Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært veldig tyst i MFB denne uka, aner vi en oppvåkning hos medl...gjestene?

Anonymkode: 12d42...963

Tviler jeg på. Det finnes så mange gjester som forguder adminsene og sluker alt helt rått

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, Wenda skrev:

Tviler jeg på. Det finnes så mange gjester som forguder adminsene og sluker alt helt rått

Som for eksempel enda en som legger ut at hun har laget Tanjas fantastiske tebriks. Herregud jeg er så lei av det der.

Anonymkode: 1d786...c1a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som for eksempel enda en som legger ut at hun har laget Tanjas fantastiske tebriks. Herregud jeg er så lei av det der.

Anonymkode: 1d786...c1a

Det er jo nesten ingen medlemmer som legger ut oppskrifter det lengre. Bare et par tre stykker om dagen - eller så.

Samtidig får post nummer snørrogførti med bilde og oppskrift på T's Te-briks bortimot 1000 likes. Ser ut som det mer og mer ender opp med kun den indre kjerne av brown-nosere der inne. 

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de ikke driter på seg av ugjæret gjær er meg et under. Kanskje de ikke setter det i forbindelse...

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gong eg har sett sneier i ei oppskrift (mulig det berre er meg🙊).

4 sneier squash. Kor mykje er 1 snei?

Anonymkode: 3a37c...5f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første gong eg har sett sneier i ei oppskrift (mulig det berre er meg🙊).

4 sneier squash. Kor mykje er 1 snei?

Anonymkode: 3a37c...5f3

Er ikke det skiver da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så akkurat på tvnorge nå at de søker nye deltakere til "Mitt kjøkken ruler". Det skulle jo virkelig vært noe for de to hovedadminene i MFB :P 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Første gong eg har sett sneier i ei oppskrift (mulig det berre er meg🙊).

4 sneier squash. Kor mykje er 1 snei?

Anonymkode: 3a37c...5f3

Oioioi!!! Sneier må vel være dialekt i såfall. Og en snei er uansett ikke noe eksakt mål...

For en kardinalsynd. Og av en admin attpåtil. Tsk tsk. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Illusen skrev:

Oioioi!!! Sneier må vel være dialekt i såfall. Og en snei er uansett ikke noe eksakt mål...

For en kardinalsynd. Og av en admin attpåtil. Tsk tsk. 

En avskjært del på skrått :) 

"Skjære en snei av brødet"

Uten å se oppskriften, så tenker jeg at hun har skjært 4 "sneier" av squash-på skrått. Om hun har gjort noe annet, så burde hun ikke skrive "Snei" xD
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde man sneiet av en bit av noe med sabelen sin jeg samtidig som man danset krigsdansen på kjøkkenet. Gjerne med slik bandana på hodet med litt skjev knute. 

Av og til så sneier jeg borti noen når jeg går og handler nede på den lokale jokern, men det er jo fordi det er litt trangt mellom reolene. Ikke en snei med overlegg med andre ord. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sinnatagg skrev:

Jeg trodde man sneiet av en bit av noe med sabelen sin jeg samtidig som man danset krigsdansen på kjøkkenet. Gjerne med slik bandana på hodet med litt skjev knute. 

Av og til så sneier jeg borti noen når jeg går og handler nede på den lokale jokern, men det er jo fordi det er litt trangt mellom reolene. Ikke en snei med overlegg med andre ord. 

Ja det fungerer det også ;) 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Nå har jeg skrollet nedover gruppesiden og det er lite spennende mat der. Mye spørsmål om helt basic greier, type kan man bruke olje i brunsaus o.l. Jeg savner at det faktisk er mat i den gruppen, men det kan jo virke som de samler alt i slike samletråder? Veldig kjedelig, for jeg leser aldri tråder startet av en admin som linker til bloggen. 

Jeg ville tro, og ønske, at en matgruppe hadde poster av mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gouatemale".

Dagens mysterieord fra MFB.

