Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Marimba skrev:

Hva er egentlig forskjellen på vanlig nachos og luksusnachos? :klo: 

Det følger med en fartsfyllt tur i ambulanse etter at blodåra di går tett av fett. Eventyr!

Anonymkode: 366cf...067

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ja, pluss seige biter med biffkjøtt og en ekstra dæsj med salt.

Ser forøvrig at VM har lagt ut en oppskrift for nesten ei uke siden med fish&chips og karrisaus som ser helt nydelig ut. Ei dame kommenterte under: "Ser godt ut dette! Reine « matguruen» du!!" Gjett hvem som har klikket på latter-smiley på den kommentaren? :roll:

Så dårlig gjort:angry::angry:

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dårlig gjort:angry::angry:

Anonymkode: d877a...8fb

Den "mannen" der virker like uspiselig som maten på en viss blogg. 😒

Anonymkode: 609d0...e9a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nesten deprimert av å se hvordan folk oppfører seg på facebook. Hadde de virkelig tørt å si aløe de tingene de skriver? Han singelkaren som hele tiden bruker egen usikkerhet til å mobbe han andre, det hadde jo aldri i livet blitt godtatt i det virkelige liv, hvorfor lar hun dama som "eier" gruppa han fyren holde på? Det er jo så bedritent.

Anonymkode: 366cf...067

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterliggjøring og mobbing er helt greit, der inne. Kun for enkelte. Hva de skal med adminis? Nå skal de godkjenne hvert innlegg, så jeg tolker det dit at de ikke kan lese, se hva de godkjenner. Blir bare verre og verre den gruppen

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to venninner, hvor hun ene allerede var medlem, og hun andre som sendte medlemsforespørsel for litt siden, og da kunne hun som allerede er medlem, godkjenne den andres forespørsel?! Har de blitt mindre strenge på hvem de slipper inn, tro? Jeg trodde det var admin som måtte godkjenne medlemsforespørsler?! 

Anonymkode: 3967a...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte le, når jeg så dette spørsmålet på MFB. Må da være et nytt medlem?
Alle som har vært der 1 uke, vet vel at omtrent alle oppskriftene til store T inneholder mye av dette.

27048203_10155209571441526_107772069_o.png?oh=8f224c5ac33eaa4e6ee935b3fab5d4f4&oe=5A60909D

Endret av tonebelinda
Kunne se profilbildet
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VM har bakt brød, og på kommentarer om at dette så godt ut/savn etter videoen hans har singlekaren markert latteremoji .Nå er det nok!!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Juliannaos skrev:

VM har bakt brød, og på kommentarer om at dette så godt ut/savn etter videoen hans har singlekaren markert latteremoji .Nå er det nok!!

Jeg har blokkert han singlefyren jeg, orket ikke se de arrogante kommentarene, eller de latterlige emojene han bruker. Så jeg ser heldigvis aldri noen reaksjon fra den arrogante single fyren

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er en annen eks admin inne og snakker til creepy single karen. Hun gir han grei beskejd om at det ikke er greit :) 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som tar VM i forsvar (noen her kanskje), og sier at han singlekaren er usmakelig. Ei sier til og med hun har blokkert ham fordi han er så arrogant, så spent om det er hun eller singelklysa som ryker først :P 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jeg spekulere litt? Jeg tror han er tatt ut av admin rollen for rett og slett å være litt usmakelig og kommentere litt på kanten. Da styrer admin selv klar av en del kritikk. Det er jo tydelig at han fortsatt har tett binding til admin. Det skaper ikke god stemmning, men det lever de vel godt med. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Poppie skrev:

Ser det er flere som tar VM i forsvar (noen her kanskje), og sier at han singlekaren er usmakelig. Ei sier til og med hun har blokkert ham fordi han er så arrogant, så spent om det er hun eller singelklysa som ryker først :P 

Sikkert ikke singelfyren som ryker ut derfra.
Men godt å se det er flere enn meg som har blokkert han - ser vel nå at 2 stk har skrevet at de har gjort det 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Juliannaos skrev:

Så til de grader usmakelig også!

Hvorfor i all verden blir han ikke kastet ut????:frkk:

Ser nå at den fyren får så hatten passer der inne

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

VM skulle ha laget sin egen fb-side. Når ingen våger å ta tak i mobbingen og kaste ut disse som gjør det, fortjener MFB å miste han til andre grupper

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...