Gå til innhold

Hva gjør dere for å "jukse" på utsende? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker å se naturlig ut, så ikke så mange vet om de "fake" sidene ved meg :P

Bruker extensions for fyldigere hår (bruker min egen lengde), falske øyenvipper (har et par måneder nå uten sminke eller falske vipper for å gi vippene en pause) og bruker selvbruning for en fin glød. Liker ikke å være blek.

Holder huden ren og sunn, sånn at jeg ikke trenger så mye sminke :) Leppestiften som toner ned fargen er det eneste jeg aldri forlater!

Er fornøyd med utséendet, men som med de fleste skulle jeg gjerne hatt diverse permanent endret :plystre:

Hvilken Leppestift bruker du for å tone ned fargen?

Anonymous poster hash: 529e8...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest Penelopee

Jeg er i 20-årene.

  • Sminker meg daglig
  • Barberer armhuler, underliv og legger
  • Napper bryn
  • Kjeveoperasjon + at jeg har hatt tannregulering i 4 år
  • Bleker tennene
  • Juvederm i leppene
  • Striper håret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mlm 30-35 år

-sminker meg, ALTID

-farger/striper håret

-bruker vippeserum (har laaange vipper nå pga det)

-etter 2 barnefødsler hadde jeg null pupper igjen, har lagt inn 340 cc under muskel for noen år siden. Har vel ca full C idag.

-har prøvd restylane i leppene for mange år siden, men det forsvant med een gang..vil gjerne prøve juvederm nå. Men det er for dyrt😕

-har fått fillers under øynene, da jeg hadde null underhudsfett der og så veldig trøtt og dradd ut. Tatt for noen mnd siden, spent på varigheten. 

-tar en del sol,liker å være fresh.

Anonymkode: 0f0f6...5a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 år.

- Barberer kroppshår, samt frisering av bryn

- Sminker meg (foretrekker naturlig sminke som fremhever øynene mine)

- Farger håret en til to nyanser mørkere enn min naturlige hårfarge, men skal nå prøve å gå tilbake til min naturlige hårfarge.

- Vurderer å prøve restylane for å balansere ut fyldigheten mellom overleppe og underleppe. Overleppen ble ganske fyldig i forhold til underleppen etter jeg datt på kjeft og måtte sy for noen år siden. Men jeg liker egentlig ikke tanken på å forbedre mitt eget utseende i form av sprøyter og diverse, så jeg prøver å tenke at leppene mine har sin sjarm.

Jeg gjør jo selvsagt litt, som dere ser, for å forbedre eget utseende - men jeg prøver å tone det ned til et minimum. Har f.eks. små bryster og liker ikke å bruke push-up eller BH med mye padding, fordi jeg vil at det skal være noen særtrekk der som gjør at folk ser meg, og ikke bare eventuelle kosmetiske forbedringer. Derfor nøler jeg litt om hvorvidt jeg skal ta restylane. 

Anonymkode: 11f45...81e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

går til frisøren: klipp + striping

hudpleie, to ganger om dagen med produkter for min hudtype

sminker meg

barberer meg

Dusjer + deo

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger øyebryn og øyevipper med permanentfarge, og bruker mascara i tillegg. Fra naturens side har jeg helt lyse vipper og bryn, og føler meg mye mer vel med farge.  I tillegg farger jeg håret med henna for å forsterker min naturlige røde hårfarge.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barberer meg

går til hudpleier for fiksing av bryn

hudpleier ca hver 3 mnd for hudbehandling

striper håret

bruker selvbruning(vita liberata eller st tropez) 

veldig opptatt av gode kremer, som jeg har MANGE av... Alt for mange.

endret: er 20

Endret av Hvem er dette?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mlm 30-35 år

-sminker meg, ALTID

-farger/striper håret

-bruker vippeserum (har laaange vipper nå pga det)

-etter 2 barnefødsler hadde jeg null pupper igjen, har lagt inn 340 cc under muskel for noen år siden. Har vel ca full C idag.

-har prøvd restylane i leppene for mange år siden, men det forsvant med een gang..vil gjerne prøve juvederm nå. Men det er for dyrt😕

-har fått fillers under øynene, da jeg hadde null underhudsfett der og så veldig trøtt og dradd ut. Tatt for noen mnd siden, spent på varigheten. 

-tar en del sol,liker å være fresh.

Anonymkode: 0f0f6...5a0

hvilket vippeserum bruker du? 

Anonymkode: d2ca2...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...