Gå til innhold

Facebook-gruppen Koreansk Kosmetikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes virkelig det burde holde at et annet medlem går god for en. Jeg f.eks. hadde aldri i livet fått blitt medlem av gruppen i dag, da jeg har en ganske lukket profil. Står hvor jeg bor, hvor jeg studerer og hvor jeg kommer fra, men alt annet er lukket.

Anonymkode: 7b004...69f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Så her ei som la ut at "Klair's kommer til Norge"
Selvpromotering er ikke lovt i gruppen, og personen som postet dette stod oppført som "eier" til denne siden om Klairs igjen.

Admin mente denne siden ikke så helt lojal ut, og ønsket at personen som hadde denne siden skulle sende henne en melding med litt mer informasjon :fart2:

Er det mulig.

Veldig viktig at ingen andre i hele Norge skal få lovt å drive på med kosmetikk fra Korea enn denne gruppen, da admin her tydeligvis er den eneste som har kunnskap :laugh::laugh:

 

Nå er det visst også medlemsstopp til hoved-admin er tilbake fra ferie, om noen lurte på det :fnise:

Anonymkode: 1add3...f0a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Nå er jo alt håp ute for denne gruppen. Admin sponses av Klairs og reklamere kun for det om dagen. Også opprettholder de den utrolig frekke tonen. 

Anonymkode: ebcd0...277

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dere mennesker er rett og slett kvalmende nå! Tenker dere over hvor sårende det dere skriver kan være? Jeg blir steik forbanna av å lese hva dere lar dere selv få lov til å skrive. 

Dette er en stor gruppe, som det tidligere har vært problemer med at andre kommer inn i gruppen og er stygg og krenkende mot andre, derfor MÅ de ha noen som kan gå god for de, for de kan faktisk ikke risikere at noen får ødelagt sitt eget selvbilde med ekle kommentarer fra barnslige "voksne" personer, slik som dere holder på nå.

så kommer dere med disse kommentarene angående at noen er sponset fra enkelte merker og de skal "selge" men disse er gjerne bare sponset fra ETT PAR merker, ikke fra alle. Bloggene deres bruker de også for å hjelpe andre som begynner med KK, og jeg ser ingen klage når de legger ut tips og råd, NEI! Fordi da går det deres vei

Administratorene har satt regler for å ha kontroll og for at alle skal trives best mulig og få mest mulig hjelp, men dere misunnelige gruppemedlemmer sitter her å rakker ned på de andre, jeg er imponert om de orker å holde på, jobbe natt og dag for å hjelpe dere slik dere holder på. 

Dere burde være flau over dere selv slik som dere holder på. Jeg har vært medlem av denne gruppen lenge, og har fått med meg hvordan jenter i 18-30 årene kan oppføre seg! Hva er det som gjør at dere må slenge drit, dårlig selvbilde? Misunnelse? 

MELD DERE UT AV GRUPPEN OM DEN ER SÅ FORDERDELIG DA!!!? Slutt å være så kjepphøy og frekk over nett. Jeg SPYR! 

Og nei! Jeg er ikke admin, men får vel slengt litt dritt om meg jeg nå, siden jeg faktisk ikke aksepterer nettbøller.

 

mvh. Eirin Nordvik :-)) om dere vil sjekke at jeg faktisk ikke har noe annet enn medlemskap å gjøre med den gruppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎29‎.‎04‎.‎2017 den 0.47, Eirinsnordvik skrev:

Dere mennesker er rett og slett kvalmende nå! Tenker dere over hvor sårende det dere skriver kan være? Jeg blir steik forbanna av å lese hva dere lar dere selv få lov til å skrive. 

Dette er en stor gruppe, som det tidligere har vært problemer med at andre kommer inn i gruppen og er stygg og krenkende mot andre, derfor MÅ de ha noen som kan gå god for de, for de kan faktisk ikke risikere at noen får ødelagt sitt eget selvbilde med ekle kommentarer fra barnslige "voksne" personer, slik som dere holder på nå.

så kommer dere med disse kommentarene angående at noen er sponset fra enkelte merker og de skal "selge" men disse er gjerne bare sponset fra ETT PAR merker, ikke fra alle. Bloggene deres bruker de også for å hjelpe andre som begynner med KK, og jeg ser ingen klage når de legger ut tips og råd, NEI! Fordi da går det deres vei

Administratorene har satt regler for å ha kontroll og for at alle skal trives best mulig og få mest mulig hjelp, men dere misunnelige gruppemedlemmer sitter her å rakker ned på de andre, jeg er imponert om de orker å holde på, jobbe natt og dag for å hjelpe dere slik dere holder på. 

