Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den sausen der, er ikke mye hjemmelet. 

Hilsen knorransatt

Anonymkode: d8fcb...cf7

den er helt lik min soppsaus. Kun stekt sopp og fløte som koker inn. 

 

Anonymkode: 8f46a...e0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der har sjefen byttet bilde til et adskillig bedre og mer delikat bilde! Det var kjapt, mon tro om hun følger med her inne :ler:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ardwinna skrev:

Og der har sjefen byttet bilde til et adskillig bedre og mer delikat bilde! Det var kjapt, mon tro om hun følger med her inne :ler:

Hun er her inne

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er her inne

Anonymkode: d8fcb...cf7

Shhh, må ikke skrive det så høyt for da blir tråden stengt på grunn av spekulasjoner. Hun er ikke her vettu, det har hun jo sagt flere ganger gjennom sine trofaste adminions og forkjempere! ;)

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel vært snakk om at en eller to kontoer har vært disponert av en viss person lengre bak i tråden?

Mulig jeg husker feil da.. har jo vært mye rart fra den kanten...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg hadde sett hva som skjedde i den gruppa, så jeg ble litt forbauset over at den hadde vært stengt i to timer tidligere......jeg hadde jo missa hele dramaet!! 🙈

Jeg synes det er så frekt å legge ut oppskrifter og kalle det det for T....ditt og T... datt når jeg har oppskriftene fra før fra andre....

Anonymkode: 8fefe...679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lenge siden jeg hadde sett hva som skjedde i den gruppa, så jeg ble litt forbauset over at den hadde vært stengt i to timer tidligere......jeg hadde jo missa hele dramaet!! 🙈

Jeg synes det er så frekt å legge ut oppskrifter og kalle det det for T....ditt og T... datt når jeg har oppskriftene fra før fra andre....

Anonymkode: 8fefe...679

Whaaaaat????? Har gruppen vært stengt????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rævrusk. Da ble det drama.

Han ene testadminen skriver så uforståelig at ingen forstår hva han sier

Endret av MalloryK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admin må jo bo inne på den gruppa... Ser det er et par nå som har lagt ut bilder. Sekundet etter det er lagt ut er admin der MED EN GANG "Minner om oppskrift"... Regelen er det må legges ut oppskrift innen 30 minutt, skjønn det den som kan. 
Men anyways. hva om trådstarter faktisk holder på med å skrive oppskrift i kommentarfeltet.
Hallo.. De er så kjappe på avtrekkeren at det er kvalmt. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Døgnvill skrev:

Admin må jo bo inne på den gruppa... Ser det er et par nå som har lagt ut bilder. Sekundet etter det er lagt ut er admin der MED EN GANG "Minner om oppskrift"... Regelen er det må legges ut oppskrift innen 30 minutt, skjønn det den som kan. 
Men anyways. hva om trådstarter faktisk holder på med å skrive oppskrift i kommentarfeltet.
Hallo.. De er så kjappe på avtrekkeren at det er kvalmt. 

Man ser jo når innlegg er postet så de burde heller minne om regelen når de ser at det snart har gått 30 minutt. Om de nå skulle gå glipp av noen innlegg uten oppskrift som de ikke får slettet fort nok, er det jo ikke akkurat som om verden går under eller at noen dør av det. Det er jo bare å slette senere. Eller la de stå.
Jeg regner med det er konkurranse om å være den flinkeste og kjappeste adminionsen, så de må vel stå på.

Endret av Ardwinna
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Ardwinna said:

Man ser jo når innlegg er postet så de burde heller minne om regelen når de ser at det snart har gått 30 minutt. Om de nå skulle gå glipp av noen innlegg uten oppskrift som de ikke får slettet fort nok, er det jo ikke akkurat som om verden går under eller at noen dør av det. Det er jo bare å slette senere. Eller la de stå.
Jeg regner med det er konkurranse om å være den flinkeste og kjappeste adminionsen, så de må vel stå på.

La oss ikke glemme at de sletter posten uten varsel dersom oppskriften ikke er skrevet innen 30 minutt, ha ha ha!!

Ale adminggjengen virker til å være overachivers, alt for å tilfredsstille dronninga.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang *rævrusk* oppskriften så gikk jeg inn på kommentarfeltet. Det har vært en testadmin som har skrevet litt uforståelig saker, og denne gangen var inget unntak. ( Vet ikke om han fortsatt er på 'prøve'). 

20180224_180009.png

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare søke på karen, og dette postet han under sitt navn til et humorprogram. ( Hvis han ikke er helt 'med', så ber jeg om unnskyldning å sletter alt).

20180224_175909.png

Endret av Juliannaos
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, MalloryK skrev:

Ja, det var han jeg snakket om litt lengre oppe. Jeg forstår ikke hva han prøver å si

Ja, er ikke lett å forstå😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Døgnvill skrev:

Admin må jo bo inne på den gruppa... Ser det er et par nå som har lagt ut bilder. Sekundet etter det er lagt ut er admin der MED EN GANG "Minner om oppskrift"... Regelen er det må legges ut oppskrift innen 30 minutt, skjønn det den som kan. 
Men anyways. hva om trådstarter faktisk holder på med å skrive oppskrift i kommentarfeltet.
Hallo.. De er så kjappe på avtrekkeren at det er kvalmt. 

Det er skrivefeil. De mener 30 sekunder.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han bare er veldig lite stødig i norsk. Han er vel utenlandsk?

Jeg visste forresten ikke at det finnes mat som kalles rævrusk. Kanskje det serveres på en seng av danglebær? :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verserer en måte å lage softis på rundt om på Facebook om dagen. Selvfølgelic er det o store sin måte som fungerer. Ikke den som er rundt på nettet må vite.. Kjenner det er vanskelig å vite om man skal le, eller klaske hånda i pannen.. 

Screenshot_20180224-192449.png

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...