Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt utenom emnet (men samtidig ikke). Hvordan går jeg frem for å ignorere brukere? Er så lei av å lese passiv- aggressive- hersketeknikk- svar i denne tråden. 

Anonymkode: d877a...8fb

Trykk på ikonet ditt øverst til høyre, scroll ned på listen til du ser noe sånt som Ignorerte brukere. Deretter skriver du inn brukernavnet du ønsker å blokkere. Husk også på å huke av 1-3 alternativer

(dette er på mobil, mulig det ser anderledes ut på PC)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Wenda skrev:

Trykk på ikonet ditt øverst til høyre, scroll ned på listen til du ser noe sånt som Ignorerte brukere. Deretter skriver du inn brukernavnet du ønsker å blokkere. Husk også på å huke av 1-3 alternativer

(dette er på mobil, mulig det ser anderledes ut på PC)

Tusent takk! :blomst:

Anonymkode: d877a...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ny og egenkomponert den oppskriften på t-briks.Egenkomponert. samme oppskrift ligger på nett, bare under navnet horn. Om du endrer litt på mengdene, gjør den ikke til din.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på at en av gjestene begynner å legge ut feks "Randis" lapskaus/kyllingsalat/lasagne osv osv , men bare endrer mengde på ingrediensene. Lurer på hva admins sier da.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krøp til korset og hørte med en admin angående blokkeringen som jeg pratet om tidligere. Essensen i svaret var "Du er ikke blokkert, men du kan se alle oppskriftene på bloggen". 

Min første tanke er da at dette er en teknikk for å få flere klikk på bloggen, ergo tjene mer penger. Min andre tanke er som noen andre foreslo, at de blokker for å unngå å bli diskutert her inne. 

Om T ikke tolerer at det diskuteres her, må hun gå litt i seg selv og ta til seg kritikk, kritikk som i bunn og grunn er berettiget all den tid det er gruppen og admins rolle i gruppen vi diskuterer, og ikke personen som er bak admins.  

Det som jeg stusser sånn på er admins overbevisning om at de ikke har blokkert meg når jeg vet de har det, og kan bevise det :fnise:

Anonymkode: 98cbf...f72

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg krøp til korset og hørte med en admin angående blokkeringen som jeg pratet om tidligere. Essensen i svaret var "Du er ikke blokkert, men du kan se alle oppskriftene på bloggen". 

Min første tanke er da at dette er en teknikk for å få flere klikk på bloggen, ergo tjene mer penger. Min andre tanke er som noen andre foreslo, at de blokker for å unngå å bli diskutert her inne. 

Om T ikke tolerer at det diskuteres her, må hun gå litt i seg selv og ta til seg kritikk, kritikk som i bunn og grunn er berettiget all den tid det er gruppen og admins rolle i gruppen vi diskuterer, og ikke personen som er bak admins.  

Det som jeg stusser sånn på er admins overbevisning om at de ikke har blokkert meg når jeg vet de har det, og kan bevise det :fnise:

Anonymkode: 98cbf...f72

 

Det som er deilig med at de har blokkert meg, er at jeg slipper det evinnelige maset om bloggen! :D 

Anonymkode: 92316...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg krøp til korset og hørte med en admin angående blokkeringen som jeg pratet om tidligere. Essensen i svaret var "Du er ikke blokkert, men du kan se alle oppskriftene på bloggen". 

Min første tanke er da at dette er en teknikk for å få flere klikk på bloggen, ergo tjene mer penger. Min andre tanke er som noen andre foreslo, at de blokker for å unngå å bli diskutert her inne. 

Om T ikke tolerer at det diskuteres her, må hun gå litt i seg selv og ta til seg kritikk, kritikk som i bunn og grunn er berettiget all den tid det er gruppen og admins rolle i gruppen vi diskuterer, og ikke personen som er bak admins.  