 

Greit nok at guacamole er litt vanskelig, og hjemme blir det kalt "gørrakærramæul" på tull. :fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare jeg som synes at "baksnakking" i full offentlighet, hvor alle kan se det, også den som blir snakket om, er bedre enn å baksnakke noen i en skjult gruppe hvor vedkommende som blir baksnakket aldri kan finne ut av det?

Jeg ville mye heller hatt en tråd på KG som heter "Vi som synes Auri er skikkelig teit", hvor alle postene mine blir plukket fra hverandre, og jeg kan se hva som blir sagt og hvem som sier det, enn at noen oppdrettet en FB-gruppe hvor de snakket dritt om meg, som jeg aldri visste om.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

 

40 minutter siden, Daudaferd skrev:

"Gouatemale".

Dagens mysterieord fra MFB.

Hehe. Jeg har ikke sett posten på gruppa, men trodde det var snakk om en matrett fra Guatemala eller noe sånt (Det hadde jo forresten vært spennende)! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på blogglisten hvordan det går. De hopper opp og ned. Syns det er synd, at de ikke får opp bloggen sin, men det har sin naturlige forklaring. 

Det jeg ser, og ikke forstår erxat når de legger ut noe,  så forsvinner det fort fra fremsiden til blogglisten, mens en annen blogger ligger der hele dagen . Hva skyldes det?

Så  skulle jeg lete etter en rett jeg la ut på mfb....ikke f om jeg orker å skolle gjennom alt som ligger der. Så skulle bloggen bli en forlengelse av gruppa. Vil det bli enklere for meg å gå på bloggen å finne det.? Syns det er rot og surrom alt. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 22. mai 2016 at 14.15, AnonymBruker skrev:

 

Endret av Niennas
Siteringstull
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Auri skrev:

Er det bare jeg som synes at "baksnakking" i full offentlighet, hvor alle kan se det, også den som blir snakket om, er bedre enn å baksnakke noen i en skjult gruppe hvor vedkommende som blir baksnakket aldri kan finne ut av det?

Jeg ville mye heller hatt en tråd på KG som heter "Vi som synes Auri er skikkelig teit", hvor alle postene mine blir plukket fra hverandre, og jeg kan se hva som blir sagt og hvem som sier det, enn at noen oppdrettet en FB-gruppe hvor de snakket dritt om meg, som jeg aldri visste om.

Egentlig ikke. Jeg opplevde det en gang, og jeg slet faktisk en del etterpå. Der gikk det mer på og offentlig ytre meninger om mitt utseende, men allikevel er det aldri gøy å lese negative ting om seg selv på nett.

Anonymkode: 19f48...9f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et medlem spør etter oppskrift på fiskesuppe. Gudinna linker til bloggen, men kommenterer rett etterpå at hun ser at den som har lagt inn oppskriften for henne har gjort en stor feil.

Ærlig talt, hva med å legge inn oppskriftene sine SELV og samtidig lese korrektur? Når man ikke har noe annet å konsentrere seg om enn MFB, er korrekte oppskrifter det minste man kan forvente. Men det passet vel veldig godt å skylde på noen andre for feil i oppskrifta. Man skulle jo tro at om noen andre la den inn, hadde de brukt klipp og lim? Det er vel ingen som skriver inn en annens oppskrift ord for ord?

http://m.imgur.com/NuOmyNZ

Anonymkode: b35e0...e5e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et medlem spør etter oppskrift på fiskesuppe. Gudinna linker til bloggen, men kommenterer rett etterpå at hun ser at den som har lagt inn oppskriften for henne har gjort en stor feil.

Ærlig talt, hva med å legge inn oppskriftene sine SELV og samtidig lese korrektur? Når man ikke har noe annet å konsentrere seg om enn MFB, er korrekte oppskrifter det minste man kan forvente. Men det passet vel veldig godt å skylde på noen andre for feil i oppskrifta. Man skulle jo tro at om noen andre la den inn, hadde de brukt klipp og lim? Det er vel ingen som skriver inn en annens oppskrift ord for ord?

http://m.imgur.com/NuOmyNZ

Anonymkode: b35e0...e5e

Det er ofte feil i oppskrifter der. Det er beklagelse osv. Trist for de som bruker de får ødelagt ting

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...