Gå til innhold

Dama til Anja Hammerseng-Edin. Wow


Alvea

Anbefalte innlegg

Hun blonde lesba, som la an på Nelvik på So Bar Oslo var pen. Hammerseng er ei typisk traktorlesbe med litt for mye selvtillit. Da framstår man lett som altfor arrogant.



Anonymous poster hash: e9da8...bed
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke Gro og Anja Hammersheng-Edin er en traktor lesbe jeg da

 

synes det er blanding av feminin og maskulint- men ikke så langt at jeg ville kalle dem trakorlesber.



Anonymous poster hash: 9b8e9...475
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg har hele tiden trodd at jeg var 100% heterofil, men wow for en dame. Jeg tror denne dama kan sjarmere enhver jente i sjenk uavhengig av legning. 

 

Der tar du feil. :) "Uavhengig av legning" er det ikke noe som heter for heterofile. Men har sett dette mange ganger på kg, "Jeg er 100% heterofil, men faller for jenter". Javel, nei.

Anonymous poster hash: 5e064...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med TS! Har hatt en skikkelig ladycrush på henne lenge, og enda sterkere ble den etter "dama til". :hjerte:

Tror jeg snart må begynne å vurdere min egen legning :fnise:

 

Hun er jo fantastisk pen, sykt flink og virker som en fantastisk person. :hjerte:



Anonymous poster hash: e063e...336
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Gro og Anja Hammersheng-Edin er en traktor lesbe jeg da synes det er blanding av feminin og maskulint- men ikke så langt at jeg ville kalle dem trakorlesber. Anonymous poster hash: 9b8e9...475

Enig. Traktorlesbe er forøvrig et nedsettende utsagn og beskriver vel en overvektig lesbe med flanellskjorte, store herrebukser, bukseseler, snus og osv.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke lagt merke til henne før (er uansett hetero), men hun var definitivt tiltrekkende i denne episoden!



Anonymous poster hash: 914c6...dec
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Gro og Anja Hammersheng-Edin er en traktor lesbe jeg da

 

synes det er blanding av feminin og maskulint- men ikke så langt at jeg ville kalle dem trakorlesber.

Anonymous poster hash: 9b8e9...475

"Traktorlesbe" er et (nedsettende) uttrykk som er brukt om lesbiske som er maskuline. Anja er rimelig maskulin i sin væremåte. Jeg oppfatter henne faktisk som mere maskulin enn mange menn.

Anonymous poster hash: e9da8...bed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en hyggelig dame, har ikke sett programmet, men jeg er lesbisk og syntes ikke hun er noe tiltrekkende akkurat. Liker mer feminine jenter. Syntes det er så rart med jenter som snakker om at de kunne blitt lesbiske for andre jenter, og disse crushene deres kunne like så godt vært feminine menn liksom :P er jo ikke det faktum at hun er dame at dere tiltrekkes, det er vel heller på tross av at hun er dame! Egentlig forvirrer bare hjernen deres dere til å tenke på henne som en mann.

Anonymous poster hash: 01e83...0a4

 

Jeg er vel sånn ca 90% heterofil. Dvs at det skal veldig mye til for at jeg forelsker meg i en jente, men jeg kan gjøre det.

 

Og jeg tror at de fleste har et snev av bi i seg, og kunne lagt vekk kjønnspreferansen for det rette mennesket av samme kjønn. Så det er jo på et vis til tross for kjønnet, samtidig som det jo er mennesket av det kjønnet en forelsker seg i. Jeg tror nok ikke feks Anja Edin hadde vært like tiltrkkende for "alle" jenter dersom hun foretok et kjønnsskifte. 

Men det var egentlig litt off topic. 

 

Så; Ja, Anja Edin kunne lurt meg. Gikk også med forelskafølelser en hel dag etter at jeg så henne på Dama til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Traktorlesbe" er et (nedsettende) uttrykk som er brukt om lesbiske som er maskuline. Anja er rimelig maskulin i sin væremåte. Jeg oppfatter henne faktisk som mere maskulin enn mange menn.

Anonymous poster hash: e9da8...bed

 

 

Nei det er butch. Traktorlesber er ordentlig hardbarka slegger. Anja er butch. Lea Delaria er traktorlesbe.

