Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, så gæli :fnise:

Der ble jeg kastet ut. Må nok være at jeg kopierte gladkokken sitt innlegg om potetsalat og limte det inn i et innlegg hvor ei spurte om potetsalat uten majones. Jeg er nå kastet ut og svaret mitt vedr. potetsalat er slettet. Altså. Den potetsalaten ligger der  i feeden så den er ikke slettet. Jeg bare kopierte den inn i innlegget.  Ikke et varsel. Ingenting. Bare ut med deg. Aner jeg at gladkokken ble kastet ut? 
 

Anonymkode: af244...ec8

Har du gjort alvorlige forbrytelser inne på mfb før? Da mener jeg så grove forbrytelser, at det skulle bare en oppskrift fra gladkokken til? Du kan jo sende pm og spørre. Og om du har plettfri vandel fra før, så burde du fått et hint osv. Du har jo ikke noe å tape. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det bare å vise til gladkokken oppskrifter....heretter. helst hver dag. Når jeg legger ut noe,  så henviser jeg til trines matblogg og en annen kjent blogger. For ikke å bli gjenkjent her, så nevner jeg ikke navn. Du vet....de er her inne hele tiden å leser...Og ærlig talt jeg skjønner ikke hvorfor . For mfb er like rigid,  frekk. Ikke rart adminer slutter etterhvert. Heldigvis de som forteller om "det gode sekskap" der inne

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du gjort alvorlige forbrytelser inne på mfb før? Da mener jeg så grove forbrytelser, at det skulle bare en oppskrift fra gladkokken til? Du kan jo sende pm og spørre. Og om du har plettfri vandel fra før, så burde du fått et hint osv. Du har jo ikke noe å tape. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Har sikkert spurt og kommentert ulikt. Som noe må være feil med oppskriften eller vel mye fløte. Delt mange gode oppskrifter også. Ikke så stort tap. Finnes mange gode matblogger og så får jeg en kikk på gruppa via samboer. Derfor jeg fant ut hva som skjedde. 

Anonymkode: af244...ec8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hjertelig velkommen i Mat fra grunnen, i alle fall. :-)

Anonymkode: 8a428...c39

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, så gæli :fnise:

Der ble jeg kastet ut. Må nok være at jeg kopierte gladkokken sitt innlegg om potetsalat og limte det inn i et innlegg hvor ei spurte om potetsalat uten majones. Jeg er nå kastet ut og svaret mitt vedr. potetsalat er slettet. Altså. Den potetsalaten ligger der  i feeden så den er ikke slettet. Jeg bare kopierte den inn i innlegget.  Ikke et varsel. Ingenting. Bare ut med deg. Aner jeg at gladkokken ble kastet ut? 
 

Anonymkode: af244...ec8

Han ble nok kastet ut grunnet for lite CF og fløte+ gode bilder med fristende mat og rett lyssetting. Det er mulig med bra bilder selv med mobiltelefon, men da er man avhengig av godt lys. Naturlig dagslys er bra, synes nå jeg. T burde lese litt om lyssetting og om å legge opp fint på fatet. Nå er det bare ei smørje utover tallerken i nitrist gult lys fra lyspærene inne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å seeee hun lagde kylling helt uten fløte og CF åååå for en taper hun er, hun kan ikke lage mat. Skjønner hun ikke at smaken sitter i fløten? :sarkasme:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okai, hvem tar jobben med å gå undercover? 

Dvs, begynne å smiske til de grader på MFBsiden, søke på neste ledige adminjobb, være en super admin (dvs. være frekk mot "gjester", linke til MFBbloggen noen hundre ganger om dagen etc), samtidig som man sakte men sikkert bygger seg opp en screenshot/dokumentbank med hvordan disse adminsene styrer bak kulissene, og vips en vakker dag er alt publisert her på KG :) 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Marimba skrev:

Okai, hvem tar jobben med å gå undercover? 