Dere burde være flau over dere selv slik som dere holder på. Jeg har vært medlem av denne gruppen lenge, og har fått med meg hvordan jenter i 18-30 årene kan oppføre seg! Hva er det som gjør at dere må slenge drit, dårlig selvbilde? Misunnelse? 

MELD DERE UT AV GRUPPEN OM DEN ER SÅ FORDERDELIG DA!!!? Slutt å være så kjepphøy og frekk over nett. Jeg SPYR! 

Og nei! Jeg er ikke admin, men får vel slengt litt dritt om meg jeg nå, siden jeg faktisk ikke aksepterer nettbøller.

 

mvh. Eirin Nordvik :-)) om dere vil sjekke at jeg faktisk ikke har noe annet enn medlemskap å gjøre med den gruppen. 

Wow...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest earlgrey

Noen som kan anbefale en oljefri OG syrefri rens? :) Har sensitiv hud, men får også lett kviser. Ønsker meg også gjerne økologisk, men det blir kanskje litt mye å be om? Ja, så er jeg student da, så jo billigere jo bedre haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oljerens eller skumrens? Anbefaler virkelig å bruke begge deler, særlig om du har lett for å få kviser. Oljerens brukes til å fjerne sminke og smuss. Skumrens brukes for å fjerne olje og rester.

Anonymkode: c2814...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Noen som vet om de er stengt for nye medlemmer...? Jeg forsøkte å bli medlem for to dager siden. Helt stille. Er de vennene mine som er medlemmer nødt til å gå god for meg? Er ikke noen bestevenner, litt kollegaer, kusiner og perifere.... 

Anonymkode: 1dd02...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om de er stengt for nye medlemmer...? Jeg forsøkte å bli medlem for to dager siden. Helt stille. Er de vennene mine som er medlemmer nødt til å gå god for meg? Er ikke noen bestevenner, litt kollegaer, kusiner og perifere.... 

Anonymkode: 1dd02...3bb

Jepp, du må ha en venn i gruppen som går god for deg i en egen fil. Her er reglene for å bli godkjent:

Sitat

 

Her kan dere etter dere har invitert ett medlem til å bli godtatt / skrive under at dere går god for medlem x eller y. Medlemmene du inviterer må du personlig gå god for:) NB: Om vi er usikre på ett medlem så kan vi se oss nødt til å avlså invitasjonen. Det blir heller ikke lagt til medlemmer som har helt nye profiler av sikkerhetsmessige årsaker. Følgende punkter er avgjørende om de blir godtatt;

1. Må kunne kontaktes via pm

2. Venner tilgjengelig - så vi får se at dere er venner

3. Vedkommende skal ikke ha vært utestengt tidligere

4. Profilen er ikke ny

5. Har noe informasjon tilgjengelig

6. Husk å alltid legg til personen du vil gå god for i gruppen, så skriv her inne at du går god for dem. Legg da med et bildet i din egen “svar” kommentar over hvor lenge dere har vært venner - blir ikke bilde lagt med blir ikke personen godtatt med det første.

 

 

Anonymkode: 8c6cf...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, du må ha en venn i gruppen som går god for deg i en egen fil. Her er reglene for å bli godkjent:

 

Anonymkode: 8c6cf...230

Ganske teit, hva om man ikke kjenner noen andre som er interessert i KK?

Anonymkode: 4d8a7...477

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske teit, hva om man ikke kjenner noen andre som er interessert i KK?

Anonymkode: 4d8a7...477

Nei, da får du ikke lov til å begynne med det heller :ler:

Anonymkode: 8c6cf...230

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En: denne regelen er endret 

to: En melding til en av admins så ordner de deg.

Det har vært problemer tidligere med at ett medlem slettet ALLE filene med informasjon, derfor ble det slik med godkjenning...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Eirinsnordvik said:

En: denne regelen er endret 

to: En melding til en av admins så ordner de deg.

