente folk i flere uker. .. syns det er spennende å se hvordan de løser samspillet seg imellom og ikke minst oppgavene. Fantastiske bilder først og fremst! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på ☺ Hadde egentlig Yngvar som favoritt, men nå som han gikk ut heier jeg på Line. Blir litt spennende å se hvem de veger å merke neste gang. Synes det er bra at Otaner gikk ut, han burde gått ut før. Snakk om å trekke seg ut av gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De kamera-folkene som er med på dette programmet, må sikkert også være i temmelig god form. De går så mange mil etter mil, samtidig som de bærer på alt det veldig tunge kamera-utstyret..

TV-kanalen kan sikkert ikke sende ut hvem som helst for å drive med dette...

Anonymkode: 1c0d4...030

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Denne TV-serien blir bare mindre og mindre spennende å følge med på. Nå er det liksom bare en liten gjeng med veldig gode kompiser igjen som skal på fjelltur, og som helst ikke vil stemme noen som helst hjem igjen. I en episode for litt siden, så diskuterte ett par av deltakerne faktisk om det liksom var "lov" eller "tillatt" å bruke heile den poengskalaen. Dette blir jo bare latterlig og idiotisk...
 

Anonymkode: 1c0d4...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha fulgt serien trofast i mange år datt jeg av i år. Det eneste nye i hver sesong er deltakerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Margit Spat

Konseptet og oppgavene begynner å bli såpass oppbrukt at de vanlige deltakerne ikke klarer å «bære» programmet lenger. En indikasjon på at programmet er oppbrukt er når man synes kjendisversjonen er bedre fordi det er med folk som vi har et forhold til fra før, og som er mer proffe i å by på seg selv. Da er det ikke lenger turene og oppgavene som er spennende. Likevel ser jeg på, og jeg kommer nok til å følge med helt til finalen er over :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på det et par ganger fordi jeg kjenner en som er med, men synes ikke det er så veldig spennende akkurat.. 

Anonymkode: f7232...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Hvordan i all verden, kan noen ha unngått å se det samiske flagget før???

Anonymkode: 1c0d4...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...