Gå til innhold

Adelias babyønske!


Adelia

Anbefalte innlegg

Er enig i det du sier. Vi har pratet om akkurat det. Det er ikke sånn at alle som får barn har alt på stell, og de kommer seg gjennom det. Så hvorfor skal det ikke gå for oss? Takk for oppmuntrende ord, Chandra :helen: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Lenge siden jeg har vært her. Vi har :humpe: litt i det siste. Eggeløsningsen skal være i følge app på tirsdag. Så satse på at  det blir noe ut av dette! Har ikke tenkt å bruke eggeløsningstester med det første. Hvis de ikke klaffer de 3-4 første månedene, så må vi nok vurdere det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er utrolig fint å ha en dagbok hvor jeg kan skrive alt jeg tenker på angående prøvingen. Men allikevel er jeg livredd for at noen skal kjenne meg igjen. Har egentlig lyst å dele mye mer av tankene jeg sitter med, men føler at det kan avsløre meg. Noen som har opplevd at venner og familie har kjent igjen dagboken deres? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er utrolig fint å ha en dagbok hvor jeg kan skrive alt jeg tenker på angående prøvingen. Men allikevel er jeg livredd for at noen skal kjenne meg igjen. Har egentlig lyst å dele mye mer av tankene jeg sitter med, men føler at det kan avsløre meg. Noen som har opplevd at venner og familie har kjent igjen dagboken deres? 

Tenker av og til også slik, men så snur jeg på det;

De som er her inne er enten selv prøvere med er behov for å dele tanker og erfaringer, eller for å innhente informasjon om ting de lurer på. Jeg velger å tro at folk flest har folkeskikk nok til å ikke avsløre hvem skriver er i en dagbok eller tråd, men heller si det ansikt til ansikt - eller ikke si noe i det hele tatt! 

Bruk dagboken til å dele det du vil, uten å bekymre deg 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker av og til også slik, men så snur jeg på det;

De som er her inne er enten selv prøvere med er behov for å dele tanker og erfaringer, eller for å innhente informasjon om ting de lurer på. Jeg velger å tro at folk flest har folkeskikk nok til å ikke avsløre hvem skriver er i en dagbok eller tråd, men heller si det ansikt til ansikt - eller ikke si noe i det hele tatt! 

Bruk dagboken til å dele det du vil, uten å bekymre deg 😊 

Takk for svar og kloke ord! Kanskje man skal lette til på sløret allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg eggeløsning i følge app, men ingen sengaktivitet dessverre. Har klart å få skikkelig sår nedentil, uten å forstå hvor det kommer i fra. Så veldig vondt ved åpningen til skjeden.  Så er litt bitter. Hadde håpet på at vi kunne prøve i dag også, for å øke sjansen til TB. Men satse på at sengeaktiviteten på lørdag og søndag holder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt om dette skal ødelegge denne prøveperioden! Og, AU! Veldig kjedelig plass å ha sår :ohmy: Vurderer du å gå til legen med det? Bør kanskje det hvis det kom uten grunn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt om dette skal ødelegge denne prøveperioden! Og, AU! Veldig kjedelig plass å ha sår :ohmy: Vurderer du å gå til legen med det? Bør kanskje det hvis det kom uten grunn. 

Kan jo ha det i forbindelse med sex, men er liksom litt sårt på en merkelig plass (beklager detaljer), så kan jo egentlig ikke være det. Skal se om det blir bedre i løpet av par dager, så hvis det ikke er bedre så må jeg dra. Problemet er at legen min er i permisjon, og vikarlegen er dansk. Forstår greit med dansk, men den legen er umulig å forstå. :klo: Så satse på at det går over av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ha det i forbindelse med sex, men er liksom litt sårt på en merkelig plass (beklager detaljer), så kan jo egentlig ikke være det. Skal se om det blir bedre i løpet av par dager, så hvis det ikke er bedre så må jeg dra. Problemet er at legen min er i permisjon, og vikarlegen er dansk. Forstår greit med dansk, men den legen er umulig å forstå. :klo: Så satse på at det går over av seg selv. 

Off, dansk! Enig i at det er umulig å forstå. Håper det forsvinner av seg selv, det var elendig timing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ha det i forbindelse med sex, men er liksom litt sårt på en merkelig plass (beklager detaljer), så kan jo egentlig ikke være det. Skal se om det blir bedre i løpet av par dager, så hvis det ikke er bedre så må jeg dra. Problemet er at legen min er i permisjon, og vikarlegen er dansk. Forstår greit med dansk, men den legen er umulig å forstå. :klo: Så satse på at det går over av seg selv. 

Begynner å lure på om du har samme lege som meg! Forstår ikke alltid hva han sier, men synes det er så flaut å spørre heletiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om du har samme lege som meg! Forstår ikke alltid hva han sier, men synes det er så flaut å spørre heletiden :fnise:

Hehe! Syns også det var flaut å spørre, spesielt når jeg var å tok celleprøve. Når hun drev å pillet der nede og spurte om ting jeg ikke skjønte :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er jeg 6 dpo, og begynner å bli temmelig utålmodig. Skulle helst ha vært gravid i går. Tror ikke det hjelper på at jeg ser på alle mulige jordmødre og fødeavdeling TV-programmer. Noen som har forslag til flere slike serier? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmødrene! Den serien hadde jeg helt glemt ut. Elsker sånt. Det skal jeg jammen meg se i dag. Vet ikke om flere dessverre, så håper noen andre svarer deg. Hehe. 

Har du tenkt å teste før IKM eller vil du vente å se? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Syns også det var flaut å spørre, spesielt når jeg var å tok celleprøve. Når hun drev å pillet der nede og spurte om ting jeg ikke skjønte :fnise:

Skjønner det! Er ikke samme da når din er en hun. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ca 6 dager til IKM. I dag morrest når jeg var på trening, så var puppene mine skikkelig ømme. Var veldig ubehagelig å jogge. Har sjeldent opplevd det. Så håper det virkelig er et tegn på graviditet og ikke mens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så spennende! Når har du tenkt å teste? Venter du til IKM? :)

Er så usikker. Hadde egentlig tenkt å vente til IKM. Men den dagen har jeg eksamen. Så vet ikke hvor lurt det er. Både tanke på negativ- og positivtest. Så tror faktisk jeg må innom apoteket i morn tidlig for å kjøpe meg en, eventuelt flere tester. Har med vilje ikke kjøpt inn, slik at jeg ikke skal bli helt gal med den testingen. 

Har på følelsen at jeg er gravid, så det kommer til å bli så skuffende hvis jeg ikke er det. Men allikevel er det bare min første prøveperiode, og så flaks kan jeg ikke ha :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles meget ømme pupper. Klarer så vidt å være borti. Bh er bare ubehagelig å bruke. Og bhen føltes for liten ut til puppene. Hvis dette er tegn på mens, så blir jeg skikkelig sur! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...