Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenk så flott denne maten kunne sett ut med litt grønt og litt bedre presentasjon: http://imgur.com/a/8WYh7

Anonymkode: e07c6...258

Gordon Ramsay anmelder maten til folk på Twitter, noen burde spørre han hva han synes 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og der var freden over.

Viser seg det har vært stilt der inne i helga fordi admin har hatt besøk og ikke hatt tid til å være passiv agressiv på nett.... en person som ikke likte at det ble skrevet om pytonslage til mat og valgte å skrive en forlate guppa post. I stedet for å bare la posten sige stille nedover i feeden så hiver medlemmer og admin seg på med det sedvanlige  " det er frivillig å være her..." Tråden avsluttes med sjefsadmin  lukker tråden med kommentaren jeg hjelper deg ut....

Anonymkode: 12d42...963

Nå syns jeg at hun som forlot gruppen var temmelig urimelig og uhøflig. Men argumentet "det er frivillig å være her" er fortsatt ikke et godt et.

Anonymkode: ca300...d6f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Severus skrev:

Gordon Ramsay anmelder maten til folk på Twitter, noen burde spørre han hva han synes 

La oss gjette!

Jeg tror han ville sagt "It looks like f#*%ing shit on a plate! Damm.. "

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Severus skrev:

Gordon Ramsay anmelder maten til folk på Twitter, noen burde spørre han hva han synes 

Hvor fant du dette? Du presenterer ikke en tallerken slik. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå syns jeg at hun som forlot gruppen var temmelig urimelig og uhøflig. Men argumentet "det er frivillig å være her" er fortsatt ikke et godt et.

Anonymkode: ca300...d6f

De driver en "butikk". Å si at jeg hjelper deg ut...lavmål. argumentet om at det er frivillig å være her.....Er det ingen som kan, har lært, blitt fortalt om kommunikasjon der inne? Skulle tro det satt en gjeng med fjortisser der

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, onyx skrev:

La oss gjette!

Jeg tror han ville sagt "It looks like f#*%ing shit on a plate! Damm.. "

 

eller

giphy.gif

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2017 den 17.50, Severus skrev:

https://twitter.com/GordonRamsay

Dere burde lese dere nedover, jeg ler så tårene spruter. 

Genialt! :laugh:
Men jeg kjenner at jeg blir litt i tvil om han mener det positivt når han skriver "looks good" eller om han er sarkastisk :P

En ting som slår meg gang på gang, er at MFB er kvantitet mens MFG er kvalitet. Greit oppsummert.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen skal visst gi ut kokebok leser jeg i kommentarfeltet, som kommer til høsten og skal selges kun på facebook-gruppa. Lurer på hvor mye som er "lånt" av det som skal selges. Er vel det eneste stedet det kan være marked for den boka, i gruppa der hun dyrkes som en mat-guru. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Memena skrev:

Damen skal visst gi ut kokebok leser jeg i kommentarfeltet, som kommer til høsten og skal selges kun på facebook-gruppa. Lurer på hvor mye som er "lånt" av det som skal selges. Er vel det eneste stedet det kan være marked for den boka, i gruppa der hun dyrkes som en mat-guru. 

Åh? Mulig med print screen? 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom for seint inn i gruppen til å vite hva greia med de gule bombene er? 

Noen som vil forklare? :)

Anonymkode: d1be9...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å være lettlurt nok til å svi av penger på middels interessante oppskrifter kopiert fra andre, bare med skrivefeil og mer fett, men å kjøpe boka når alt er tilgjengelig på bloggen på nett? Da er man seriøst lettlurt. Lykke til.

Eller kanskje hun kommer til å fjerne oppskriftene på bloggen og henvise til å kjøpe boka? Det blir vel neste.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom for seint inn i gruppen til å vite hva greia med de gule bombene er? 

Noen som vil forklare? :)

Anonymkode: d1be9...1c0

En oppskrift som mases om i ett sett fra ca september til januar inne på MFB ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gule bomber, tonnys boller, statoil-bollene, tanjas hevefrie teabricks, og nå den berømmelige kinderkaka. Det går i en loop der inne. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, skruf skrev:

Gule bomber, tonnys boller, statoil-bollene, tanjas hevefrie teabricks, og nå den berømmelige kinderkaka. Det går i en loop der inne. 

Men, i motsetning til det andre du nevnte, synes jeg kinderkaka ser sykt god ut. Hadde jeg kunne spist den, hadde jeg lett lagd den 😋

Anonymkode: 67bbd...fd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, i motsetning til det andre du nevnte, synes jeg kinderkaka ser sykt god ut. Hadde jeg kunne spist den, hadde jeg lett lagd den 😋

Anonymkode: 67bbd...fd6

Det er jeg enig i!

Den ser så god ut at jeg lett kunne oversett melkeallergien min, ville vært verdt det! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...