Gå til innhold

Rosenrøds vei mot pseudotvillinger


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Ny dagbok!

 

Ikke hadde jeg trodd at bare kort tid etter at min første graviditetsdagbok var ferdig, skulle jeg starte en ny. Men sånn ble det! :danse:

 

Litt om meg:

 

Nettopp fylt 38 år gammel.

Giftet meg i sommer med drømmemannen. 

Lærer.

Kjøpte et gammelt murhus med eplehage for litt under ett år siden.

Ble mamma til verdens nydeligste lille jente 12.12.14.

Ble gravid i første PP da vi startet opp prøvingen igjen, og er nå 5+2 på vei med barn nummer to.

Elsker livet mitt! :laugh:  :gravid:  :herremann:  :lillesky:

 

Overskriften på dagboka mi lyver LITT, dersom mini blir født på menstermin, blir barna våre bare NESTEN pseudotvillinger, det kommer til å mangle et par uker. Men lille V ble født før termin, så en vet aldri. 

 

I alle fall, hei til dere som vil følge meg her! :blomst:

Endret av Rosenrød
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå husker jeg selvfølgelig ikke hvordan jeg får lagt til den nye dagboka nederst i signaturen min... Noen som kan hjelpe? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag bestilte jeg denne til bruk i fremtidige juler. Lille V er for liten til å ha julekalender i år, men jeg synes denne er så nydelig at den bare MÅTTE bestilles. Om noen år er den nok i full bruk. Viktig å være tidlig ute! :laugh:  :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå husker jeg selvfølgelig ikke hvordan jeg får lagt til den nye dagboka nederst i signaturen min... Noen som kan hjelpe? :vetikke:

Never mind, klarte det! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, what to do, what to do....

 

Jeg og mor skal reise til London om en måned, shopping here I come!  :sjarmor:

 

 

Meeeeeeen. Jeg er bare ni uker gravid da, og vi har ikke lyst til å fortelle noe før etter 12 uker. Samtidig har jeg lyst til å handle litt gravidklær og sånn... Hvordan skal jeg klare det uten å røpe alt??? :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med! Går det ann å si til mamman din at dere snart vil prøve på en til, og at du vil kjøpe klær til dess?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er like langt på vei, så her må jeg føge med :) Ang å skjule graviditeten har jeg ingen ting å komme med. Skal overnatte hos mamma til helga sammen med jr, og de kommer garantert til å avsløre meg når jeg ikke vil ha øl på kvelden og blåmuggost til frokost....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg gjerne følge med! Går det ann å si til mamman din at dere snart vil prøve på en til, og at du vil kjøpe klær til dess?

Ja, den løsningen har jeg tenkt på. Tenker gjerne at den blir nødvendig også for å forklare at jeg ikke vil ha et glass vin eller champagne til afternoon tea. :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er like langt på vei, så her må jeg føge med :) Ang å skjule graviditeten har jeg ingen ting å komme med. Skal overnatte hos mamma til helga sammen med jr, og de kommer garantert til å avsløre meg når jeg ikke vil ha øl på kvelden og blåmuggost til frokost....

Så kjekt! Da må jeg oppdatere meg i dagboka di! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker i dag! Hr til nå kjent lite til graviditeten, kun litt tretthet enkelte ganger. Herlig! 

Var på besøk hos ei lite nyfødt jente her om dagen, lille V var totalt ikke interessert i babyen!:fnise: Var bare litt sånn: "Henne gidder jeg ikke se på engang" overfor henne. Litt for godt vant til å være midtpunkt selv kanskje. Sikkert bare bra for henne å få en søster eller bror om endel måneder.:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har begynt å tenke på hva lille V skal ønske seg til bursdag/jul, og bestilt en kombinert bursdag/julegave til henne i dag, nemlig dette lekekjøkkenet. Hun er kanskje litt liten ennå, men hun elsker å rive ting ut av skap og skuffer, så tenker at det kan fenge litt likevel.:laugh:

Ellers ønsker hun seg:

Ullklær fra Woolland. Disse klærne er fantastisk fine og varme!

Penger til bankkontoen sin.

Disse (eller huske sier vel de på østlandet) til å ha i hagen.

Barnebord med et par stoler.

Bilbane i tre.

Og så er vi litt usikre på om hun skal ønske seg trehjulsykkel, eller om vi skal vente et år med det.

Er det forresten noen som har et forslag til hvilken dukke hun kan ønske seg? Ser for meg en litt myk og koselig en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje tøydukke? Aner virkelig ikke! Den eneste dukken V har i dag, er min gamle kålhodedukke. Den er hun faktisk litt redd for!:fnise:

Tenker en eller annen koselig dukke som passer til småttiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...