Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stillte et enkelt spørsmål innpå gruppa, men må si det overrasker meg at flere svarer det samme! Hvorfor kan de ikke lese kommentarene før de svarer?! 

Anonymkode: 82bc4...a51

De tror sikkert det er en konkurranse med en heldig vinner.

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stillte et enkelt spørsmål innpå gruppa, men må si det overrasker meg at flere svarer det samme! Hvorfor kan de ikke lese kommentarene før de svarer?! 

Anonymkode: 82bc4...a51

Hvis du følger gruppa, og får poster derfra på egen vegg - vil spørsmål komme opp uten at allerede gitte svar vises. Så i mange tilfeller er nok ikke personer klar over at de svarer på poster som allerede er besvart. 

Hadde jo kanskje vært en ide om den som stiller spørsmålet slår av for videre kommentering evt sletter posten sin når h*n har fått svar.

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MalloryK skrev:

Kotscis=cottage cheese? Den har jeg ikke sett før

For et fengende navn! Heretter skal jeg konsekvent omtale cottage cheese som "Kotchies" (Kåttsjis)! :nigo:
Kanskje man burde begynne å produsere snacks med cc i og kalle dem for Kotchies? Vet ikke helt hvordan men det er sikkert noen mer kreative enn meg som finner på noe lurt!
Nei nå så jeg jo at hun faktisk mente creme fraische... Jaja, kan sikkert lage noen snacks med spenstige navn av det også :)

 

Jeg tror forresten at en av grunnene til at folk skriver samme svar ørten ganger under et innlegg inne på MFB er at alle vil så gjerne vise at de har peiling. Gjerne som en av de første. I tillegg er de så mange medlemmer at mange ikke klarer å henge med i svingene og oppdatere fort nok.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, personangrep og svar til dette.

Kragebein, mod

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.7.2016 at 11.57, AnonymBruker skrev:

Det jeg ikke skjønner er dette behovet for å spørre nettopp Tanja om alt mulig. Mye av det som spørres om burde man klart å finne ut av ved å a) bruke hodet eller b) spørre en hvilken som helst annen person eller c) google det. Det er ikke som om det bare er Tanja som ved om det går an å varme opp en gryterett igjen dagen etter. Blir helt oppgitt over hjelpesløsheten.

 

Når det er sagt så er det sikkert slitsomt med mange forespørsler, men hun trenger jo ikke sitte og høre på at spørsmålene renner inn mens hun gjør noe annet - så at det et SÅ forstyrrende virker veldig rart. Og det går an å si fra på en pen måte.

Anonymkode: e9626...585

Øh, den gruppen hadde vel ikke eksistert dersom folk klarte å A) bruke hodet eller C) Google en oppskrift. Er det ikke derfor de er der? 😁

Men skjønner godt at hun blir irritert på gjestenes forventninger om at hun skal være tilgjengelig 24/7. Likevel; det er hennes ansvar å logge av Facebook når hun vil ha kvalitetstid med barna, og hun kunne så absolutt formidlet budskapet på en hyggeligere måte. Hun som er kommunikasjonsrådgiver og alt!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hei ! Noen som har en god oppskrift på pastarerett ? 
Skal forføre min mann 😜😍..."

Jævlig interessant for alle andre o.0 (Må innrømme at jeg lurer litt på hjernekapasiteten til enkelte der inne)

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir vel heller forgiftning enn forføring dersom hun skal følge enkelte oppskrifter der inne...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Hei ! Noen som har en god oppskrift på pastarerett ? 
Skal forføre min mann 😜😍..."

Jævlig interessant for alle andre o.0 (Må innrømme at jeg lurer litt på hjernekapasiteten til enkelte der inne)

Anonymkode: ff467...912

Enkelte mennesker blir så rare på sosiale medier. 

Anonymkode: f34d0...48a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte mennesker blir så rare på sosiale medier. 

Anonymkode: f34d0...48a

Håper noen svarer type: "Kle av deg. Sett på pastaen (samma hvilken type). Be mannen komme inn på kjøkkenet for å hjelpe deg. Glem pastaen. Mission accomplished." :fnise:

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe action i gruppa for tiden? Har glemt hele gruppa i ferien. 

Anonymkode: 1fcc2...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe action i gruppa for tiden? Har glemt hele gruppa i ferien. 

Anonymkode: 1fcc2...25e

Vil tro det er veldig mye grillmatsnakk, ja og hva man kan ha med til stranden. Det er også helt sikkert 100 identiske spørsmål om "din BESTE potetsalat til grillmaten" eller "skal på stranden med barna, men HVA KAN VI SPISE!!!!????"

Og forslagene er helt standard forslag som har blitt nevnt 100 ganger tidligere bare at man klatrer oppi et par bokser rømme i den sunne salaten eller en hel kjele med bearnesaus til den ene grillpølsa. Toppet det hele med ei pakke salt

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Sikkert mer smør, salt, sukker og rømme enn vanlig. Det er jo ferie, vi må KOSE oss. 

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lite innom MFB for tiden, rett og slett pga den har tapt seg sånn. 

Det er nesten bare linking til bloggen, og det finner jeg uinteressant. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noe action i gruppa for tiden? Har glemt hele gruppa i ferien. 

Anonymkode: 1fcc2...25e

Pr nå, etter et kjapt overblikk er det følgende tema som tas opp:

- Hva et gitt antall fahrenheit er i celsius (lett å google men tydeligvis enda lettere å spørre på MFB)
- Kjøttetende veps
- "Bør/kan jeg kjøpe kyllingfilet som går ut i morgen?"
- Hvordan fjerne rødvin fra en tynn bluse
- Hvordan rydde i matskap og plassere maten riktig, pluss et kraftig sleivspark til sin rotete mann
- Hvordan lage tomatsuppe uten tomatpuré
- Moderator som tilfeldigvis har kjempelyst på 80-talls pizza og i den anledning må dele link til bloggen

Og innimellom noen fine kaker og oppskrifter fra gjester og linkeinnlegg fra moderatorer. Ingen store nyheter, så det er nok ferietid :)

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resten av Norge gjennomgår den berømte agurktida, men det er for lite salt på agurken for MFB.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for personangrep, avsporinger og svar til dette.

Kragebein, mod

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte akkurat et program på NRK P2 om matblogger, og mat fra bunnen sin blogg ble nevnt nokså nøyaktig 0 ganger! 

 

Anonymkode: 100ad...85f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hørte akkurat et program på NRK P2 om matblogger, og mat fra bunnen sin blogg ble nevnt nokså nøyaktig 0 ganger! 

 

Anonymkode: 100ad...85f

:klo: må være en feil...en forglemmelse eller noe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kommenterer på posten der T har lagt ut at MFB har fått instagram: "Hei Tanja, Har forsøkt å nå deg via mail flere ganger. Kan du være snill å ta kontakt med meg på tlf. xxxxxx eller [email protected] snarest. Hilsen *navn*, Teknologisk Matforum"

Hvordan side er dette?

Anonymkode: 950e0...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...