Gå til innhold

Venninner i oslo?


poppisline

Anbefalte innlegg

Jeg er en 25 år gammel jente som kommer fra Bergen, flyttet til Oslo i slutten av desember ifjor. Jeg har ikke det store nettverket i oslo  og har veldig lyst til å bli kjent med flere. Glad i vin, turer, shopping, ta en kaffe. Så å si det meste! Er veldig lite kresen og liker å finne på litt forskjellig. 

Såeee, kunne du tenke deg å bli kjent med meg, ta en kaffe og en liten prat? 

Er veldig grei, hvis det hjelper på. HEHE 

og biter selvfølgelig ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i facebook gruppen "Venninner<3 " å legg ut der, vi er mange koselige jenter som vil bli kjent med andre kule jenter i Oslo :)

Anonymkode: 65f60...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har så lyst til å få meg venninne(r) som er forståelsesfulle og greie, og til å stole på selvsagt. Som jeg kan shoppe dameklær sammen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Den 31. oktober 2015 at 22.46, poppisline skrev:

Jeg er en 25 år gammel jente som kommer fra Bergen, flyttet til Oslo i slutten av desember ifjor. Jeg har ikke det store nettverket i oslo  og har veldig lyst til å bli kjent med flere. Glad i vin, turer, shopping, ta en kaffe. Så å si det meste! Er veldig lite kresen og liker å finne på litt forskjellig. 

Såeee, kunne du tenke deg å bli kjent med meg, ta en kaffe og en liten prat? 

Er veldig grei, hvis det hjelper på. HEHE 

og biter selvfølgelig ikke. :)

Hei, jeg er ei jente på 29 år som sliter med akkurat det samme. Jeg har bodd i flere år i Halden, men flyttet til Oslo pga. jobb. Synes det er vanskelig å få nye venner her ettersom jeg jobber med eldre mannfolk og ikke er i et jentemiljø her. 

 

Hvis du er interessert å bli bedre kjent, ta kontakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...