Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den «tårtan»... 

Det er veldig synd at hun er så dårlig til å ta bilder. Som moderator / admin / inspirator bør hun evne å ta gode bilder. Jeg tar bedre bilder av middagen med telefonen liksom. Elendig lyssetting, måten den er lagt opp på... nei...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Viktig å løfte smakene!!!. Mulig hun har fått med seg kritikken her inne. Hun har drept alle smaker av råvarer. De har vært druknet i fett.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎08‎.‎03‎.‎2018 den 21.42, AnonymBruker skrev:

En salat som består av agurk og eddik skrives "agurk- og eddiksalat".

Anonymkode: e748c...a4d

FEIL

"agurk- og eddiksalat" betyr "agurksalat og eddiksalat" , altså to forskjellige salater. På samme måte som du ville sagt "barne- og ungdomsskolen" eller "hjerte- og karsykdommer".

Det høres merkelig med "agurk og eddiksalat", enig i det. Men det du skriver blir i alle fall ikke rett.

Anonymkode: 5d103...ce0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har singlekaren skrevet noe passivt-aggressivt i det siste? Er blokkert av han, så får ikke med meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Juliannaos skrev:

Har singlekaren skrevet noe passivt-aggressivt i det siste? Er blokkert av han, så får ikke med meg noe.

Er ikke sikker på hvem du mener, for jeg er så sjeldent inne å ser i gruppa. Men er det en viss trønder, du tenker på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Thildamor skrev:

Er ikke sikker på hvem du mener, for jeg er så sjeldent inne å ser i gruppa. Men er det en viss trønder, du tenker på?

Han er ikke trønder, har før lagt ut mye bolleoppskrifter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Juliannaos skrev:

Han er ikke trønder, har før lagt ut mye bolleoppskrifter 

Å ja, nå vet jeg hvem du mener. Nei, tror ikke han hadde lagt ut noe nå. Ikke som jeg kunne finne iallefall! Tror ikke han har blokkert meg, for jeg skriver ingenting der.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her er fra noen dager siden, er en dame som legger ut bilde av rogn og som gleder seg til mat.

Hva denne karen prøver å si er vel at alle kvinner liker (sæd)celler...

20180312_133539.png

Endret av Juliannaos
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Juliannaos skrev:

Denne her er fra noen dager siden, er en dame som legger ut bilde av rogn og som gleder seg til mat.

Hva denne karen prøver å si er vel at alle kvinner liker (sæd)celler...

20180312_133539.png

ÆSJ! Sjarmerende type!

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Juliannaos skrev:

Denne her er fra noen dager siden, er en dame som legger ut bilde av rogn og som gleder seg til mat.

Hva denne karen prøver å si er vel at alle kvinner liker (sæd)celler...

20180312_133539.png

Men... rogn er jo egg...

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Emmelise skrev:

Men... rogn er jo egg...

Livets Harde Skole, vet du

Anonymkode: 87ee8...8ba

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en ny admin. Hun er helt sikkert en kul dame, men denne måten å legge ut oppskrift er et symptom på hva som er galt med sosiale medier. Man kan faktisk gjøre noe bra for andre mennesker uten å fortelle hele verden.

20180314_203932.png

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Juliannaos skrev:

Dette er en ny admin. Hun er helt sikkert en kul dame, men denne måten å legge ut oppskrift er et symptom på hva som er galt med sosiale medier. Man kan faktisk gjøre noe bra for andre mennesker uten å fortelle hele verden.

20180314_203932.png

Ser mer ut som jordbær med krem

Anonymkode: 87ee8...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så oppgitt over dette «se så snill og god jeg er da»-syndromet

Hun kunne bare lagt ut bilde av muffinsene med oppskrift. Det er en matgruppe, hvem bryr seg om den ekstrainformasjonen

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser mer ut som jordbær med krem

Anonymkode: 87ee8...8ba

Synes nå det var fine bilder jeg da.. Men ja..mye "se på meg, se hvor flink jeg er..blablabla"  

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bildene er fine synes jeg, slår jo o'store T's bilder med stor margin. Jeg reagerer på "se så snill jeg er som baker muffins til noen som ble operert i dag og nå skal jeg på sykehuset med både muffins og blomster" vinklingen.

Anonymkode: 6def3...39b

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også de bildene var fine. Friske farger og fint lys.
Jeg lurer nå mest på hvor lurt det egentlig er å ta med blomster, da mange sykehus nekter å ta i mot blomster pga allergi og sånn.

Lekre muffins men ikke like lekkert å drive med sånt uhemmet selvskryt på en matside.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru skrytepave har vært inne på facebooksiden til Eldorado og linket til bloggen mm....

Anonymkode: 100ad...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Fru skrytepave har vært inne på facebooksiden til Eldorado og linket til bloggen mm....

Anonymkode: 100ad...85f

I hvilket av innleggene da? Klarer liksom ikke å ikke gå inn for å finne det. Litt togkræsj-følelse :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...