Gå til innhold

Hva gjør deg glad i morgen?


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Har jo hatt tråden "hva har gjort deg glad i dag" en stund. I går satte jeg inn sjokolademousse i kjøleskapet, og tenkte utover kvelden at jeg gleder meg til desserten i dag.

 

Noen ganger gleder vi oss til hendelser, det være seg fødselsdag, fridager, mors- og farsdag, adventsøndag og sånt. Andre ganger gleder vi oss over små "sjokolademoussefrø" som vi selv planter, for å spre små gleder livet vårt.

 

Det heter seg jo at enhver er sin egen lykkes smed. Har du plantet en liten spire i dag, som du kan glede deg til i morgen? Har du gitt deg selv noe å se frem til? Krydret morgendagen din med små lyspunkter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg til jobb. Jobber i barnhage og vet at ungene og kollegene vil gi meg en god start på den nye uka med smil og klem <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Stuegardinene er vasket. Har kjøpt bjørkeved, stearinlys og kyllingvinger. Klar for deilig inaktiv lørdagskveld på KG. Kanskje den siste i høst, før vinteren farger verden hvit?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har fri fra både jobb og sosiale greier i mårra, så jeg kan bruke hele dagen på å sitte på Dragvoll og gjøre ting jeg ikke rekker ellers. Forhåpentligvis er det ikke så mange der når det er lørdag, selv om det er litt eksamenstid. Det høres kanskje litt stusselig ut, men jeg trenger virkelig en slik nerdelørdag :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 At jeg ikke behøver å gå på jobb i morgen.

 Jeg har faktisk fri heile dagen!  :bolledeig:

Anonymkode: 35e47...745

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med storrydding nå, så i morgen vil det forhåpentligvis se ryddig og fint ut inne hos meg.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fri fra både jobb og sosiale greier i mårra, så jeg kan bruke hele dagen på å sitte på Dragvoll og gjøre ting jeg ikke rekker ellers. Forhåpentligvis er det ikke så mange der når det er lørdag, selv om det er litt eksamenstid. Det høres kanskje litt stusselig ut, men jeg trenger virkelig en slik nerdelørdag :fnise:

Hva studerer du? :) 

Anonymkode: 786af...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hadde blitt utrolig glad hvis en jeg er betatt av inviterer meg hjem til seg etter han er ferdig på jobb i morra kveld og at vi kan sove sammen. Alltid så koselig sammen med han 😊

Anonymkode: f9ccd...df8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjonglerer med eltefrie brødoppskrifter. Det blir et brød nummer tre i morgen, så lyt me sjå um det vart smakeleg. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjonglerer med eltefrie brødoppskrifter. Det blir et brød nummer tre i morgen, så lyt me sjå um det vart smakeleg. :) 

Å, har du en sunn oppskrift? tenkte jeg skulle lage hjemmebakt brød i dag!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola er her akkurat nå. Det er en glede.

Gleder meg også over at dagen er "nettopp" begynt og jeg har hele dagen forran meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg nettopp sett Broen episode 9. Det var meningen jeg skulle se siste episode også, men jeg sparer den til i morgen :jepp:

Jeg gleder meg!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morgen skrives jeg ut fra sykehus, frisk og fin og kan begynne på livet mitt igjen! :D

Jeg skal handle masse julegaver og bake gulrotkake!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjonglerer med eltefrie brødoppskrifter. Det blir et brød nummer tre i morgen, så lyt me sjå um det vart smakeleg. :) 

Har du prøvd surdeigsbrød? Har hørt at det skal være eltefritt og veldig enkelt og greit å lage. Jeg må bare få til å lage den hersens starteren!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...