Gå til innhold

Rosenrøds vei mot pseudotvillinger


Rosenrød

Anbefalte innlegg

God nytt år og hurra for at alt står så fint til med den lille i magen. 2.5 uke til OUL, det går fort. Syns tiden etter uke 14 har tatt rennafart og nå har det endelig blitt litt fres i mitt svangerskap også.

De sprinkelsengene fra IKEA kommer faktisk godt ut i tester :tommelopp: 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelp!

Har laget meg ticker, men finner ikke ut hvordan jeg skal få den inn i profilen! Noen som kan hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke hjelpe med ticker, selv forstod jeg nettopp nå hva det er for noe:P Men jeg vil gjerne ønske deg til lykke med graviditeten, og lykke til framover! :) Jeg klikket meg inn i dagboka di fordi du hadde lagt igjen en hilsen hos meg, og den var jo så koselig å lese. Jeg følger gjerne med videre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns tida har snegla seg fram, særlig nå i andre trimester. Men det går vel alltids raskare mot slutten, får eg håpa.

Ticker ordna eg meg i går. Lim inn BBCode eller noko sånn inn i signaturen din, så trur eg det skal funka. Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår! :)

 

vi har den billigste sprinkelsenga fra IKEA. Den er grei, men skulle hatt mulighet for å ta ned den ene siden om ønskelig. Også skulle jeg ønske jeg kunne strekke armen igjennom sprinklene. Mulig noen av de dyrere på IKEA kan det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dreia skrev:

Eg syns tida har snegla seg fram, særlig nå i andre trimester. Men det går vel alltids raskare mot slutten, får eg håpa.

Ticker ordna eg meg i går. Lim inn BBCode eller noko sånn inn i signaturen din, så trur eg det skal funka. Lykke til! ;)

Jeg synes egentlig første trimester gikk tregt, men nå begynner jeg å tenke at jeg snart er halvveis...Hjelp!:fnise: Jeg finner ingen BBCCode... Må jeg velge HTML eller Image URL når jeg skal kopiere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Rosenrød skrev:

Jeg synes egentlig første trimester gikk tregt, men nå begynner jeg å tenke at jeg snart er halvveis...Hjelp!:fnise: Jeg finner ingen BBCCode... Må jeg velge HTML eller Image URL når jeg skal kopiere?

Kva ticker er det? Om det er Lilypie, er det ei fane med valget Forum-ticker, og der finn du BBCode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det nærmer seg OUL og jeg er så spent!! En og en halv uke igjen til jeg vet om vi skal handle inn lyseblått eller bruke det rosa vi har:fnise:

Ellers så har jeg og mannen vært på kosetur til Amsterdam i helgen, det var julepresangen hans til meg. Helt magisk med lange morgener i senga, frokost uten mini som kaster mat på gulvet og bare kjærestetid. Masse god mat ble spist, vi valset rundt i byen uten mål og menning, shoppet litt og bare nøt. Heldige oss som har foreldre som stiller opp som barnevakter så mye som de gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med kjærestetid, det er så himla viktig! :) OUL allerede? Wow! Jeg tror det blir en lilebror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, malicious skrev:

Så deilig med kjærestetid, det er så himla viktig! :) OUL allerede? Wow! Jeg tror det blir en lilebror ;)

Hehe, det tror mannen også! Han er 90% sikker, sier han. Selv heller jeg også mot gutt, da jeg føler at svangerskapet har vært litt anderledes denne gang... Men er jammen ikke sikker!:fnise: Får bare håpe at lille har tenkt å vise seg fram neste torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lille frøet er ei jente!:hoppe::babyjente::duskedame:Vi ble skikkelig overrasket, for vi hadde begge to en guttefølelse, men det var ingen tvil om kjønnet!:fnise: Så nå blir det to små venninner her i hus! O glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, storesøster forstår det nok ikke ennå. Men skal man dømme etter hvordan hun behandler dukken sin, har lillesøster harde tider i vente!:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Gratulerer så masse! :D Nå sparte du masse penger på å bruke arvetøy ;) hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takktakk:-) 

Ja, ikke sant, vi sparer jo myyyyye på at det ble ei jente!:tongue: 

Sååååeeeee....Derfor har jeg handlet inn litt til barnerommet i kveld. Interiør er en av mine store interesser, og jeg er superfornøyd med rommet til V. Der går det mye i hvitt, gråblått og lilla, så jeg tenkte at lillesøster skulle få sine "egne" farger; Rosa, mint og hvitt selvfølgelig. Nå skal det sies at jeg har litt allergi mot barnerom som KUN holdes i en til to farger, uten noen "sprell" hvis dere skjønner. Så for all del, dette blir ikke noe striglet rom, men jeg vil gjerne ha en rød tråd.

Dette er bestilt:

Lampe (V har Miffykaninlampen i samme serie, og den gir så fint nattlys!)

Knaggrekke

Oppbevaringsbokser

Uro

Klesheng

Plakat bambi

Plakat fox

Det finnes så mye FINT der ute!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med enda ei jente!  

 

Tror jeg skulle leid inn deg,  barnerommet vårt har i likhet med resten av leiligheten lite rød tråd.  Vi er sånne som kjøper det vi syns er fint,  også blir det en litt rotete helhet.  Drømmer om å ha sånne gjennomførte rom med duse farger, også kjøper jeg en knall gul lampe. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Porcelain skrev:

Så koselig med enda ei jente!  

 

Tror jeg skulle leid inn deg,  barnerommet vårt har i likhet med resten av leiligheten lite rød tråd.  Vi er sånne som kjøper det vi syns er fint,  også blir det en litt rotete helhet.  Drømmer om å ha sånne gjennomførte rom med duse farger, også kjøper jeg en knall gul lampe. :P

Veldig koselig! Får krysse fingrene for at de blir gode venner og ikke hund og katt! Mannen ser allerede for seg hverdagen med ei på 13 og ei på 14,5 år i hus.:fnise:

Gjennomført og gjennomført, det må som sagt ikke bli FOR mye av det gode heller. Jeg liker f.eks å blande nytt og gammelt, og liker ikke ALT i en stil. Men den røde tråden må være der altså. Ellers blir jeg slitsom å være i hus med, hehe. Akkurat nå pusser vi opp det ene badet, og dermed flyter det litt, kan du si. Må ta litt pusteøvelser for meg selv av og til for å overleve.:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er V levert bort til besteforeldreovernatting for natten og vi lager til treretters middag til gjestene som kommer om noen timer. Kjenner at jeg har så lyst på VIN!! Bare ca. syv måneder til jeg kan drikke det igjen, hehe....:ph34r:

Menyen  i dag er:

Limemarinert laks med mango- og avocadosalsa

Hjortegryte med sopp og sjalottløk

Hjemmelaget karamellpudding

Namminammmmmmmm!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...