Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lært hva toppen av frekkhet er. (Jo nå skal dere høre) jeg vil ikke dele min gruppe med noen andre som har en blogg, men jeg kan sende ut gratisarbeidere til å dele bloggen min i alle matgrupper så det så!!!  Jeg står over alle andre å har ingen respekt for andre hvem er jeg da?? Kjenner jeg blir litt irritert over en sånn uempatisk person som har ett ego større enn evner :raven:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Ardwinna skrev:

Tydeligvis allerede slettet.

Den forsvant med lynets hastighet

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den forsvant med lynets hastighet

Anonymkode: 12d42...963

Ja det er jo viktig å slette alle spor av vill og ukontrollert sletting av medlemmer! :fnise: Nå forsvinner vel også forfatteren av innlegget med lynets hastighet fra gruppa:P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare spørsmål om tid før de kaster ut alle som kjenner de som er kasta ut...*spekulasjon på en søndag*

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Ardwinna skrev:

Ja det er jo viktig å slette alle spor av vill og ukontrollert sletting av medlemmer! :fnise: Nå forsvinner vel også forfatteren av innlegget med lynets hastighet fra gruppa:P 

Jeg tror vi døper om fra T den store til T den gale, passer bedre i galskapen føler jeg:fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, pet skrev:

Jeg tror vi døper om fra T den store til T den gale, passer bedre i galskapen føler jeg:fnise:

Slå det sammen og få T den stormannsgale 😉

Anonymkode: 5b663...9f3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var tilfeldig innom en annen forumtråd her i dag som het "Kjøper du inn middag hver dag?"

Det var litt diskusjoner frem og tilbake, men så kom noen med dette innlegget:

Hadde jeg vært skikkelig flink og avansert, så skulle jeg laget en fin matblogg, men det finnes mange gode tips til ukesmenyer å hente på nett. Trines matblogg, Fru Timian og Matprat har gode oppskrifter og som regel velkomponerte ukemenyer. Matfrabunnenfb har fettdryppende greier som ser ut som oppkast på en tallerken for den som heller foretrekker det på den måten. 

Først bare skummet jeg kjapt over innlegget uten å lese det ordentlig, og fikk med meg at det var ramset opp forskjellige plasser å sjekke ut.  "Trines matblogg.... Fru timian... Matprat... Matfrabunnenfb" uten å lese ordene i mellom.

Det første jeg tenkte (før jeg hadde lest det ordentlig) var "Nei nei nei! Du må da ikke finne på å omtale MFB som en plass som er verdt å sjekke ut for inspirasjon til mat"

Men! :fnise: Så leste jeg litt nærmere og så at MFB hadde blitt satt i sin egen kategori, og ikke sammen med de andre.

Matfrabunnenfb har fettdryppende greier som ser ut som oppkast på en tallerken for den som heller foretrekker det på den måten. 

Da var vi visst enige likevel da. :biggrin: Det er bra å se at hjernevaskingen i MFB er begrenset til innenfor MFBs fire vegger, og at folk på utsiden er opplyst om hva MFB egentlig er og at det finnes bedre alternativer. Det store spørsmålet er bare hvordan man skal nå inn til de andre.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han adminen som alltid skal være så morsom...I går lå han ut bilde av rosa godteri formet som sopp.( Fikk over 1000 likes). I dag var det godteri formet som fisk; legen hadde anbefalt ham å spise mere av det..Likes og kommentarer bare strømmer på.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Juliannaos skrev:

Han adminen som alltid skal være så morsom...I går lå han ut bilde av rosa godteri formet som sopp.( Fikk over 1000 likes). I dag var det godteri formet som fisk; legen hadde anbefalt ham å spise mere av det..Likes og kommentarer bare strømmer på.

 

Grøss. Sånn humor er noe av det kleineste jeg vet om 

Endret av Wenda
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det dramatikk i MFB mellom to gjester.

Her er det flere grove regelbrudd ute og går. For det første så har noen postet et bilde av mat HELT UTEN oppskrift! For det andre så er det en uenighet mellom to gjester, og det går jo ikke i  "Norges største, mest hjelpsomme og positive matgruppe".

De ser ut til å ha skværet opp sånn noenlunde selv allerede, men adminene vil nok komme inn og kaste mer bensin på bålet hvert øyeblikk. De elsker jo nettopp slikt.

Spørsmålet nå er bare hvordan de "løsningsorienterte" adminene velger å håndtere det. Er det han som la ut det opprinnelige innlegget som blir lynsjet? Eller hun som valgte å gå i diskusjon med ham?

