Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor er oppskriftene? Hva er poenget med å bare legge ut en haug med bilder av mat uten oppskrifter???

De er ofte i kommentarfeltet eller under bildet,men jeg trodde man måtte legge ut oppskrift eller kanskje det har blitt endret nå.

Anonymous poster hash: 523b3...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe annet jeg synes er irriterende er at før alle høytider så må folk legge ut bilde og oppskrift av akkurat den samme retten/bakverket 40 ganger om dagen.

Før 17.mai var det Pavlova-oppskrifter det gikk i,og jeg tenker at det er begrenset hvor mange oppskrifter av samme kaken man trenger. Kunne jo ha hatt en egen tråd til det,men det er jo ikke lov til å skrive noe kritisk der inne.

Anonymous poster hash: 7ac0f...e7e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem av gruppa bare for å få med meg alt dramaet som oppstår om du har et litt kritisk blikk på noe der inne. Fantastisk underholdningsverdi.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mat fra bunnen drives jo som delvis fjortisgruppe, delvis diktatur. I det ene øyeblikket er det "Hei vakreste vakringene mine <3<3", og i neste er det "IKKE LOV Å LEGGE UT LINK! DU BLIR SLETTET!" 

 

Det er jo ikke rart at folk hever øyenbryn over de mange rare praksisene der inne. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg meldte meg inn i gruppa pga en tråd som omhandlet den her på KG. Alt som står her stemmer og jeg meldte meg ut igjen etter noen dager. Slikt orker jeg ikke å bruke tid på. Beklager.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem av gruppa bare for å få med meg alt dramaet som oppstår om du har et litt kritisk blikk på noe der inne. Fantastisk underholdningsverdi.

 

De tilstandene som oppstod når noen spurte om hva som var beste måten å rengjøre komfyren var morsomt :) 

Noen bruker bakepulver, andre bruker salmiakktrikset, og andre bruker Jif Ovnsrens. 

De som foreslo salmiakktrikset ble nesten dekapitert, de som foreslo Jif og andre ting ble oversett, og de som foreslo bakepulver i hele ovnen fikk masse skryt og medhold. Men ikke før guruen hadde sagt at hun vasker sin komfyr med bakepulver og at det er sååå lett! :rolleyes: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlem selv og skjønner ikke HVORDAN dere klarer å gjøre den til noe negativt. Sier mer om dere enn om de som er admin på gruppa

 

Jeg er enig i at det er koselig stemning der inne for det meste. Men likevel er det jo en del som skurrer og er rart. 

Som mange har nevnt så er den fiskingen etter komplimenter fra admin T. helt på styr, og det samme med de hyllestene hun får bare ved å bytte ut vanlig mel med pizzamel. Da er det bare skryt å få, og det er en helt ny oppskrift påstås det. 

Og den kjeften folk får om de er helt nye medlemmer og glemmer seg ut og legger ut en link til noe folk spør om... Aiai... Hvor mange matsider får man virus på egentlig? :fnise: 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den kjeften folk får om de er helt nye medlemmer og glemmer seg ut og legger ut en link til noe folk spør om... Aiai... Hvor mange matsider får man virus på egentlig? :fnise:

Enig, det minner meg om den gangen på tidlig 90-tall jeg spurte på en butikk om jeg kunne få kjøpe bare én diskett, og fikk til svar at nei, de åpnet ikke pakkene, fordi det kunne komme virus på. :ler:

 

Høydepunktet i dag er at opptil flere stykker har lagt ut oppskrifter på FANTASTISKE sjokoladekaker, som er VERDENS BESTE (ikke ordrett, men dere skjønner meningen), og så er det helt vanlige skuffesjokoladekaker. Godt det, altså, men ikke revolusjonerende konditorkunst, akkurat. :P

Anonymous poster hash: ea32d...e19

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere forresten sett dagens middagstråd? 

