Gå til innhold

Facebookgruppen "Mat fra bunnen"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste har hjernen nok selv til å redusere saltet hvis de ikke liker så mye 👍 

T sin er helt fantastisk selv med mindre salt 😘

 

Anonymkode: 4b7f5...a0f

Mye tyder på at det er akkurat det de ikke har med alle de dumme spm. Som hvordan de kan få tykkere eller tynnere saus. Altså.... det er lov å tenke selv i stedet for å følge alt slavisk!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

De fleste har hjernen nok selv til å redusere saltet hvis de ikke liker så mye 👍 

T sin er helt fantastisk selv med mindre salt 😘

 

Anonymkode: 4b7f5...a0f

Men då er det jo ikkje T si oppskrift lenger.😇 Har ein fjerna litt eller lagt til litt, så er det jo ei heeilt anna oppskrift.😁

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har lyst å lage noe godt ut av entrecoo eller kylling, i kveld noe forslag

Det er så mange gode og velformulerte spørsmål der inne!

Anonymkode: a057c...7cd

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hei, har lyst å lage noe godt ut av entrecoo eller kylling, i kveld noe forslag

Det er så mange gode og velformulerte spørsmål der inne!

Anonymkode: a057c...7cd

Entrekåt.

Anonymkode: 1fcc2...25e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Rådyr gryte med potetmos og...." Kan man bruke en billigere gryte til potetmosen??

 

:P

Anonymkode: 6f4b1...263

For en rådyr gryte. Lurer på om den er laget av gull og hvilket merke det er...

Anonymkode: 87ee8...8ba

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest den bolleburritos- bloggen i hele dag! Fantastisk underholdning! :ler:

 

Anonymkode: d877a...8fb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Entrekåt.

Anonymkode: 1fcc2...25e

- Den akutte følelsen av intens kåtskap som rammer deg i entreen. :opplyser:

Ser sjefskokka ikke liker for mye spørsmål om dette med linking til bloggen istedet for å legge ved oppskrift som alle gjestene er forpliktet til å gjøre. Da ble svaret "Man kan jo lete seg ihjel selv, det går også fint!", selvsagt med en obligatorisk rødmesmiley til slutt. Tydelig at flere reagerer på at det er linkeforbud og krav om å legge ved oppskrift for alle gjestene, mens sjefskokka og admins kan linke til oppskriftene på bloggen. Begrunnelsen er visstnok at T ikke har tid til å hjelpe alle med å finne oppskriftene... Velvel, det er da over 75000 gjester som mer enn gjerne deler oppskrifter og råd, inkludert T sine oppskrifter så jeg skjønner ikke hvorfor hun prøver å innbille folk at hun jobber så hardt i forbindelse med facebookgruppa si.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ardwinna skrev:

- Den akutte følelsen av intens kåtskap som rammer deg i entreen. :opplyser:

Ser sjefskokka ikke liker for mye spørsmål om dette med linking til bloggen istedet for å legge ved oppskrift som alle gjestene er forpliktet til å gjøre. Da ble svaret "Man kan jo lete seg ihjel selv, det går også fint!", selvsagt med en obligatorisk rødmesmiley til slutt. Tydelig at flere reagerer på at det er linkeforbud og krav om å legge ved oppskrift for alle gjestene, mens sjefskokka og admins kan linke til oppskriftene på bloggen. Begrunnelsen er visstnok at T ikke har tid til å hjelpe alle med å finne oppskriftene... Velvel, det er da over 75000 gjester som mer enn gjerne deler oppskrifter og råd, inkludert T sine oppskrifter så jeg skjønner ikke hvorfor hun prøver å innbille folk at hun jobber så hardt i forbindelse med facebookgruppa si.

I know? Er det så vanskelig å legge ved en screenshot av bloggen for eksempel? Eller kopiere-lime inn oppskriften? Nei, de tvinger folk inn på bloggen sin, noe jeg syns er veldig slu gjort. 

Anonymkode: 6651a...86c

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om mer oversiktlig hadde vært den egentlige grunnen kunne de bare lagd samme kategorier i form av album inne på gruppa. Det er ikke mer oversiktlig på en blogg sånn sett,  men det er jo ikke mulig å tjene penger på en FB gruppe ;)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

I know? Er det så vanskelig å legge ved en screenshot av bloggen for eksempel? Eller kopiere-lime inn oppskriften? Nei, de tvinger folk inn på bloggen sin, noe jeg syns er veldig slu gjort. 

