Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, nå har moderator slettet mine mange skjermbilder , men tror at de som følger denne tråden fikk de med seg. Vet at man kan bruke Igmur, men etter at de ble hacket så tar jeg ikke sjansen på det.

Enig med en her som skrev at etter det strenge "regime ", så er det mindre innlegg. Det må vel gi færre penger til bloggen antar jeg..

Endret av Juliannaos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De spørsmålene som har vært i det siste, jeg mister helt troen på menneskeheten. Kan jeg bytte ut h-melk med lett-melk, kan denne ene nøtten spises, hva skjer hvis jeg steker på 161 grader istedenfor 160?

Ja, jeg overdriver nå, men spørsmålene er på det nivået

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som endelig påpekte at O Store T sin karamellpudding er brent, og at den heller ikke skal inneholde fløte. Fryder meg litt. 🙊

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Polyblank skrev:

En som endelig påpekte at O Store T sin karamellpudding er brent, og at den heller ikke skal inneholde fløte. Fryder meg litt. 🙊

:sjokk: please oppdater oss på hva som skjer 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Polyblank skrev:

En som endelig påpekte at O Store T sin karamellpudding er brent, og at den heller ikke skal inneholde fløte. Fryder meg litt. 🙊

Jeg er ingen ekspert på karamellpudding, har melt meg ut av MFB og går av prinsipp ikke inn på bloggen.

Samtidig er det flere oppskrifter på karamellpudding med fløte. Jeg har laget den fra Det søte liv - og syntes den ble veldig god :)

http://www.detsoteliv.no/oppskrift/karamellpudding-med-kremflote

 

Anonymkode: 9f10d...1d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Polyblank skrev:

En som endelig påpekte at O Store T sin karamellpudding er brent, og at den heller ikke skal inneholde fløte. Fryder meg litt. 🙊

WTF? Når ble det feil med fløte i karamellpudding? 

Anonymkode: b0fb0...18f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart at mat fra bunnen ikke ble nominert til Vixen awards, ettersom det er bloggen til facebooks største matgruppe.

http://vixen.no/2017/12/15/dette-er-semifinalistene-i-vixen-influencer-awards-2017/

Anonymkode: 1d786...c1a

Artig. :biggrin:

Men det som er så trist å vite er at hvis MFB hadde vært med, så er det faktisk en stor sannsynlighet for at de hadde nådd til topps også. Ikke på grunn av kvaliteten på maten altså, men på grunn av kvantiteten av medlemmene. De andre bloggerne har ikke samme samfunn (saueflokk) rundt maten som de kan oppfordre til å stemme på bloggene sine, samtidig som de ikke tigger etter likes og stemmer på samme måte som T gjør. Her må kvalitet vike for kvantitet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rettere sagt; de andre bloggerne har ikke samme mulighet til å finne ut av hvem som ikke stemmer på dem for så å blokkere og henge ut dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T gikk jo ut å ba ternene sine nominere henne til Vixen...så rart at hun ikke er nominert. Veldig mange nominerte henne utifra hallelujastemningen det ble i kommentarfeltet på det nominer-meg-innlegget. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, skruf skrev:

T gikk jo ut å ba ternene sine nominere henne til Vixen...så rart at hun ikke er nominert. Veldig mange nominerte henne utifra hallelujastemningen det ble i kommentarfeltet på det nominer-meg-innlegget. 

Vil tro vixen har online nomineringen rett og slett for å bli oppmerksom på bloggere som kan ha gått under radaren. Jeg antar at Vixen som begynner å bli proff, har en utvelgelseskomite i tilegg til onlinenominering og at den komiteen har siste ordet. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil tro vixen har online nomineringen rett og slett for å bli oppmerksom på bloggere som kan ha gått under radaren. Jeg antar at Vixen som begynner å bli proff, har en utvelgelseskomite i tilegg til onlinenominering og at den komiteen har siste ordet. 

Anonymkode: 12d42...963

I såfall veldig bra. 

For årsaken til at hun ligger høyt oppe på blogglisten er uredelig. Adminsa/ternene hennes forplikter seg til å pushe bloggen hver dag, i tillegg er gjestene hennes nødt til å gå inn på bloggen hvis de skal lese hennes oppskrifter. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.12.2017 den 12.57, AnonymBruker skrev:

WTF? Når ble det feil med fløte i karamellpudding? 

Anonymkode: b0fb0...18f

Nå kan ikke jeg noe om karamellpudding så det kan jeg ikke svare på. 😂 Hovedsaken var i hvert fall at han påpekte den var brent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Polyblank skrev:

Nå kan ikke jeg noe om karamellpudding så det kan jeg ikke svare på. 😂 Hovedsaken var i hvert fall at han påpekte den var brent. 

Da misforsto jeg deg nok. For meg så det ut som du også mente det var feil å bruke fløte i karamellpuddingen. :) 

Anonymkode: b0fb0...18f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den single mobberen slår til igjen:

"Jeg har ikke postet noe her på noen dager og er litt skuffet over at jeg ikke har blitt etterlyst!"

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.12.2017 den 2.42, MalloryK skrev:

De spørsmålene som har vært i det siste, jeg mister helt troen på menneskeheten. Kan jeg bytte ut h-melk med lett-melk, kan denne ene nøtten spises, hva skjer hvis jeg steker på 161 grader istedenfor 160?

Ja, jeg overdriver nå, men spørsmålene er på det nivået

Hvis noen spør om noe, så er det sikkert fordi dem lurer på noe. Hva er så galt med det? Denne tråden her er full av "Hehe, så dumme folk er som tror at dem er flinke til å lage mat. Ingen har like peil som meg"-folk. Stakkars mennesker.

Anonymkode: f5c1e...7d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MalloryK skrev:

Den single mobberen slår til igjen:

"Jeg har ikke postet noe her på noen dager og er litt skuffet over at jeg ikke har blitt etterlyst!"

Jeg kan komme på to positive ting med denne mannen. 

1. Han er egentlig ganske flink til å bake/ lage mat

2. Han bruker ikke Ts oppskrifter

utenom det, syntes jeg hele mannen er veldig kvalm, frekk og en mobber som skal pirke på svake som prøver så godt de kan. Han kommer aldri med hjelpende råd, bare ser ned på og «kødder» med de som spør om råd/hjelp og han har svært dårlig humør som jeg ikke syntes passer seg på en matside (mye av humoren er å gjøre narr av andre og deres spisevaner).

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en småkake, eller what ever oppskrift som flere har delt som heter Vepsebol. I dag la T ut sin oppskrift, den er IKKE hennes oppskrift.Er en som har laget den, og T er raskt ut i kommentarfeltet å linker til sin. Nå vil folk tro at hun oppfant denne...

Endret av Juliannaos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Juliannaos skrev:

Er en småkake, eller what ever oppskrift som flere har delt som heter Vepsebol. I dag la T ut sin oppskrift, den er IKKE hennes oppskrift.Er en som har laget den, og T er raskt ut i kommentarfeltet å linker til sin. Nå vil folk tro at hun oppfant denne...

Hvis du vet hvor oppskriften er fra er det bare å legge ut under: 

 

Åååå :) er ikke dette oppskriften til (sett inn det som passer)? Den har jeg brukt i alle år. Kjempegode kaker! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...