Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Honey Dew skrev:

VM skulle ha laget sin egen fb-side. Når ingen våger å ta tak i mobbingen og kaste ut disse som gjør det, fortjener MFB å miste han til andre grupper

Han har jo det 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, tonebelinda skrev:

Han har jo det 

Bra. Han skulle hatt sin egen blogg også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig til moderering her! Saken var at en som vi kaller VM la ut oppskrift på brød som en roste og tok av seg hatten for. Den single karen kommenterer da at vedkommende bør ta av seg hatten for andre også. Denne kommentaren oppfattes selvfølgelig smålig etc, og flere støtter VM. Kan sende skjermbilder til de som vil.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen legge ut skjermbilde av denne mobberen og VM. Jeg aner ikke hvem det er og vanskelig å bla nedover.. fant ikke noe bilde av brød VM lagde ..

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan noen legge ut skjermbilde av denne mobberen og VM. Jeg aner ikke hvem det er og vanskelig å bla nedover.. fant ikke noe bilde av brød VM lagde ..

Anonymkode: e42bc...d56

Søk på navnet hans inne på gruppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Juliannaos skrev:

Veldig til moderering her! Saken var at en som vi kaller VM la ut oppskrift på brød som en roste og tok av seg hatten for. Den single karen kommenterer da at vedkommende bør ta av seg hatten for andre også. Denne kommentaren oppfattes selvfølgelig smålig etc, og flere støtter VM. Kan sende skjermbilder til de som vil.

Skjermbildene dine var dårlig sensurert og man kunne identifisere de forskjellige. Dette ble moderert vekk og respons til dette. Jeg la merke til det, for jeg var en av de som klagde over hvilken dårlig jobb det var gjort ved å stryke ut navn og bilde.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han som blir trakassert av singlekaren er helt klar i hodet, så at folk heier på han er : 1.) Han er så presis i sine oppskrifter at selv de som må ha ting inn med teskje forstår oppskriften 2.) Vekker engasjement 3.) Viser at selv om man har utfordringer med tanke på kroppslige funksjoner så kan man klare å lage mat.

 

 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Juliannaos skrev:

Har ikke lyst til å se loffen din singelkar; så slutt å være så ekkel. 

Screenshot_20180120-003128.jpg

Æsj! Når han har en så slem personlighet i tillegg til denne ekle "humoren" så ble jeg faktisk kvalm nå.. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Juliannaos skrev:

Har ikke lyst til å se loffen din singelkar; så slutt å være så ekkel. 

Screenshot_20180120-003128.jpg

Jeg er så godtroende av meg, at jeg tenkte at loffen han hadde bakt ble så stygg at han ikke turde å legge ut bilde... vel... nå ble jeg direkte kvalm!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Boneli skrev:

Jeg er så godtroende av meg, at jeg tenkte at loffen han hadde bakt ble så stygg at han ikke turde å legge ut bilde... vel... nå ble jeg direkte kvalm!

Samme her! Skjønte ikke hva folk tok sånn på vei over :fnise: Jeg liker ikke fyren, men akkurat her trodde jeg han bare var selvironisk og ikke ville poste bilde av loffen han hadde laget,musklen den ikke ble fin nok. 

Anonymkode: 0491d...4e8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da det var forespørsel for nye admins, så var det særlig en kar som var veldig aktiv for å bli akseptert. Tydeligvis er han på prøve (derfor legger jeg ikke ved alt han skrev).

Det var en som spurte om forslag til thaisupper, og prøveadmin la ut sitt forslag. (Toroposer).

Det ble en lang tråd, men admin slettet alt. Han skrev blant annet at nå skulle man sette strek bla bla. 

Må inn å redigere fordi man ikke får med seg hvor "trigger happy " han var . Hvis noen sa i mot han så skrev han både med ord og punktum"kunst" at nå setter vi strek . At han var chef (sine ord), så han visste best. 

20180121_213432.png

Endret av Juliannaos
La til
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Juliannaos said:

 

20180121_213432.png

Så kjekt å vite at toro går som råvare! Da skal jeg slenge sammen en toro meksikansk gryte ala rekrutt Admin og legge ved nøyaktig fremgangsmåte slik at alle skjønner hvordan kjøttdeig skal stekes, posen åpnes og hvordan innholdet skal røres ut med vann  :) Kan jo ikke risikere at innlegget blir slettet for å mangle oppskrift. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2018 den 11.16, Drea skrev:

Facebookgruppa Den demokratiske republikken Mfb;

Går ut ifrå at denne har med Mfb å gjere?🤔🙊

 

Har sett gruppen før på Facebook, men får ikke de opp nå. Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...