Gå til innhold

Hva er ditt favoritt klesmerke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jokkmokk

Second Female og 2Day for cardiganer og topper, samt kjoler.

Jeans så går det i sorte stretch fra bikbok og cubus.

Nike for treningsklær.

Av skomerker liker jeg godt Camilla Pihl sin generelle kolleksjon hos Bianco, men foretrekker de "moderne" skoene hos Ecco for komfort og værskifte. 

Har masse par med sixtyseven, men bruker de sjeldnere enn før.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jokkmokk
5 timer siden, hockeyfrue skrev:

Av de litt billigere merkene liker jeg Acne, Ganni, Filippa K, By Malene Birger, FWSS og Epilogue. 

Jeg er også veldig glad i veskene til Chanel, Balenciaga og Chloé. Kjolene til Elie Saab og Jenny Packham. Jeansene til MiH Jeans og Frame Denim. Skoene til Jimmy Choo, Alexander Wang og Valentino. Og generelt alt fra Tom Ford og Victoria Beckham. 

Av de litt billigere merkene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue
15 minutter siden, Jokkmokk skrev:

Av de litt billigere merkene :ler:

Vil påstå at de er billige i forhold til Chanel og Valentino ja ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå elsker jeg Ravn, Louis Vuitton, Mulberry, Mar by Marc Jacobs, Ralph Lauren og Tommy Hilfiger. Og har funnet masse fint på zara!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jokkmokk
Den 7.2.2016 at 17.26, hockeyfrue skrev:

Vil påstå at de er billige i forhold til Chanel og Valentino ja ;) 

Jojo. Townhouse på Frogner er jo billigere enn Taj Mahal, men i kategorien "billig"-noesomhelst blir det igrunnen aldri. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, vanskeligå si bare ett, men av favoritter kan det nevnes Riccovero, Samsøe, Acne, Helmut Lang, Inwear, Tiger of Sweden, Adidas og selvsagt H&M. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue
14 minutter siden, Jokkmokk skrev:

Jojo. Townhouse på Frogner er jo billigere enn Taj Mahal, men i kategorien "billig"-noesomhelst blir det igrunnen aldri. 

tja, der er vi uenige. Finner mye fint til under 2000 kr hos alle merkene jeg nevnte, og jeg mener at det er billig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jokkmokk
12 timer siden, hockeyfrue skrev:

tja, der er vi uenige. Finner mye fint til under 2000 kr hos alle merkene jeg nevnte, og jeg mener at det er billig. 

Skal du forholde deg til virkeligheten og snittinntekt ifølge SSB så er og blir det ikke billig.

Nesten så jeg tror du er et lite snobbetroll ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg har et eneste skikkelig dyrt merkeplagg :roll:
Går for det meste i BikBok, HM, Gina Tricot og carlings her. Har noe fra Urban også. Når sant skal sies er det lenge siden jeg har shoppet klær nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indiska, Desigual, Grudrun Sjödén, Uno, Milleu, Noa Noa, Stormberg, Zizzi (gjelder yttertøy)
+ de vanlige kjedebutikkene Lindex, KappAhl, H&M og Cubus.

Det er ikke alle merkene jeg har så mye av, men dette er dem jeg liker best.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue
47 minutter siden, Jokkmokk skrev:

Skal du forholde deg til virkeligheten og snittinntekt ifølge SSB så er og blir det ikke billig.

Nesten så jeg tror du er et lite snobbetroll ;)

Selv om jeg ikke er enig med deg trenger jeg da ikke å være et snobbetroll (hva nå enn det skal bety). Jeg synes ikke de merkene er spesielt dyre, og det får du bare respektere. Kanskje andre mener det, men det gjør altså ikke jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zeitgeist
12 minutter siden, hockeyfrue skrev:

Selv om jeg ikke er enig med deg trenger jeg da ikke å være et snobbetroll (hva nå enn det skal bety). Jeg synes ikke de merkene er spesielt dyre, og det får du bare respektere. Kanskje andre mener det, men det gjør altså ikke jeg. 

Jeg tror vedkommende heller reagerer på ordvalget ditt om å kalle disse klesmerkene "billige". Ordet er i seg selv lettere negativt ladet, da billig kan bety slett arbeid, dårlige stoffer, simpelthen skrot som raskt går i stykker.

 Kanskje "gunstig" ville ha vært mer passende. 

(Ikke noe kritikk mot deg og dine klesvalg som sådan. Alt er relativt. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue
7 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Jeg tror vedkommende heller reagerer på ordvalget ditt om å kalle disse klesmerkene "billige". Ordet er i seg selv lettere negativt ladet, da billig kan bety slett arbeid, dårlige stoffer, simpelthen skrot som raskt går i stykker.

 Kanskje "gunstig" ville ha vært mer passende. 

(Ikke noe kritikk mot deg og dine klesvalg som sådan. Alt er relativt. :) )

Ok, jeg har på ingen måte ment at disse merkene er billige i den forstand. Burde kanskje formulert meg annerledes. Gunstig passer nok bedre, ja. Jeg mener at disse merkene har god kvalitet til gunstige priser. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker adidas, eneste klesmerke jeg har et elskforhold til.

Anonymkode: cdce2...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...