Anonymous poster hash: c9aa7...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er butch. Traktorlesber er ordentlig hardbarka slegger. Anja er butch. Lea Delaria er traktorlesbe.

Anonymous poster hash: c9aa7...9ed

Butch og traktorlesbe er det samme:

 

Fra Gaysir:

 

Lesbisk som begrep er uformelt inndelt i ulike sjangre. De som ter og kler seg maskulint blir gjerne ansett som ”butch” eller ”traktorlesbe”, mens de som befinner seg på andre enden av skalaen kan risikere å bli kategorisert som ”femme” eller ”lipstick-lesbian”.

Anonymous poster hash: e9da8...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Butch og traktorlesbe er det samme:

 

Fra Gaysir:

 

Lesbisk som begrep er uformelt inndelt i ulike sjangre. De som ter og kler seg maskulint blir gjerne ansett som ”butch” eller ”traktorlesbe”, mens de som befinner seg på andre enden av skalaen kan risikere å bli kategorisert som ”femme” eller ”lipstick-lesbian”.

Anonymous poster hash: e9da8...bed

 

 

Ja, men butch og traktorlesbe er to forskjellige ting, begge deler kler seg maskulint, men traktor er mer hardbarka enn en butch. Samme som at lipstick er mere feminint enn femme.

Anonymous poster hash: c9aa7...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Butch og traktorlesbe er det samme:

 

Fra Gaysir:

 

Lesbisk som begrep er uformelt inndelt i ulike sjangre. De som ter og kler seg maskulint blir gjerne ansett som ”butch” eller ”traktorlesbe”, mens de som befinner seg på andre enden av skalaen kan risikere å bli kategorisert som ”femme” eller ”lipstick-lesbian”.

Anonymous poster hash: e9da8...bed

 

 

 

Nei det er butch. Traktorlesber er ordentlig hardbarka slegger. Anja er butch. Lea Delaria er traktorlesbe.

Anonymous poster hash: c9aa7...9ed

 

Hva med å simpelthen ikke benytte seg av ut-daterte, primitive begreper som ikke gjør annet enn å bygge opp under negative stereotyper rundt seksualitet og kjønn? Vi lever i 2015, folkens. 

Anonymous poster hash: 602d7...aab

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hva med å simpelthen ikke benytte seg av ut-daterte, primitive begreper som ikke gjør annet enn å bygge opp under negative stereotyper rundt seksualitet og kjønn? Vi lever i 2015, folkens. 

Anonymous poster hash: 602d7...aab

 

Jeg lagde en tråd om dette ordet på språkforumet, dere må gjerne diskutere det der

Anonymous poster hash: 914c6...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ok utesteder for lesber og transer i Oslo anno 2015? 



Anonymous poster hash: ccd3c...745
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun var heit ! :rodmer: og når jeg har hatt en liten flørt med jenter, har det vært i den kategorien, må være litt mannlige trekk der.

 

"femme", har fått høre det før av venner som er bi og lesbisk, at jeg er typisk den kategorien. Viste ikke helt hva det betydde, så da er jeg typ ganske feminin i den verden, men ikke så feminin som lipstick?

 

Ikke vært på So før men har tenkt tanken, søstra mi ville ha meg med dit, hun er bi.

 

Kjente igjen hu bak baren med nesering da! jobba med hu før. Supersøt jente som plutselig gikk "den veien", veldig nydelig da så passer til den stilen også. Før var hun mer usminka med hestehale men veldig feminine trekk og mer formfull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke hun er traktorlesbe i det hele tatt, selvom hun ikke doller seg like mye opp som de mest feminine lesbene.

Jeg må si meg enig med TS, jeg ble ikke seksuelt tiltrukket på noe vis, men kan lett se sjarmen i henne og ble fascinert! Om jeg hadde vært lesbisk hadde nok hun vært drømmedama, og hun sa jo også selv at mange heterofile fant hun interessant fordi hun appellerer til det maskuline i menn som kvinner tiltrekkes av.



Anonymous poster hash: 402ec...368
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som synes hun minner litt om Justin Bieber?

Men hun er penere/barskere..



Anonymous poster hash: aff2d...4f2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...