Anonymkode: 6651a...86c

Kommer aldri til å sette mine bein innpå den bloggen. Finner gode oppskrifter andre steder

Anonymkode: 87ee8...8ba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer aldri til å sette mine bein innpå den bloggen. Finner gode oppskrifter andre steder

Anonymkode: 87ee8...8ba

Maten er jo rett og slett helsefarlig også, ha ha. Forgiftet fra bunnen.

Anonymkode: 16e02...892

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fornekter seg ikke med tulling-argumentene sine der... Du leter deg ikke noe mer ihjel i kategoriserer album der inne, enn blogg med kategorier. Helt ærlig er bloggen mye mer uoversiktlig - 

Alle må jo skjønne at de gjør dette for å få besøk på bloggen sin. Det er rett og slett frekt hvordan de på denne måten tvinger medlemmene sine inn der og genererer sidevisninger de ellers ikke ville fått.

Er det noe sted man kunne skrive og sende inn en artikkel om dette? Jeg mener - det kunne kanskje vært på sin plass å få åpnet øynene til flere om hvordan disse folkene driver på - 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

T hadde vel sett for seg at med 75 000 "gjester" (hvorfor ikke medlemmer egentlig? Trodde man var medlem av ei gruppe på fb jeg, ikke gjest) så ville 75 000 også lese bloggen hennes. Med 75 000 lesere ville hun vært på toppen av blogg.no og dermed ha håvet inn penger. 

Så det at oppskrifter av T og C nå konsekvent ikke blir skrevet i gruppen men man må inn på bloggen er en kynisk måte å få bloggen sin oppover lista på blogg.no. Forlengelse av gruppen meg i øret. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reglene har blitt oppdatert, så nå ligger regelposten ganske høyt oppe på veggen. Herrefred for en uendelig lang liste med regler. Ser nå at snart 1000 personer har skrevet "lest" under, hva er dette for noe? Må man bekrefte at man har lest reglene eller noe sånt for å fortsatt få lov til å være med i gruppen eller hva? :klo:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Duckie skrev:

Reglene har blitt oppdatert, så nå ligger regelposten ganske høyt oppe på veggen. Herrefred for en uendelig lang liste med regler. Ser nå at snart 1000 personer har skrevet "lest" under, hva er dette for noe? Må man bekrefte at man har lest reglene eller noe sånt for å fortsatt få lov til å være med i gruppen eller hva? :klo:

74.000 gjester som blir sendt på dør da :fnise:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Duckie skrev:

Reglene har blitt oppdatert, så nå ligger regelposten ganske høyt oppe på veggen. Herrefred for en uendelig lang liste med regler. Ser nå at snart 1000 personer har skrevet "lest" under, hva er dette for noe? Må man bekrefte at man har lest reglene eller noe sånt for å fortsatt få lov til å være med i gruppen eller hva? 

I tillegg så blir man ført på enn liste som på regelbrudd, de sitter å snakker så inni svarte med dritt av medlemmene på hemmelige grupper!

Anonymkode: 3ad36...0ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid lovende når en pizzaoppskrift begynner med " 1 stk nå bunn", altså en ferdig pizzabunn fra kjølevaren.

Jommen sa jeg smør :fnise:

Anonymkode: ca5ce...ac4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på fbsiden i dag. Så bilde og....oppskriften finner du her. Tosken meg trykte på,og havnet på bloggen. Lureri. De burde lagt ut oppskriften,og heller lagt til: her kan du finne mere om våre oppskrifter, med henvisning til bloggen. Det er så mye rart med den fasaden der. Regler opp og i mente...ditt og datt. Vet ikke hvor mye besøk de forventer på bloggen, men det blir ikke meg. Jeg vil velge selv om jeg skal lese en blogg. Så nå blir det utmelding fra fBsiden  også. Det er mange gode matblogger der ute. Har to stk som jeg følger. Er det en matrett du lurer på...så skriv i søkemotor så får du mange svar.

Er det lov med kommentarer på bloggen? Hvor mye besøk er det der egentlig. De som driver dette, er de fagfolk? Utdannet i matveien?

Jeg jobber med mat hver dag, og har stusset over mye av oppskriftene 

 

 

Anonymkode: d8fcb...cf7

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...