Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 23.3.2017 den 2.13, Elnah skrev:

Apropos brødskiva :ler:

http://imgur.com/LGxMKEe

Er forøvrig ikke admin som spør men det kunne jo like så godt vært.

Tipper det der var ironisk. Det er en fyr som har spurt, og det er vel stort sett kjerringene der inne som ivrer etter å være smiskende og kravlende undersåtter ved å minne om regelverket.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er raske med å påpeke at å linke til en oppskrift ikke er tillat. Men å linke til oppskrifter på egen blogg, det er visstnok fullt lovlig.

For meg blir dette dobbeltmoral.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, sommermor skrev:

De er raske med å påpeke at å linke til en oppskrift ikke er tillat. Men å linke til oppskrifter på egen blogg, det er visstnok fullt lovlig.

For meg blir dette dobbeltmoral.

Det blir vel ratt for mye for medlemmene og trykke på en link, de fleste klarer jo ikke bruke Google engang:fnise: Med mindre det er bloggen. Da er det visst "greit" å flytte seg ut av facebooksiden. Så mye rart som blir spørt om, som de ville fått svar på fortere hvis de googlet. Og når de etterspør T sin fantaaaaaasyiske loff ville de fått det hvis de hadde googlet mat fra bunnen loff. Utrolig tungvint å gå den veien kun for å smiske litt... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, link til Det søte liv sin blogg lagt inn under et innlegg for 30 min siden! Hvor lenge får det stå før det slettes? Klarer de å slette før hele gruppa eksploderer i virus og forferdelse? Neglebitende spenning! :laugh:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ehh... Blodpannekaker et godt alternativ til kjøttfri middag? Er ikke poenget med kjøttfri middag å kutte ned på kjøttforbruket, det vil si mat av animalsk opprinnelse? Man får jo ikke blod uten å slakte et dyr, så vitsen med kjøttfri middag er vel borte dersom man spiser blodmat.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Severus skrev:

Så ei som hadde laget T sin chop suey, den fløt i saus

Samme med ho som hadde laget kyllingwok .. Det var jo bare ei suppe, T skrøt for delikat bilde:fnise: 

Anonymkode: 9c0b8...7a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ingrediensen skrev:

Og ehh... Blodpannekaker et godt alternativ til kjøttfri middag? Er ikke poenget med kjøttfri middag å kutte ned på kjøttforbruket, det vil si mat av animalsk opprinnelse? Man får jo ikke blod uten å slakte et dyr, så vitsen med kjøttfri middag er vel borte dersom man spiser blodmat.

:ler: men det eeeeer jo ikke KJØTT må en vite :ler: 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://imgur.com/a/rb6nK

 

Såå full av smilefjes og oppmuntrende ord, men så snart det er den minste antydning til at noen ikke får resultatet like fantastisk som T blir svarene brått kortere gitt. Og smileyene forsvinner også :fnise:

Anonymkode: 857d4...06f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol jeg kjenner en baker som driver sitt eget (særdeles suksessfulle) bakeri, og hun anbefaler å bake på varmluft i vanlig stekeovn. Jeg baker både kaker og gjærbakst på varmluft og det er ikke tørt! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmluft er best på bakst. Også ved tining.

Se på proffe kjøkken. Convovn. Luft på all bakst. 

Om bakst blir tørr, så skyldes det ikke luften. Makan til feilinfirmasjon

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å se at så mange sluker hennes feilinformasjon helt rått

Og hva med å bare innrømme at man ikke kan alt. I det minste lese, lære og følge med på hva som foregår innenfor det temaet som tydeligvis interesserer en. Og så kan man svare at man fint kan bruke varmluft, men at man dessverre opplever at baksten blir tørr i sin egen ovn. 

