Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen kommenterer på posten der T har lagt ut at MFB har fått instagram: "Hei Tanja, Har forsøkt å nå deg via mail flere ganger. Kan du være snill å ta kontakt med meg på tlf. xxxxxx eller [email protected] snarest. Hilsen *navn*, Teknologisk Matforum"

Hvordan side er dette?

Anonymkode: 950e0...924

http://www.proff.no/selskap/teknologisk-matforum/hafrsfjord/n%C3%A6ringsmidler/Z0IQJH2N/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Wenda skrev:

:klo: må være en feil...en forglemmelse eller noe

Kanskje de ikke vil fremme copy past oppskrifter som er med å øke fedmen i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Wenda skrev:

:klo: må være en feil...en forglemmelse eller noe

Huff, ja. Tror ikke kommunikasjonsrådgiveren deres har gjort jobben sin. 

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen kommenterer på posten der T har lagt ut at MFB har fått instagram: "Hei Tanja, Har forsøkt å nå deg via mail flere ganger. Kan du være snill å ta kontakt med meg på tlf. xxxxxx eller [email protected] snarest. Hilsen *navn*, Teknologisk Matforum"

Hvordan side er dette?

Anonymkode: 950e0...924

tiftet i 1949 og er et faglig forum for alle som jobber med mat og drikke samt leverandører, utdanningsinstitusjoner og etater med næringsmiddel som fag. Vi har 600 medlemmer fra hele Norge og har kun et formål for øye: å holde våre medlemmer faglig oppdatert til enhver tid. Dette gjør vi via TeMa-dager, kurs, seminarer, samarbeid med fagblader og de årlige Næringsmiddeldagene.

Anonymkode: 454a3...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknologisk Matforum ble stiftet i 1949 og er et faglig forum for alle som jobber med mat og drikke samt leverandører, utdanningsinstitusjoner og etater med næringsmiddel som fag. Vi har 600 medlemmer fra hele Norge og har kun et formål for øye: å holde våre medlemmer faglig oppdatert til enhver tid. Dette gjør vi via TeMa-dager, kurs, seminarer, samarbeid med fagblader og de årlige Næringsmiddeldagene.

Anonymkode: 454a3...aae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Fluffe skrev:

Kanskje de ikke vil fremme copy past oppskrifter som er med å øke fedmen i landet?

Men det er jo så mye bedre enn ferdigmaten som alle håpløse mennesker putter i handlevognene sine :sjokk: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"HJELP!! Hvordan lager man rørte jordbær?"

Jo, man rører i de, litt sånn frem og tilbake. Mulig fra høyre til venstre er best. Og ta i sukker etter smak..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg aldri har hørt ordet tebirks, men litt kjapp googling gir meg masse treff både på tebriks og tebirks. Jaja, da lærte jeg noe nytt i dag og!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skruf skrev:

"HJELP!! Hvordan lager man rørte jordbær?"

Jo, man rører i de, litt sånn frem og tilbake. Mulig fra høyre til venstre er best. Og ta i sukker etter smak..

"Hvordan tilbereder jeg en pakke med dypfryste ostesnitzler?" 

Jeg synes det er mange som har en fryktelig lav terskel for å skrive innlegg i gruppen. Det er mange som bruker gruppen som Google. 

Anonymkode: f34d0...48a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

"Hvordan tilbereder jeg en pakke med dypfryste ostesnitzler?" 

Jeg synes det er mange som har en fryktelig lav terskel for å skrive innlegg i gruppen. Det er mange som bruker gruppen som Google. 

Anonymkode: f34d0...48a

... Eller pakningsvedlegg.

Anonymkode: 92839...6b7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk skriver mye rart ja, men synes ikke vi skal henge dem ut her hver gang de skriver noe "dumt".

Anonymkode: 1d786...c1a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldig lite ordentlige innlegg fra folk der og har vært det en stund. Med ordentlige innlegg mener jeg bilder og oppskrifter av mat lagd fra bunn, med skikkelige råvarer.  Tror mange andre savner sånne innlegg også for de få som er blir holdt oppe på siden med kommentarer ganske lenge til å være i en så stor gruppe.

De som spør om hvordan man rører jordbær og andre helt grunnleggende ting, vel et sted må de begynne å lære seg å lage mat.

 

Anonymkode: 12d42...963

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er veldig lite ordentlige innlegg fra folk der og har vært det en stund. Med ordentlige innlegg mener jeg bilder og oppskrifter av mat lagd fra bunn, med skikkelige råvarer.  Tror mange andre savner sånne innlegg også for de få som er blir holdt oppe på siden med kommentarer ganske lenge til å være i en så stor gruppe.

De som spør om hvordan man rører jordbær og andre helt grunnleggende ting, vel et sted må de begynne å lære seg å lage mat.

 

Anonymkode: 12d42...963

Ja! 

- "Noen som har en oppskrift på en god X" (ja, de dårlige oppskriftene kan du holde for deg selv)

- "Har dere tips til hva jeg kan gjøre med Y" (...jeg liker ikke a,b eller c og kommer til å lage taco uansett hva dere foreslår)

- "Kan jeg gjøre Z eller blir det helt feil, hjelp haster" (knekkebrødet er gått ut på dato, er det trygt å spise, vil ikke ta noen sjanser, hjeeelp)

Anonymkode: e9626...585

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ironisk at MFB-folkene hele tiden har holdt fast på regelen om linking forbudt, fordi gjestene skal unngå å få virus, og så kommer det klage fra gjester om spam og virusmeldinger som popper opp via MFB-blogglenker! :fnise:
Tanja tar det seriøst da, det skal hun ha.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er det egentlig som skal ha pm innpå mfb? Kommer meg ikke innpå filere

Anonymkode: 82bc4...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...