Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var mye "ståhei" rundt en konkurranse i vår. Dette var jo for å få folk til å gå inn på bloggen. Vinneren ble invitert hjem på middag til Tanja. Har middagen vært offentliggjort i like stor grad?

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når man ligger så høyt på topplisten på blogg.no så tjener man penger på bloggen sin. Man kan tjene gode penger også utifra hva som har stått i media de siste årene. 

Og på facebooksiden så er det heftig pushing av bloggen. I nesten alle innlegg så finner enten Tanja selv eller admins en mulighet for å fremme bloggen og legge ved link. Så ikke rart Tanja fyker fort og høyt opp på topplisten. 

En ting jeg dog har merket meg er at gjester/medlemmer av facebookgruppen har blitt mindre aktive og gruppen er daffere etter all den pushingen av bloggen.. 

Flott at Tanja har så lojale admins som hjelper henne å tjene penger. Håper hun lar litt av inntekten fra blogg.no dryppe på sine lojale terner! 

(for å presisere; man kan faktisk tjene en viss sum som ufør)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, skruf skrev:

Når man ligger så høyt på topplisten på blogg.no så tjener man penger på bloggen sin. Man kan tjene gode penger også utifra hva som har stått i media de siste årene. 

Og på facebooksiden så er det heftig pushing av bloggen. I nesten alle innlegg så finner enten Tanja selv eller admins en mulighet for å fremme bloggen og legge ved link. Så ikke rart Tanja fyker fort og høyt opp på topplisten. 

En ting jeg dog har merket meg er at gjester/medlemmer av facebookgruppen har blitt mindre aktive og gruppen er daffere etter all den pushingen av bloggen.. 

Flott at Tanja har så lojale admins som hjelper henne å tjene penger. Håper hun lar litt av inntekten fra blogg.no dryppe på sine lojale terner! 

(for å presisere; man kan faktisk tjene en viss sum som ufør)

Helt opp til 60 000 kr faktisk. 

Anonymkode: f34d0...48a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt opp til 60 000 kr faktisk. 

Anonymkode: f34d0...48a

Og enda mere hvis man ikke er 100% ufør. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, skruf skrev:

Når man ligger så høyt på topplisten på blogg.no så tjener man penger på bloggen sin. Man kan tjene gode penger også utifra hva som har stått i media de siste årene. 

Og på facebooksiden så er det heftig pushing av bloggen. I nesten alle innlegg så finner enten Tanja selv eller admins en mulighet for å fremme bloggen og legge ved link. Så ikke rart Tanja fyker fort og høyt opp på topplisten. 

En ting jeg dog har merket meg er at gjester/medlemmer av facebookgruppen har blitt mindre aktive og gruppen er daffere etter all den pushingen av bloggen.. 

Flott at Tanja har så lojale admins som hjelper henne å tjene penger. Håper hun lar litt av inntekten fra blogg.no dryppe på sine lojale terner! 

(for å presisere; man kan faktisk tjene en viss sum som ufør)

T har nok ikke lojale admins, utenom Grethe og Jenny. De har vært lojale i en god stund. Er en grunn til at det er så mange som har sluttet. Bare på det siste året så vet jeg om fler, 8-10 som har sluttet. Det er også en til admins som fortsatt er små aktiv i gruppen, som var en god admin, men hun sluttet pga hun ikke likte måten T var leder på. Men hun stiller opp og støtter i gruppen når det trengs. Jeg er selv aktiv der, får mye inspirasjon og liker å snakke med enkelte der ikke og ser igjen faste som legger ut oppskrifter, men jeg trekker meg unna tråder som er litt amper, nettop pga jeg ikke vil bli blokka fra gruppen fordi jeg sa noe feil:fnise:

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er lurt å spørre om tips til matvarer hun ikke har prøvd før. Kipt å bare dure på og kanskje ødelegge gode råvarer. 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er innafor å spørre om makrell jeg også. Jeg er sørlending og vant til å spise masse makrell, mens min bestefar fra Sunnmøre kalte det en "ufisk", som kun egnet seg som agn :fnise: 

Skjønner derimot godt at ikke folk kjøper mye frossen makrell. Jeg synes ikke den egner seg for frysing, tror det er pga fettet som får en bismak. Det som blir til overs hos oss har pleid å gå til katten.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nå fikk jeg lyst på røkt makrell med pepper ... Men det har jeg ikke, så da blir det makrell i tomat. Funker bra det au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, stjernefrukt skrev:

Synes det er innafor å spørre om makrell jeg også. Jeg er sørlending og vant til å spise masse makrell, mens min bestefar fra Sunnmøre kalte det en "ufisk", som kun egnet seg som agn :fnise: 

Skjønner derimot godt at ikke folk kjøper mye frossen makrell. Jeg synes ikke den egner seg for frysing, tror det er pga fettet som får en bismak. Det som blir til overs hos oss har pleid å gå til katten.

Det tåler litt frysing om du blokkfryser den, men Max 6 mnd i frys etter husmorskoleboken min

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Spørsmål og kommentarer til modereringen hører hjemme på Ris og ros-forumet eller PM direkte til meg.

Tekola, forumansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én eneste spekulasjon til om uførhet og jeg kommer til å forlate denne tråden for godt. Det er et nivå jeg ikke vil være bekjent med.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så at noen linket til "Forsmak på julegodis"

Er ikke det litt tidlig da? Heller bare si ; "Hva med saltkokt og saltbakte mandler med hint av kanel og cayenne?"
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Illusen skrev:

Er Camilla sine oppskrifter slettet fra bloggen? 

Har C og T avsluttet samarbeidet?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Sinnatagg skrev:

Har C og T avsluttet samarbeidet?? 

Camilla er hvertfall ikke admin lenger i gruppa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Jeg trodde de to var som erteris jeg. Mulig noen kom til fornuft til slutt :D 

Og siden det er så stille her for tiden, så kanskje gruppa har blitt litt mer levelig? Håper det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppa har blitt mer levelig på sett og vis, men så kjedelig at jeg nesten glemmer at jeg er medlem. Stort sett bare gjentakelser av de samme oppskriftene fra bloggen, f.eks. den forbaska 80-tallspizzaen som spammes med i tide og utide :roll:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig gruppa har blitt mere levelig, evt så er det flere som er som meg...som synes den er dørgende kjedelig og lite inspirerende med spamlinking til bloggen for å få bloggen oppover på topplisten på blogg.no.

Samt alle innleggene med disse hevefrie tebriksene, samt spørsmål om hva man skal ha til middag idag.. 

MFB består rett og slett av 90% linking til blogg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...