Det som jeg stusser sånn på er admins overbevisning om at de ikke har blokkert meg når jeg vet de har det, og kan bevise det :fnise:

Anonymkode: 98cbf...f72

Hvordan vet de at du diskuterer her? Har du stilt samme spørsmål ang oppskrifter OL. ..på andre tråder ang mat på kg?ser en del spørsmål går igjen på kg som er stilt likt på mfb.Da er det lett å finne bruker. At det sies at du ikke er blokkert, men kan gå på bloggen, er frekt. Send spørsmål til Facebook.  Si at du ikke er blokkert, men du kommer ikke inn. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet de at du diskuterer her? Har du stilt samme spørsmål ang oppskrifter OL. ..på andre tråder ang mat på kg?ser en del spørsmål går igjen på kg som er stilt likt på mfb.Da er det lett å finne bruker. At det sies at du ikke er blokkert, men kan gå på bloggen, er frekt. Send spørsmål til Facebook.  Si at du ikke er blokkert, men du kommer ikke inn. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Jeg har aldri postet i gruppa, bruker den bare som inspirasjon for meg selv. Jeg er jo ikke blokkert fra gruppa, men blokkert fra en admin og to som gjør at jeg ikke ser hva de skriver i gruppa. Snedig triks for å generere klikk på bloggen! 

Anonymkode: 98cbf...f72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vel en uke siden var det reaksjon på lapskaus og melmengde. Hun ante ikke hva som var feil, da det var to år siden. Skulle lage den på nytt for å finne ut. Ja vi venter. I dag beklager hun feil i sukkerbrødoppskriften, og til de som har fått ødelagt sukker røde.  Den rette oppskriften er......gå til blogg. Haha hvor frekk kan man være?

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet de at du diskuterer her? Har du stilt samme spørsmål ang oppskrifter OL. ..på andre tråder ang mat på kg?ser en del spørsmål går igjen på kg som er stilt likt på mfb.Da er det lett å finne bruker. At det sies at du ikke er blokkert, men kan gå på bloggen, er frekt. Send spørsmål til Facebook.  Si at du ikke er blokkert, men du kommer ikke inn. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Hva har Facebook å gjøre med at noen admins i en gruppe blokkerer et medlem? :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et medlem skriver under briksinnlegget at oppskriften er helt lik den hun selv bruker. 

"Jøss, da er det synd du ikke har delt de før", svarer Gudinna. :sprettoy:

Anonymkode: b35e0...e5e

Haha, denne kommentaren synes jeg var morsom (slik den er referert her inne) :fnise: Nesten så man kan lure på om T prøver å endre litt på sin passiv-aggressive måte å svare på. Og gjør hun det er jo det bare tipp-topp :hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bør stilles seg spørsmålet om hvorfor de blir diskutert her inne. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Cambria skrev:

Hva har Facebook å gjøre med at noen admins i en gruppe blokkerer et medlem? :vetikke:

Du kan få svar på hvorfor de ikke kommer seg inn.Er det noe feil? Mye fb svarer på. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan få svar på hvorfor de ikke kommer seg inn.Er det noe feil? Mye fb svarer på. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Akkurat i dette tilfellet er det ikke noe FB kan svare på ;)

Anonymkode: 98cbf...f72

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat i dette tilfellet er det ikke noe FB kan svare på ;)

Anonymkode: 98cbf...f72

Hvordan vet du det? Vet om en som ble blokkert av en annen gruppe ved en feil. Kom seg ikke inn igjen. Fikk svar av fb. Så ikke vær så skråsikker du. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri postet i gruppa, bruker den bare som inspirasjon for meg selv. Jeg er jo ikke blokkert fra gruppa, men blokkert fra en admin og to som gjør at jeg ikke ser hva de skriver i gruppa. Snedig triks for å generere klikk på bloggen! 

Anonymkode: 98cbf...f72

Hvordan merker man om en admin har blokket deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kraula skrev:

Hvordan merker man om en admin har blokket deg?

Du får ikke opp det de skriver :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem i flere matgrupper.Jeg følger flere matblogger. Aldri har jeg sett de bli diskutert her på  kg. Om de er blitt nevnt så er det positivt, og folk forteller om de. Skjønner ikke dette jeg.Hvorfor ser ikke mfb hvordan andre gjør det.

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du det? Vet om en som ble blokkert av en annen gruppe ved en feil. Kom seg ikke inn igjen. Fikk svar av fb. Så ikke vær så skråsikker du. 

Anonymkode: d8fcb...cf7

Fordi jeg er ikke blokkert eller kastet ut fra gruppa, jeg er blokkert av en admin og to i gruppa. 

Anonymkode: 98cbf...f72

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...