Etter mitt skjønn har ikke han som postet bilde gjort noe "galt", det er hun andre som kverulerer med ham, og han med innlegget prøver jo å roe ned situasjonen.

Det blir spennende å se hva dommen blir når admin kommer.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...Og der var innlegget slettet. Det er ikke rom for andre å komme med humor.

Jeg lurer, fikk det bildet han singeladminen la ut med det rosa godteriet stå? Det som var formet som sopp og fisk? Er vel bare "singelhumor" som er tillatt der inne tenker jeg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Matmonsen skrev:

...Og der var innlegget slettet. Det er ikke rom for andre å komme med humor.

Jeg lurer, fikk det bildet han singeladminen la ut med det rosa godteriet stå? Det som var formet som sopp og fisk? Er vel bare "singelhumor" som er tillatt der inne tenker jeg.

Ugh. Og i dag var det kinder-egg. Han er som en 4 åring... er det morsomt en gang et det morsomt hundre ganger. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 minutter siden, Illusen skrev:

Ugh. Og i dag var det kinder-egg. Han er som en 4 åring... er det morsomt en gang et det morsomt hundre ganger. 

Usj takler ikke han. Må alltid annonsere at han er singel, gidder ikke prøve pakke det inn mer engang. Var søtt første gangen sånn: det ble for mange boller da jeg ikke har noen å dele de med typ. Men nå har han holdt på for lenge. Og det blir liksom for klysete.. Da ikke 160 000 noe medlemmer uten noen form for egne tanker eller meninger, ja en gjeng med sauer ikke biter på gjør ingen det. Eller kanskje de biter på hvis T sier de skal?😂 Og de godisspøkene var ikke morsomt første gangen en gang. Hvorfor får sånt stå og ikke det bildet av den cheeseburgeren før i kveld?? Hmm

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.8.2017 den 21.27, Juliannaos skrev:

Han adminen som alltid skal være så morsom...I går lå han ut bilde av rosa godteri formet som sopp.( Fikk over 1000 likes). I dag var det godteri formet som fisk; legen hadde anbefalt ham å spise mere av det..Likes og kommentarer bare strømmer på.

 

Hadde det vært en helt vanlig gjest som hadde laget sånne tulleinnlegg hadde garantert innleggene blitt slettet med begrunnelsen "denne gruppa handler om faktisk matlaging, ikke ferdige godterier".

31 minutter siden, Matmonsen skrev:

...Og der var innlegget slettet. Det er ikke rom for andre å komme med humor.

Jeg lurer, fikk det bildet han singeladminen la ut med det rosa godteriet stå? Det som var formet som sopp og fisk? Er vel bare "singelhumor" som er tillatt der inne tenker jeg.

Det er bare singelhumor fra adminions som er lov. Gjester skal verken tøyse eller gjøre feil, da er det hardt mot hardt. Det er forskjell på folk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8/20/2017 den 22.14, Matmonsen skrev:

Jeg var tilfeldig innom en annen forumtråd her i dag som het "Kjøper du inn middag hver dag?"

Det var litt diskusjoner frem og tilbake, men så kom noen med dette innlegget:

 

 

Først bare skummet jeg kjapt over innlegget uten å lese det ordentlig, og fikk med meg at det var ramset opp forskjellige plasser å sjekke ut.  "Trines matblogg.... Fru timian... Matprat... Matfrabunnenfb" uten å lese ordene i mellom.

Det første jeg tenkte (før jeg hadde lest det ordentlig) var "Nei nei nei! Du må da ikke finne på å omtale MFB som en plass som er verdt å sjekke ut for inspirasjon til mat"

Men! :fnise: Så leste jeg litt nærmere og så at MFB hadde blitt satt i sin egen kategori, og ikke sammen med de andre.

 

 

Da var vi visst enige likevel da. :biggrin: Det er bra å se at hjernevaskingen i MFB er begrenset til innenfor MFBs fire vegger, og at folk på utsiden er opplyst om hva MFB egentlig er og at det finnes bedre alternativer. Det store spørsmålet er bare hvordan man skal nå inn til de andre.

Å HØREGUD!!! Har du screenshot av dette?!?! Jeg dør:O:D

Anonymkode: 17ee0...a23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Illusen skrev:

Ugh. Og i dag var det kinder-egg. Han er som en 4 åring... er det morsomt en gang et det morsomt hundre ganger. 

Finner ikke noen av disse innleggene hans. Hva kan jeg søke på?

Anonymkode: ef42f...5e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å HØREGUD!!! Har du screenshot av dette?!?! Jeg dør:O:D

Anonymkode: 17ee0...a23

Det ligger på matforumet her på KG

Anonymkode: 12d42...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...