Gå til innhold

Dama til Anja Hammerseng-Edin. Wow


Alvea

Anbefalte innlegg

Gjest StripeyPanda

Så den episoden for 5 minutter siden og må innrømme jeg kunne lett hoppa på sjansen om den bød seg! Og jeg er helt straight :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke dette litt, som menn som tenner på gjennomførte og veldig feminine shemales? Altså ikke dragqueens/transer, men de som kan overbevise enhver mann at de faktisk er kvinne? Inntil kronjuvelene kommer frem.. (Eventuelt inntil de snakker, og man hører bassrøsten dems).



Anonymous poster hash: 2ba10...316
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger den?

Anonymous poster hash: ccd3c...745

NRK nett-tv

Anonymous poster hash: 914c6...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv lesbisk og jeg leste denne tråden med stor interesse, da jeg alltid har vært nysgjerrig på hva som får heterofile jenter til å bli tiltrukket av en kvinne. Dette er kjempefascinerende for meg!

Jeg har NULL kjennskap til norske kjendiser, så måtte google etter bilde, men hun var ikke overraskende en litt maskulin kvinne med pene trekk. Kan se for meg at hun kan være veldig sjarmerende.

 

Jeg har en venninne som også er lesbisk og har vært med 90% "heterofile" jenter (også flere lange forhold med kvinner som aldri hadde vært annet enn hetero før!). Så vidt jeg vet har disse jentene alltid gått tilbake til menn etter at de ble slutt med venninna mi. Men "alle" faller for henne. Hun er alltid omringet av kvinnelige beundrere. Har egentlig aldri vært vitne til noe lignende. Selv har jeg ikke på noe tidspunkt vært tiltrukket av henne, jeg foretrekker jenter som er mer som meg selv (mer feminin). Har alltid lurt på hva "greia" er.

Men det ser kanskje ut til at det er nesten "som en mann" med de egenskapene kvinner savner hos menn? At det er det beste fra begge verdener? Kanskje det er noe mindre "truende" med en kvinne som har en veldig selvsikker sjarm, enn med en mann?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hockeyfrue

Hun kunne lett lurt meg 😁 Har hatt en crush på henne siden hun startet på landslaget, og "dama til" gjorde ikke akkurat crushet mindre... Jeg er for øvrig samboer med en mann og har aldri vært tiltrukket av jenter, men det er noe spesielt med Anja Edin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg se denne episoden?

Om du gidder å lese i tråden, så der du at du kan se den på NRK nett-tv...

Anonymous poster hash: 914c6...dec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe spesielt med Anja Edin, ja. Den eneste dama jeg kunne ha sagt ja til :fnise: Er hetero.



Anonymous poster hash: 3eecd...459
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å se at mange er enige og at det bare ikke er meg :) 

 

Interessant å tenke over hva det er med henne som gjør henne så attraktiv, men som tidligere nevnt så må det være den maskuline sjarmen hennes, men samtidig det kvinnelige hun utstråler. Perfekt kombo egentlig ;p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Traktorlesbe er forøvrig et nedsettende utsagn og beskriver vel en overvektig lesbe med flanellskjorte, store herrebukser, bukseseler, snus og osv.

Som Anne Holth og Film-Brita.

Anonymous poster hash: f0fd9...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Anne Holth og Film-Brita.Anonymous poster hash: f0fd9...745

Ikke Anne Holt, ei heller Brita.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kalle det der en dame er vel å strekke strikken litt i det lengste laget. Men for all del hvis man tenner på utpregede traktorlesber som tar hormonbehandling, så er hun sikkert midt i blinken.

 

Du er bare misunnelig og sjalu!

Anonymous poster hash: 099b8...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle det der en dame er vel å strekke strikken litt i det lengste laget. Men for all del hvis man tenner på utpregede traktorlesber som tar hormonbehandling, så er hun sikkert midt i blinken.

 

Jeg var veldig i stuss på om jeg skulle gidde å svare på dette, for det vil gjerne uansett falle for døve ører for folk som klarer å lire av seg slike bemerkninger. Men jeg føler for å komme med en liten kommentar.

 

Jeg er selv en lesbisk kvinne som utseendemessig og personlighetsmessig ligner en del på Anja Edin. Har vel i realiteten en del maskuline trekk, som folk flest ville brukt som merkelapp. Ikke fordi jeg identifiserer meg som mann, ikke fordi jeg vil være mann og ikke fordi jeg hater menn eller noe slikt. Rett og slett fordi det er den jeg er. Har kort hår, koser meg like mye på fotballpub med guttevenner som vinkveld med jentene, og det faller meg naturlig å åpne døren for daten min. Sånn er jeg bare, og jeg er like mye (og glad i) å være kvinne som "alle" andre.

 

Men når folk kommer med slike surmagra oppgulp som dette er det faktisk sårende. Og det er sårende når fulle folk på byen kommer med slengbemerkninger om at man ser ut som en mann eller roper traktorlesbe. Det er noe med slike holdninger og kommentarer som så tydelig viser et behov for å trykke noen ned og passe på at de vet at de skiller seg ut, og ikke er "normale" nok til å få like mye respekt som andre. Det er faktisk ikke alltid like lett å leve med at man skiller seg litt ut, og jeg fatter bare ikke hvorfor enkelte har et behov for å gjøre livene til andre litt vanskeligere. Verden og livet kan være hardt nok i seg selv for oss alle i blant, og jeg skulle virkelig, virkelig ønske at alle mennesker i mellom heller kunne bidratt med å vise omsorg og respekt for hverandre, istedenfor å gjøre ting enda hardere. 

Anonymous poster hash: fd8e8...240

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle det der en dame er vel å strekke strikken litt i det lengste laget. Men for all del hvis man tenner på utpregede traktorlesber som tar hormonbehandling, så er hun sikkert midt i blinken.

 

For en sjarmerende skapning du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Woodstock

Jeg ble jo så nysgjerrig at jeg måtte se episoden, men jeg ble verken tiltrukket eller noe spesielt sjarmert. Ikke misforstå meg, for jeg har ingenting negativt å si om Anja, men småforelska ble jeg nok ikke :fnise: Men morsomt å lese at så mange ble litt betatt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...