Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Marimba skrev:

Flotters, da er det nok gladkokken som står bak nicket :), og jeg er glad for å ha vedkommende i MFG også :tommelsmil: (Og nå vurderer jeg sterkt å melde meg ut av MFB, for makan til bunnivå de har nådd i dag altså! ) 

Men bare sånn rent generelt på nettet, så må man jo huske hvor latterlig enkelt det er å trikse og mikse litt, og utgi seg for noen andre enn det man er, og det er det jo greit med en påminnelse på innimellom ;) 

Sunn skepsis er bra 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Cel skrev:

FY FLATE!  Der nådde MFB et nytt bunnivå!  Sjekker de ikke profiler før de kaster folk ut???

Sjekker før de kaster ut? Nå er det gjentatt så mange ganger om hvor grundig de er, før de slipper inn folk....så det burde hun vite.

Fader, den ene greia etter den andre der inne. Dette laget en stygg ripe i lakken for de. Lite lakk var det igjen fra før etter mange ganger de har drite på draget. Gladkokken har sendt mld og spurt om hvorfor han ble kastet ut. Hun hoverer og driter i å svare. Tanja, dette er vel begynnelsen på slutten? Og hva mener de andre adminsa ?å nei.....vi har ikke noe med dette. Vi bare skjemmer ut navnet oss på å være admin

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så den. Tøft gjort. Håper hun ikke blir sparket ut, men jeg frykter hun havner på en obs-liste eller lignende.

Anonymkode: 9c2f8...a56

Om hun blir, så får vi vite det. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der hadde T skyndet seg å slette kommentarene sine på den tråden.

Men det er litt seint, hun har alt dreti seg sjøl på leggen.
Jeg har screenshottene uredigerte og jeg.

Anonymkode: ff467...912

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Admin igang med å slette lite flatterende kommentarer nå?  Flere av kommentarene angående denne blokkeringen er borte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si meg en ting, har de fjernet svar på bryllupskaketråden? Der hun skrev adjø til xxxxx. Og den kommentaren der hun fikk kritikk for måten hun håndterte det på?

Om den ble fjernet, så er jeg målløs

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier jo f..ikke ryggrad. Er alle adminsa blind? Hun fikk berettiget kritikk, men ble fjernet. De selv kan behandle folk som søppel, men kommer det noe berettiget så fjernes det. Hvlike oppførsel er dette da? LEGG NED HELE MFB. HILD DERE TIL BLOGGINGEN. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre Nora. Denne gangen trenger du ikke komme som brannslukker.  Det ligger igjen glør hver gang. Denne gangen hjelper det ikke. Du har en leder som ikke svarer for seg....driter i folk. Står ikke opp for det hun skriver, og ikke minst.....tar imot kritikk. Dette var dråpen. Takk for meg

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter mellom lysten til å melde meg ut og følelsen av at det er viktig å følge med der inne. Nettopp på grunn av nevnte hendelser er det jo viktig at noen stiller admin til ansvar :bond:

Anonymkode: 00d37...581

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Admins skal svare på pm, men for all del; husk å send til de som skal ha pm, ellers blir man ført opp på listen i bakgruppa:fnise: Står i reglene hvem som skal ha pm og man har nå rett å vite grunnen til hvorfor man blir kastet ut...

T har også kastet admins ut av bakgruppa. Jeg likte mat fra bunnen, men etter å ha sett hvor grusom oppførsel de har og så mye stygt de sier så har jeg et helt annet syn på T. 

Anonymkode: e42bc...d56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, NumberSix skrev:

Alt er visst slettet nå ja. For noen feiginger de er. 

Jeg synes det er bra alt er slettet jeg, for det bar uthenging av enkeltperson.

Men må si det er komisk. Først klages det på at admin henger ut en person, deretter klages det på at admin sletter uthengingeng, fordi da er de feige? For en gangs skyld er jeg veldig enig i slettingen deres av kommentarene sine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Cambria skrev:

Jeg synes det er bra alt er slettet jeg, for det bar uthenging av enkeltperson.

Men må si det er komisk. Først klages det på at admin henger ut en person, deretter klages det på at admin sletter uthengingeng, fordi da er de feige? For en gangs skyld er jeg veldig enig i slettingen deres av kommentarene sine.

Det jeg mente var at de slettet kritikken mot seg, at det er det som er feigt. At de slettet innleggene til hun som er kastet ut er greit, men alt av kritikk mot dem burde de hatt integritet nok til å la få stå, dersom de er så ydmyke og vil fronte raushet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cambria skrev:

Jeg synes det er bra alt er slettet jeg, for det bar uthenging av enkeltperson.

Men må si det er komisk. Først klages det på at admin henger ut en person, deretter klages det på at admin sletter uthengingeng, fordi da er de feige? For en gangs skyld er jeg veldig enig i slettingen deres av kommentarene sine.

Det er paradoksalt, men det er ikke slettingen som sådan folk reagerer på. 

Det de reagerer på er nok at admins "fjerner alle spor" og later som ingenting. De oppfører seg ufyselig, og deretter er det som om ikke noe har hendt, fordi de har "makten" til å slette. 

Anonymkode: 6651a...86c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, NumberSix skrev:

Det jeg mente var at de slettet kritikken mot seg, at det er det som er feigt. At de slettet innleggene til hun som er kastet ut er greit, men alt av kritikk mot dem burde de hatt integritet nok til å la få stå, dersom de er så ydmyke og vil fronte raushet. 

Da misforstod jeg. Trodde de slettet absolut alt, både det de hadde skrevet og det andre. For om de sletter det de skriver selv er det liten vits i å la kritikken stå også :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har ikke slettet alle kommentarer fra den blokkerte omtalte personen,  men de verste svarene fra T. samt kritikken mot seg..... Jeg er sjokkert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cel skrev:

De har ikke slettet alle kommentarer fra den blokkerte omtalte personen,  men de verste svarene fra T. samt kritikken mot seg..... Jeg er sjokkert!!!

De burde slettet alle kommentarene rundt hele saken, da også fra den blokkerte. Den blokkerte personen har jo sannsynligvis blitt veldig misforstått, og da mener jeg det er feil å la det stå der når hen er blokkert.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Cambria skrev:

De burde slettet alle kommentarene rundt hele saken, da også fra den blokkerte. Den blokkerte personen har jo sannsynligvis blitt veldig misforstått, og da mener jeg det er feil å la det stå der når hen er blokkert.

Ja, enig.  

Anonymkode: 00d37...581

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Cambria skrev:

De burde slettet alle kommentarene rundt hele saken, da også fra den blokkerte. Den blokkerte personen har jo sannsynligvis blitt veldig misforstått, og da mener jeg det er feil å la det stå der når hen er blokkert.

Ikke sant. De lar det verste fra andre stå, til spott og spe så alle kan få det med seg, men når de selv tramper over og noen påpeker det, da er de kjappe på sletteknappen da. Provoserende er det. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...