Det blir bare for dumt med den påståeligheten hennes på helt idiotiske ting. Iflg henne så er det helt umulig å få saftig bakst om man steker i varmluft, pizza og tebriks blir uspiselig om man bruker vanlig hvetemel osv. Altså, skjerp deg T (jeg vet du leser her) Du kommer så mye lengre i livet om du bare jekker deg ned noen hakk og ikke er så innmari påståelig med dine egne faktafeil. Du er jo som en innavla kristenfanatiker fra sør i USA hvor de nekter å tro at verden er eldre enn 6000 år

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Wenda skrev:

Trist å se at så mange sluker hennes feilinformasjon helt rått

Og hva med å bare innrømme at man ikke kan alt. I det minste lese, lære og følge med på hva som foregår innenfor det temaet som tydeligvis interesserer en. Og så kan man svare at man fint kan bruke varmluft, men at man dessverre opplever at baksten blir tørr i sin egen ovn. 

Det blir bare for dumt med den påståeligheten hennes på helt idiotiske ting. Iflg henne så er det helt umulig å få saftig bakst om man steker i varmluft, pizza og tebriks blir uspiselig om man bruker vanlig hvetemel osv. Altså, skjerp deg T (jeg vet du leser her) Du kommer så mye lengre i livet om du bare jekker deg ned noen hakk og ikke er så innmari påståelig med dine egne faktafeil. Du er jo som en innavla kristenfanatiker fra sør i USA hvor de nekter å tro at verden er eldre enn 6000 år

Enig med deg. Synd hun som skal lære opp andre,som hun mener...gir blanke i fakta. Kommer med påståe lighter. 

Jeg jobber med mat. Det er mange år siden vi fikk conveksenovner.Én ting er at de lettet hverdagen,men nå ble mat òg bakst mye bedre. Samme prinsippet med varmluft hjemme. Har hatt varmluft siden det kom på markedet. 

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" Hvis inntressen er stor nok, deler jeg oppskriften i løpet av morgendagen via PM "

Ja, det går nok bra du...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2017 den 15.15, AnonymBruker skrev:

Venninna mi har skrevet kommentar på "hyllesten" og er sååååå enig med alle om hvor fantastisk gruppa og T er.... :bond: Nå står ikke verden til påske :bond::overrasket:

Anonymkode: 00d37...581

Oh gawd! Du må redde henne før det er for sent!

Nei takke meg til Mat fra grunnen. Der dukker det stadig opp fristende oppskrifter, og de får stå i all sin prakt uten å bli dyttet brutalt unna for å gjøre plass til bloggoppskrift på fløtegratinerte poteter og luksustaco for ørtiende gang.

Jeg tror fru T skal få slite med å gi ut kokebok. En ting er de melkefettmarinerte oppskriftene (som er skamløst kopiert fra andre og tilsatt mer fett) og de litt uproffe bildene, men hun har ingenting unikt. Alle som skriver kokebok lager jo mat fra bunnen/grunnen, så det er ikke unikt. Oppskriftene er jo bare dårlige kopier av helt vanlige retter. Hvis hun skal gi ut kokebok bør hun finne på noe mer spenstig.
Jeg tror nok at det kommer til å ende med pengeinnsamling fra de mest trofaste gjestene fordi hun "fortjener" det. Hun burde heller skrive bok om hvordan komme seg langt ved hjelp av massesuggesjon.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man lurer på om det er en admin som har kommentert, bare se etter; 😍

Anonymkode: 906bb...ff3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut grunnleggeren sin FB profil. På bakgrunnsbildet så står det : Hvis du ikke liker meg, og fortsatt følger med på alt jeg gjør...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler hver gang jeg ser dette;

" Velkommen som gjester i Mat fra bunnen - Norges største og mest positive matgruppe på facebook "

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Juliannaos skrev:

Sjekk ut grunnleggeren sin FB profil. På bakgrunnsbildet så står det : Hvis du ikke liker meg, og fortsatt følger med på alt jeg gjør...

Og ikke minst bruken av Photoshop, og neating.... Kunne med fordel brukt noe av det på bildene som blir lagt ut....

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...