Med dagens tanke? ;) 

 

 

Uff,jeg kan ikke fordra slike bilder med "visdomsord". Syns det er så harry.

 

Har det noe med denne tråden kanskje?

Anonymous poster hash: 7ac0f...e7e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da burde man allikevel skrive at man fant oppskriften på nett,men endret på x og y.

Anonymous poster hash: 7ac0f...e7e

Jeg er enig med deg, men det virker som om det er slik de tenker i gruppa. Enten det, eller så tenker de at ingen andre leser blogger eller eier kokebøker.

Anonymous poster hash: 31ab0...fd7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hørt om denne siden før, men nå skal jeg melde meg inn. Ikke fordi jeg leter etter drama altså, men fordi jeg er stor tilhenger av hjemmelaget mat. 

 

Sånn litt på siden, er dere ikke voksne mennesker her? Hvorfor synes dere det er greit å faktisk henge ut navngitte folk på internett? Noe så smakløst. 



Anonymous poster hash: c3208...9ec
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har aldri hørt om denne siden før, men nå skal jeg melde meg inn. Ikke fordi jeg leter etter drama altså, men fordi jeg er stor tilhenger av hjemmelaget mat

 

Sånn litt på siden, er dere ikke voksne mennesker her? Hvorfor synes dere det er greit å faktisk henge ut navngitte folk på internett? Noe så smakløst. 

Anonymous poster hash: c3208...9ec

 

Det er jeg også, så jeg hadde visse forhåpninger til å lære noe av denne gruppen, men nivået er dessverre svært lavt, og reglene er komplett koko, så nå henger jeg der mest for underholdningens skyld.

 

Når du har vært medlem en stund kan du jo komme tilbake til denne tråden og si hva du synes. ;) For ordens skylds synes jeg få/ingen har vært ufine her, det må jo være lov å påpeke urimelige regler og dårlig sitatskikk.

Anonymous poster hash: ea32d...e19

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg meldte meg inn etter å ha lest om gruppa på en annen tråd her på kg, og ser absolutt en del av dramaet som påpekes her. Når det er sagt så er jeg glad jeg meldte meg inn, for det er mye god inspirasjon til mat der inne :)

Anonymous poster hash: 4b750...1d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

"Utkastelsesgrunner:
- Linking 3 ganger

- Frekk oppførsel, 3 ganger

- tips/reklame for egen blogg, 1 gang

- Negative kommentarer om andre grupper, 1 gang

- Bilder av barn, utlevering av barns helse osv, 1 gang

- Kverulering på regler, 1 gang

- Pm til Tanja, 2 ganger

Ligger du inne med et regelbrudd fra før blir du kastet ut automatisk dersom du sender PM til Tanja"

 

:regler:

 

Den ble pent dytta opp nå. Lurer på om det er medlemsinflux pga. KG..  :fnise: *ble nylig medlem selv pga. KG, hoho*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Utkastelsesgrunner:

- Linking 3 ganger

- Frekk oppførsel, 3 ganger

- tips/reklame for egen blogg, 1 gang

- Negative kommentarer om andre grupper, 1 gang

- Bilder av barn, utlevering av barns helse osv, 1 gang

- Kverulering på regler, 1 gang

- Pm til Tanja, 2 ganger

Ligger du inne med et regelbrudd fra før blir du kastet ut automatisk dersom du sender PM til Tanja"

:regler:

Den ble pent dytta opp nå. Lurer på om det er medlemsinflux pga. KG.. :fnise: *ble nylig medlem selv pga. KG, hoho*

Hvorfor ved pm?? Det var litt rart.

Anonymous poster hash: 4b750...1d0

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

Hvorfor ved pm?? Det var litt rart.

Anonymous poster hash: 4b750...1d0

 

Og hvorfor bare hun, de er jo sånn 10-12(?) admins.. Tror hun vil føle seg som en superstjerne. Blir jo tilbedt som en  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...