Gå til innhold

12 uker gammel baby og søvn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig at fysiske ting må utelukkes, men så må man også akseptere hvis man ikke finner noe, at man har en high need baby. Og DET er tøft! Men det er bare slik de er, og da må man gjøre det beste ut av det. Når man senker skuldrene g aksepterer, er det lettere å komme gjennom hverdagen.

Og du har min fulle sympati også, ettersom min er/var helt lik! Men hun ER fysisk frisk, bare ekstremt krevende. Nå 10 mnd og fortsatt mye mer krevende enn gjennomsnittet. Både oppmerksomhet, nærhet, søvn osv

 

Håper dere ikke finner du galt, selvfølgelig ❤

Anonymkode: 3a00d...fa8

Sover din like dårlig?

Anonymkode: b07b9...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vært ganske håpløs hele veien, men nytt fenomen nå. Nå våkner min en gang hvert 90.minutt hvis ikke oftere på natten. Enda dårligere om vi ikke samsover. Holdt på i noen mnd. Men nå slipper jeg å bysse så mye, hvertfall 4 uker siden jeg bysset sist. 

Sov bedre før 😬

Anonymkode: 3a00d...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vært ganske håpløs hele veien, men nytt fenomen nå. Nå våkner min en gang hvert 90.minutt hvis ikke oftere på natten. Enda dårligere om vi ikke samsover. Holdt på i noen mnd. Men nå slipper jeg å bysse så mye, hvertfall 4 uker siden jeg bysset sist. 

Sov bedre før 😬

Anonymkode: 3a00d...fa8

kjenner til den. Hun har minst en våkenperiode på nattestid, som varer et par timer. 

Nå driver jeg med loggføring for å finne mønstre😂

Anonymkode: b07b9...40b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dør jeg snart. Leggingen har eskalert og tar  2-4  timer, hun havner aldri i dyp søvn, rører jeg meg så våkner hun og begynner å hyle., Er jeg heldig så kan jeg snike meg ut mellom 20-21.. Men hun våkner etter en halvtime-time og da er det Pån igjen.. I natt har hun våknet hver time i tilegg. Samt en våkenperiode fra 0430 til 06 ish... Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: b07b9...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Har vært slik leeeenge her. Prøv å.hold ut, det går over. Evt få avlastning ❤

Anonymkode: 3a00d...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke vært på ahus enda? Når er timen?

Anonymkode: 3a00d...fa8

neste uke😔

Anonymkode: b07b9...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Har vært slik leeeenge her. Prøv å.hold ut, det går over. Evt få avlastning ❤

Anonymkode: 3a00d...fa8

avlastning skjer ikke.

jeg vet det går over, men når😂 har sovet tilsaman 55 min  på dagen i dag. Så hun er i strålende humør

Anonymkode: b07b9...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sov bare på meg første 5 mnd. Syns det ble litt bedre rundt 4 mnd men så litt verre før 6 mnd. Og nå som nevnt - helt krise 😂 Sorry.

Anonymkode: 3a00d...fa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...