Gå til innhold

Dama til Anja Hammerseng-Edin. Wow


Alvea

Anbefalte innlegg

Noen som har sett denne episoden?

 

Jeg har hele tiden trodd at jeg var 100% heterofil, men wow for en dame. Jeg tror denne dama kan sjarmere enhver jente i sjenk uavhengig av legning. 

Spesielt den scenen der Live ligger på maven hennes når de ser film, jeg kjente et stikk av misunnelse :P 

Må si jeg ble overrasket over meg selv etter den episoden, da jeg faktisk ble litt forelsket i Anja.  :rodmer:

Hva er det med henne som appelerer sånn til meg lurer jeg egentlig på. Kan være det maskuline sjarmen hennes og den selvsikre væremåten. 

 

Flere som har reagert litt sånn på den episoden? :) 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I know the feel! Fikk samme vibben av Ruby Rose i OITNB.

 

Det er nok fordi de har utsende til en kjekkas, og samtidig har de omsorgsfulle, kvinnelige egenskaper. Kan det bli bedre? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett Dama til, men som ei som er interessert i å se håndball, så har jeg lagt merke til Anja. Og jeg er hetero, men hun sjarmerer meg, og skulle jeg hatt ei dame, så LETT at jeg hadde takket ja til hun om det var henne :) Til og med mamma på 62 sier at hun er veldig sjarmerende, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte dette lenge før jeg så episoden, men ja!!

 

Det er noe med Anja - har vært litt sjarmert av henne helt siden hun spilte i Storhamar.

Som Anja sier til Live: Du er veldig hot i det lesbiske miljøet.. Men Anja er nok minst like hot i det heterofile miljøet!



Anonymous poster hash: 7a6d4...013
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med det omvendte inntrykket. Virket som en veldig hyggelig dame, men ble overhodet ikke sjarmert da hun minner meg sånn om en tidligere venninne som bare irriterte meg. Hun blir rett og slett hakket for selvsikker, tror jeg,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ts er nok homofil :)

Anonymous poster hash: 06614...96b

 

Javel. er resten av oss det og?

Anonymous poster hash: 9b8e9...475

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alltid vært litt sjarmert av Anja, men tror det er mer fordi hun ligner på de guttene jeg som regel faller for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Javel. er resten av oss det og?

Anonymous poster hash: 9b8e9...475

 

 

Har du startet en I LOVE ANJA-tråde her på KG? I såfall er du nok homofil, ja.

Anonymous poster hash: 06614...96b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du startet en I LOVE ANJA-tråde her på KG? I såfall er du nok homofil, ja.

Anonymous poster hash: 06614...96b

 

Javel.

Anonymous poster hash: 9b8e9...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Anja er så "kjekk" jeg. Rart å se inne i svigers-huset, er rett ved meg!



Anonymous poster hash: 0cdd7...6da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri tenkt noe særlig over henne før, enda jeg har sett henne flere ganger på tv.. Men etter den episoden blei jeg kjempepositivt overraska! Flott dame:) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å kalle det der en dame er vel å strekke strikken litt i det lengste laget. Men for all del hvis man tenner på utpregede traktorlesber som tar hormonbehandling, så er hun sikkert midt i blinken.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle det der en dame er vel å strekke strikken litt i det lengste laget. Men for all del hvis man tenner på utpregede traktorlesber som tar hormonbehandling, så er hun sikkert midt i blinken.

Hvorfor så jævla hatfull, da? Hun er fortsatt en dame. 

Anonymous poster hash: 0cdd7...6da

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info: Dere som hater oppfattes som veldig usikre på dere selv. Kan anbefale det nye programmen på TV2, Haterne. Bruk heller tiden deres på å sjekke det ut. 

 

Enig i mange over her. Så programmet og jeg synes selv at hun er ei flott dame. Hun ligner veldig mye på en kompis av meg og både hun og han er kjekke  :laugh: Personlig kunne jeg aldri vært sammen med ei dame, men å si at hun er attraktiv er på sin plass. Jeg antar jo at hun vil se maskulin ut, og det gjør hun jo. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å kalle det der en dame er vel å strekke strikken litt i det lengste laget. Men for all del hvis man tenner på utpregede traktorlesber som tar hormonbehandling, så er hun sikkert midt i blinken.

Hun er en dame. Du må være blind.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en hyggelig dame, har ikke sett programmet, men jeg er lesbisk og syntes ikke hun er noe tiltrekkende akkurat. Liker mer feminine jenter. Syntes det er så rart med jenter som snakker om at de kunne blitt lesbiske for andre jenter, og disse crushene deres kunne like så godt vært feminine menn liksom :P er jo ikke det faktum at hun er dame at dere tiltrekkes, det er vel heller på tross av at hun er dame! Egentlig forvirrer bare hjernen deres dere til å tenke på henne som en mann.

Anonymous poster hash: 01e83...0a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en hyggelig dame, har ikke sett programmet, men jeg er lesbisk og syntes ikke hun er noe tiltrekkende akkurat. Liker mer feminine jenter. Syntes det er så rart med jenter som snakker om at de kunne blitt lesbiske for andre jenter, og disse crushene deres kunne like så godt vært feminine menn liksom :P er jo ikke det faktum at hun er dame at dere tiltrekkes, det er vel heller på tross av at hun er dame! Egentlig forvirrer bare hjernen deres dere til å tenke på henne som en mann.

Anonymous poster hash: 01e83...0a4

Det er jo det hun sier selv i programmet. Det faktum at hun er litt guttete gjør at mange hetero damer tiltrekkes henne. Er jo ikke så rart det? Ingen som sier de blir lesbisk av den grunn, men hun er da fortsatt dame! Og jeg fikk også småcrush på henne 😍

Anonymous poster hash: 652c2...091

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...