Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så hun la ut innlegg i gruppa i går om sin videopresentasjon. Jeg velger å ikke klikke, til tross for at jeg er LITT nysgjerrig på hvordan dette mennesket virker når man både ser og hører henne. At bloggen har klatret oppover på listene er nok like mye det at Nettavisen hadde link dit ang skumkaka, jeg fikk den inn i newsfeeden min, men gir ikke klikk til den siden. Var massevis av mennesker som kommenterte "saken" på Nettavisen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.10.2017 den 11.12, AnonymBruker skrev:

Hun henter ingen inspirasjon fra andre? Hun komponerer alle sine retter selv. Det bare ramler ned i hodet på henne. Det gjelder sauser, gryter, gjærbakst, ja alt som presenteres. Noe annet er utelukket,for da ville hun nevnt hvor hun har kopiert,  funnet, inspirert fra. Ikke sant?

Anonymkode: d8fcb...cf7

Det var det jeg hadde i tankene ;) Jeg glemte ironi-smileyen.

Anonymkode: 59752...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Christiane_W skrev:

Screenshot av nettavisen link på FB: https://imgur.com/a/PZ5iZ

Voldsomt entusiastiske... Som @MalloryK lurer jeg på om hun må betale for det.🤔

Utifrå entusiasmen og smily-bruken så skulle man nesten tro at det er en av adminsa som har lagt ut artikkelen for nettavisen.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det en sånn bloggshout? Det må de betale for, sjekket det sist bloggen var på nettavisen. Husker ikke beløpet, men det var ikke en ublu sum. Da skriver de vel også følgeteksten selv, det er jo en slags betalt reklamepost. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn på nettavisen og se. Det bildet gjorde seg ikke på 27 tommer skjerm... Jeg klikket ikke videre på saken. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2017 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Dette er ytringer vi ikke vil ha på nett. Forherligelse av vold. Jeg blir meget forundret om vedkommende ikke blir kastet ut. For meg kan vedkommende kalle det hva han vil, som nå, dagens sitat. Dette er rett og slett oppfordring til vold. Så T..hva gjør du? Vil du beklage? Kaste ut? Bør sendes inn til de hun har blogg hos

Anonymkode: d8fcb...cf7

 

På 17.10.2017 den 9.12, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er dypt bekymringsfullt at noen skriver et slikt sitat på nett!  Hadde denne personen hatt en annen....skal vi si. ..etnisitet, ville nok dette fått konsekvenser med myndighetene!  Synes forøvrig at han burde fått en kraftig reaksjon!!

Anonymkode: 00d37...581

"Oppfordring til vold"? Kødder dere?

Dette er enda ett kroneksempel på at MFB skal "tas" samme hva de skriver. Det føles helt merkelig å sitte her og forsvare en så gjennomført elendig drevet gruppe, men ærlig talt. JA, slike sitater er en patetisk ting å ha på en matgruppe. JA, det er malplassert og selvhøytidelig. Men at et kjent sitat fra en pasifistisk (!) filosof blir tolket som oppfordring til vold blir bare for dumt. 

Anonymkode: b0fb0...18f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

"Oppfordring til vold"? Kødder dere?

Dette er enda ett kroneksempel på at MFB skal "tas" samme hva de skriver. Det føles helt merkelig å sitte her og forsvare en så gjennomført elendig drevet gruppe, men ærlig talt. JA, slike sitater er en patetisk ting å ha på en matgruppe. JA, det er malplassert og selvhøytidelig. Men at et kjent sitat fra en pasifistisk (!) filosof blir tolket som oppfordring til vold blir bare for dumt. 

Anonymkode: b0fb0...18f

Haha, ja. Hysterisk overreaksjon. Det er altfor mange bidrag i denne tråden nå som virker mot sin hensikt. Dette blir jo et pinlig "display" av manglende gangsyn både på MFB og KG. Dessverre.

Anywayz, flere som er dritalei av disse deigene som er "fantastiske å jobbe med"? Nok et uttrykk det har gått inflasjon i som ikke lenger har noe som helst verdi. Bare nok en tåpelighet fra MFB-crewet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deiger i reprise. Nå er det oppbrukt, spør du meg. Julematen fra i fjor. Det er pasta som ender i en saus. Må alle mat ende som en gryterett? Aner ikke hvor mange retter som er pasta,men det er ikke få. På tide å fornye seg. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omdøpt gruppen til pasta,gryte og fettsiden.  Får ikke lyst på mat

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.10.2017 den 22.18, Fruktninja skrev:

Tja... i teksten er "den normale MFB" tagget, mens selve linken er hentet fra T.Fs blogg...

IMG_4112.PNG

Dumme meg så ikke at denne kaken var linken til MFB-bloggen. Dumme meg klikket på linken. Irriterer meg ennå, flere dager senere, at jeg gav T klikk på bloggen🙄

Er heller ikke med i fbgruppa lengre, kun av prinsipp!! Helt sykt at den dama har så "mange gjester" i gruppen sin...

Anonymkode: 87d7d...620

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting jeg synes var bra med kokosbollekaka var at hun hvertfall skrev noe sånt som " denne kaken florerte på ulike nettsteder og blogger, og her er min versjon". Så hun tar ikke æren for å ha funnet den opp. 

Anonymkode: 02c1b...ccc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

"Oppfordring til vold"? Kødder dere?

Dette er enda ett kroneksempel på at MFB skal "tas" samme hva de skriver. Det føles helt merkelig å sitte her og forsvare en så gjennomført elendig drevet gruppe, men ærlig talt. JA, slike sitater er en patetisk ting å ha på en matgruppe. JA, det er malplassert og selvhøytidelig. Men at et kjent sitat fra en pasifistisk (!) filosof blir tolket som oppfordring til vold blir bare for dumt. 

Anonymkode: b0fb0...18f

Så du synes det var en helt grei tekst å skrive??? 

Anonymkode: 00d37...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du synes det var en helt grei tekst å skrive??? 

Anonymkode: 00d37...581

Ja. Like dumt som alle de andre sitatene de bruker på denne måten, men ikke bekymringsverdig på noen måte. 

Jeg anbefaler at du prøver å lese sitatet igjen. Ha i bakhodet at sitatet kommer fra en pasifist, og se om du forstår det litt annerledes. Pasifister har nemlig ikke for vane å oppfordre til vold. (Her er forresten pasifisten (og biologen, moralisten og filosofen) sitatet kommer fra.) 

Anonymkode: b0fb0...18f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Like dumt som alle de andre sitatene de bruker på denne måten, men ikke bekymringsverdig på noen måte. 

Jeg anbefaler at du prøver å lese sitatet igjen. Ha i bakhodet at sitatet kommer fra en pasifist, og se om du forstår det litt annerledes. Pasifister har nemlig ikke for vane å oppfordre til vold. (Her er forresten pasifisten (og biologen, moralisten og filosofen) sitatet kommer fra.) 

Anonymkode: b0fb0...18f

Står det at han er pasifist? Må folk gå inn på profilene for å skjønne tekster?  Syns du at noe sånt passer på en matside?

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...