Dvs, begynne å smiske til de grader på MFBsiden, søke på neste ledige adminjobb, være en super admin (dvs. være frekk mot "gjester", linke til MFBbloggen noen hundre ganger om dagen etc), samtidig som man sakte men sikkert bygger seg opp en screenshot/dokumentbank med hvordan disse adminsene styrer bak kulissene, og vips en vakker dag er alt publisert her på KG :) 

Noen har tatt jobben allerede 😉

Anonymkode: 454a3...aae

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen har tatt jobben allerede 😉

Anonymkode: 454a3...aae

Mer enn én, faktisk, forbered dere på moro i fremtiden! :)

Anonymkode: d0d34...47d

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere at gladkokken er kastet ut, eller er det bare gjetning? Vet flere kokker som ble med i gruppen. De trodde det var noe helt annet....og borte ble de. Det er ikke mat fra bunnen...

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen har tatt jobben allerede 😉

Anonymkode: 454a3...aae

 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer enn én, faktisk, forbered dere på moro i fremtiden! :)

Anonymkode: d0d34...47d

:sjokkbla:

:hoppendeglad:

:rodmer:

:pls:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer enn én, faktisk, forbered dere på moro i fremtiden! :)

Anonymkode: d0d34...47d

Hva, sant??

Jeg har litt blandede følelser, fordi jeg syns det er synd å sabotere sånn, men samtidig, om de oppfører seg som det sies at de gjør, vel da er det egentlig bare et spørsmål om tid før noen reagerer. Men jeg håper det bare er ondsinnede rykter. 

Anonymkode: 6651a...86c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mer enn én, faktisk, forbered dere på moro i fremtiden! :)

Anonymkode: d0d34...47d

De kommer til å lage drama i den admin-gruppa når de leser dette

Anonymkode: 1d786...c1a

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marimba skrev:

Okai, hvem tar jobben med å gå undercover? 

Dvs, begynne å smiske til de grader på MFBsiden, søke på neste ledige adminjobb, være en super admin (dvs. være frekk mot "gjester", linke til MFBbloggen noen hundre ganger om dagen etc), samtidig som man sakte men sikkert bygger seg opp en screenshot/dokumentbank med hvordan disse adminsene styrer bak kulissene, og vips en vakker dag er alt publisert her på KG :) 

Kunne godt ha gjort det, hadde det ikke vært for at jeg da får navnet mitt knyttet til smisk og rævsleiking, frekkheter mot andre, linkspammin, håndheving av bortinatta-regler og hva jeg ellers måtte ha gjort. Så desperat etter å skjemme meg ut er jeg ikke :fnise:

Anonymkode: eecbb...464

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Marimba skrev:

Okai, hvem tar jobben med å gå undercover? 

Dvs, begynne å smiske til de grader på MFBsiden, søke på neste ledige adminjobb, være en super admin (dvs. være frekk mot "gjester", linke til MFBbloggen noen hundre ganger om dagen etc), samtidig som man sakte men sikkert bygger seg opp en screenshot/dokumentbank med hvordan disse adminsene styrer bak kulissene, og vips en vakker dag er alt publisert her på KG :) 

Allerede gjort :)

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, så lett det hadde vært for meg nå å skrive det samme som tre andre her, og skape tvil og mistanke til nye adminer på gruppa. Men det skal jeg ikke, og jeg er veldig spent på om det faktisk stemmer at det er flere undercover nå, eller om det bare er skremselstaktikk. Venter i spenning!

Anonymkode: 3b188...216

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok bare tull. De scanner og har vakter, jager ut folk, sletter osv. Ikke lag mere stress for de....det er gale nok som det er. Kjenner ingen som er oppegående som vil bruke navnet sitt på en så utskjelt side.

Forlengelse av fb gruppa og at det skulle bli enklere for gjester. For en kommune ikasjon. Lyver allerede i første setning. Takker meg til trines og andre matblogger. Administrerende har selv ødelagt hele siden på fb. Snakker om å rasere. Det gjør de med glans

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...