Det har vært problemer tidligere med at ett medlem slettet ALLE filene med informasjon, derfor ble det slik med godkjenning...!!

 

On 4/29/2017 at 12:47 AM, Eirinsnordvik said:

Dere mennesker er rett og slett kvalmende nå! Tenker dere over hvor sårende det dere skriver kan være? Jeg blir steik forbanna av å lese hva dere lar dere selv få lov til å skrive. 

Dette er en stor gruppe, som det tidligere har vært problemer med at andre kommer inn i gruppen og er stygg og krenkende mot andre, derfor MÅ de ha noen som kan gå god for de, for de kan faktisk ikke risikere at noen får ødelagt sitt eget selvbilde med ekle kommentarer fra barnslige "voksne" personer, slik som dere holder på nå.

så kommer dere med disse kommentarene angående at noen er sponset fra enkelte merker og de skal "selge" men disse er gjerne bare sponset fra ETT PAR merker, ikke fra alle. Bloggene deres bruker de også for å hjelpe andre som begynner med KK, og jeg ser ingen klage når de legger ut tips og råd, NEI! Fordi da går det deres vei

Administratorene har satt regler for å ha kontroll og for at alle skal trives best mulig og få mest mulig hjelp, men dere misunnelige gruppemedlemmer sitter her å rakker ned på de andre, jeg er imponert om de orker å holde på, jobbe natt og dag for å hjelpe dere slik dere holder på. 

Dere burde være flau over dere selv slik som dere holder på. Jeg har vært medlem av denne gruppen lenge, og har fått med meg hvordan jenter i 18-30 årene kan oppføre seg! Hva er det som gjør at dere må slenge drit, dårlig selvbilde? Misunnelse? 

MELD DERE UT AV GRUPPEN OM DEN ER SÅ FORDERDELIG DA!!!? Slutt å være så kjepphøy og frekk over nett. Jeg SPYR! 

Og nei! Jeg er ikke admin, men får vel slengt litt dritt om meg jeg nå, siden jeg faktisk ikke aksepterer nettbøller.

 

mvh. Eirin Nordvik :-)) om dere vil sjekke at jeg faktisk ikke har noe annet enn medlemskap å gjøre med den gruppen. 

Jøsses, da regner jeg med at du er admin (eller sjefen sjæl) allikevel :) 

Anonymkode: a6f81...b1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Eirinsnordvik skrev:

En: denne regelen er endret 

to: En melding til en av admins så ordner de deg.

Det har vært problemer tidligere med at ett medlem slettet ALLE filene med informasjon, derfor ble det slik med godkjenning...!!

Men infoen på siden sier ikke noe om at jeg må ha venner til å gå god for meg, men den å presiserer at man ikke skal sende meldinger for å skynde på prosessen om å bli medlem. Så nr to gjør jeg ikke. :)

Anonymkode: 1dd02...3bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Eirinsnordvik skrev:

En: denne regelen er endret 

to: En melding til en av admins så ordner de deg.

Det har vært problemer tidligere med at ett medlem slettet ALLE filene med informasjon, derfor ble det slik med godkjenning...!!

Det jeg la ut var hentet ut fra reglene på gruppen i går. Hvis det er endret, så flott, men det er i så fall ikke endret i reglene man finner som medlem. 

Anonymkode: 8c6cf...230

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tips om andre grupper på Facebook? Bruker endel Asian Beauty på reddit, men hadde vært greit med norske tips også, både med tanke på ting i salg i butikker i Norge, trygge nettbutikker osv. 

Anonymkode: 1dd02...3bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har noen tips om andre grupper på Facebook? Bruker endel Asian Beauty på reddit, men hadde vært greit med norske tips også, både med tanke på ting i salg i butikker i Norge, trygge nettbutikker osv. 

Anonymkode: 1dd02...3bb

"Hudpleie (koreansk kosmetikk og vestlig), sminke, hår og velvære" er ganske fin, men omhandler ikke kun koreansk, eller så har du "KoKo - Koreansk Kosmetikk".

Vær obs på at "Koreansk Kosmetikk"-gruppen også ha en regel om at du ikke har lov til å være medlem av noen andre Facebookgrupper som omhandler koreansk kosmetikk for å få være medlem hos dem... :P 

Anonymkode: 8c6cf...230

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...