Gå til innhold

Invitere alle venner i bryllupet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å planlegge er en ting. Å gjennomføre er noe annet. Det er ikke alltid at planene blir gjennomført.

Det er i så fall noe ganske annet. Slik jeg oppfattet det her var det snakk om å invitere til "restefest" før selve brullupet var gjennomført. Om man får overaskende mye gjester, og DA velger å lage en impulsiv fest, blir det jo noe helt annet :)

Anonymkode: 524d3...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i så fall noe ganske annet. Slik jeg oppfattet det her var det snakk om å invitere til "restefest" før selve brullupet var gjennomført. Om man får overaskende mye gjester, og DA velger å lage en impulsiv fest, blir det jo noe helt annet :)

Anonymkode: 524d3...4ef

Mente overraskende mye RESTER...!!

Anonymkode: 524d3...4ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

At folk har en "reste-fest" etter bryllup er veldig vanlig. Mange synes selve bryllupet og det som skjer resten av den dagen/kvelden, skal være mer "stille" og personlig, - og det blir det hvis det bare er nær familie som kommer.  

Aldri hørt om konseptet restefest etter bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på bryllup som en god anledning til å samle vennegjengen, så jeg ville invitert alle sammen med partner. Tre av venninnene i min nærmeste krets er gift, og to av de inviterte alle venner. 

Familie betyr ingenting for deg, altså? Eller har dere kanskje ingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familie betyr ingenting for deg, altså? Eller har dere kanskje ingen?

Jeg skriver ikke noe om å ikke ha familien der, så det er ikke sånn at jeg har tenkt til å invitere vennene på bekostning av familien. Her går det i "Ja takk, begge deler"  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ikke noe om å ikke ha familien der, så det er ikke sånn at jeg har tenkt til å invitere vennene på bekostning av familien. Her går det i "Ja takk, begge deler"  :) 

Det kunne virke slik på innlegget ditt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...