Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han startet opp sin egen matgruppe på Facebook. Tror han ble lei av at en av de andre medlemmene kom med så mye spydigheter og stygge kommentarer til ham.

Anonymkode: 8db6d...bcd

Hva heter gruppen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 3/20/2018 at 10:52 AM, allesote said:

Hva heter gruppen?

Navnet hans 's mat prat:)

Anonymkode: bc63f...f40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 21.39, Honey Dew skrev:

Ser det er bilde fra hennes forige hun la ut. Ser hun har klint fast skiver fra gummifiskepudding. Den runde du får ferdig på butikken. Grusom

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett på fb at folk lever på tro rett i koppen. Hun har reddet mange fra Toro, rett i koppen. Hun bør finne frem innlegg der folk skriver at de lever på det.

Vet ikke om det er bedre å gå fra tro til fetthelvete hun representerer

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 11.02, AnonymBruker skrev:

Han startet opp sin egen matgruppe på Facebook. Tror han ble lei av at en av de andre medlemmene kom med så mye spydigheter og stygge kommentarer til ham.

Anonymkode: 8db6d...bcd

Han er da fortsatt med i denne gruppa også. Han la ut for mindre enn en time siden....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vi sendt en Mail til forlaget mon tro? Bare tipse bittelitt om denne siden mfl???

IMG_5632.PNG

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ler sånn av den appelsin"desserten" en av adminsen delte fra MFB bloggen :fnise: Appelsin delt i to (med klistremerket på), pisket krem, litt kjeks og sjokolade.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Polyblank skrev:

Ler sånn av den appelsin"desserten" en av adminsen delte fra MFB bloggen :fnise: Appelsin delt i to (med klistremerket på), pisket krem, litt kjeks og sjokolade.

Høydare den:) 

Håper den kommer med i boken! :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Polyblank skrev:

Ler sånn av den appelsin"desserten" en av adminsen delte fra MFB bloggen :fnise: Appelsin delt i to (med klistremerket på), pisket krem, litt kjeks og sjokolade.

😂😂😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Fruktninja skrev:

Høydare den:) 

Håper den kommer med i boken! :D

Smaker sikkert helt greit, men presentasjonen fikk meg til å le :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudinna har to konkurranser gående nå, noen som vet hvem som sponser?

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piiiinlig den med softisen.. ser det er mange kritiske kommentarer der. De er selvfølgelig kastet ut.

Anonymkode: 17ee0...a23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Piiiinlig den med softisen.. ser det er mange kritiske kommentarer der. De er selvfølgelig kastet ut.

Anonymkode: 17ee0...a23

Screenshot for oss utkastede??

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

dobbelpost og krøll

Endret av Fruktninja
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gudinna har to konkurranser gående nå, noen som vet hvem som sponser?

Anonymkode: 100ad...85f

Rondane høyfjellshotell og Svartehavet.no

 

(redigert for stavefeil) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2018 den 22.01, Thildamor skrev:

😂😂😂😂😂😂😂

Jeg arbeider på kjøkken. Vi lager en del appelsindesserter gjennom året. Nå gidder ikke jeg å gå inn på bloggen, men så.bildet på fb. Første bud....du vasker alt av frukt. Hadde det vært gjort, så hadde du sett klistremerker.  Du serverer ikke frukt med lappene på. Et tegn på slurv på kjøkkenet.

Og hvordan har hun tenkt at gjestene skal få i seg denne appelsinen? Skal gjestene sitte å slite med en skje?  Kniv og gaffel? Det blir et griseri. Du må løsne kjøttet fra skallet. Skjær av det hvite på kjøttet. Uansett redskap du gir gjestene dine, vil de slite...for i bunnen vil det sitte godt fast. Vel, det er da en kreditt der da.

Neste gang anbefaler jeg deg, skjær toppen av appelsinen. Og en skive underst, så den står på fatet. Så kan du løsne kjøttet fra hele appelsinen. 

Dette er det mest slurvete jeg har sett. Her virket det som om det er kommet på en ide i full fart. En ide som ikke virker.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.3.2018 den 21.28, Polyblank skrev:

Ler sånn av den appelsin"desserten" en av adminsen delte fra MFB bloggen :fnise: Appelsin delt i to (med klistremerket på), pisket krem, litt kjeks og sjokolade.

Med knappe 20 liker, og fire kommentarer som alle fire er fra adminions :ler:

Oppskriften på "rullebeger" (brød rundt en ølboks) er i utgangspunktet en god idé men bildet hun har tatt ser ikke så veldig pent ut. Jeg får litt assosiasjoner til oppkast som kommer ut av brødet.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ardwinna skrev:

Med knappe 20 liker, og fire kommentarer som alle fire er fra adminions :ler:

Oppskriften på "rullebeger" (brød rundt en ølboks) er i utgangspunktet en god idé men bildet hun har tatt ser ikke så veldig pent ut. Jeg får litt assosiasjoner til oppkast som kommer ut av brødet.

 

Virker som de prøver å dytte den opp med å kommentere i håp om at det kommer flere likes. :fnise: Kanskje på tide å ta et hint?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ardwinna skrev:

Oppskriften på "rullebeger" (brød rundt en ølboks) er i utgangspunktet en god idé men bildet hun har tatt ser ikke så veldig pent ut. Jeg får litt assosiasjoner til oppkast som kommer ut av brødet.

 

Nå synes jeg du var snill. Vil heller si det ligner på oppkast som renner ut av en hjemmelaget fleshlight :fnise:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, BettyCooper skrev:

Nå synes jeg du var snill. Vil heller si det ligner på oppkast som renner ut av en hjemmelaget fleshlight :fnise:

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...