Gå til innhold

Hva gjør dere for å "jukse" på utsende? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jo og så klart filer jeg negler og bruker neglelakk og barberer ben, under armer, underliv, og napper øyenbryn.

Gøy hvor mye man egentlig "jukser" om man tar med alle slike ting også!

Anonymous poster hash: a0b4c...1cb

 

 

Jeg syns ikke å barbere legger er å jukse med utseende, ikke å nappe bryn heller. Tror ikke det var det TS mente. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjerner hår ved behov, sminker meg av og til, men ikke ofte for jeg jobber som bonde og er mye alene, farger ikke håret eller noe sånt. Har også sluttet å bruke BH med innlegg.

Anonymous poster hash: bc960...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender jeg tar solarium i blant, tar en runde et par ganger i året kanskje. Ellers farger jeg bare håret brunt (er 48) for jeg har fra naturens side en mørk kommunefarge som er skikkelig elendig. Det er ispedd noen enkelte grå hår her og der også nå, derfor farges det jevnlig.

 

Jeg har spekulert litt på å ta en øyeoperasjon for å fjerne tunge øyelokk som har seget nedover med alderen, men vet ikke om jeg våger... Har aldri operert noe tidligere, og er egentlig livredd for å la noen "skjære" i meg. Men det hadde blitt fint da, å få litt mere "våkne" øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha sminke selvfølgelig, jeg går for en naturlig stil i hverdagen men liker å leke med sminke når anledningen byr seg :)

Jeg leser gjennom svarene deres og er ganske missunelig på dere jenter som er naturlig pene og det skal nesten ingenting til for å fremheve fine trekk:)

Ja jeg er forfengelig det er jeg fullt klar over ;). Vil gå så lang å si at utsende mitt har nesten alt å si for selvtilliten..

Det er helt feil men slik er det. Dette er ikke noen verdier jeg vil mine eventuelle barn skal arve. Så jeg komme til å gjøre mye om ikke mer i "det skjulte"

+ fjerning av hår så jeg også på som en selvfølge:p

Ville ingen av dere tatt Restylane etc eller utført en plastisk operasjon hvis det ikke var pengene det stod på?

Isåfall bøyer jeg hatten for dere!

Og for oss som har gått så langt, har jeg full forståelse og sympati.

Jeg vet hvordan det er å ikke ha glede i hverdagen "bare" pga en kropsdel.

Gjør det som gjør deg lykkelig:)

(Motsigelse i know, men ikke gå for langt lett å se seg blind på seg selv. I mine øyner er alt som man kan se tydelig er plastisk, er ikke pent..)

Ts

Anonymous poster hash: 25ce1...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt intet! Hva er det egentlig menn kan gjøre for å jukse på utseendet, bortsett fra å ikke nevne høyde på Tinder? :P

Du barberer deg kanskje? Eller trimmer skjegget? Er hos frisøren hver 5 uke?

Anonymous poster hash: 9080a...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farget håret siden jeg var 15. Hatt noen års pauser innimellom, men er nå tilbake på striping. Telles det å shave legger, armhuler og nappe bryn? Ellers er det relativt lite sminke. Bruker noen kremer på arr jeg ønsker skal bli mindre synlige.

 

I jantelovens land er jeg i bunn og grunn tilfreds med kortene jeg har fått delt ut. Hadde følt meg skikkelig dritt hadde jeg jukset mye, for så en dag og fjerne eller ta det av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo nevne at jeg liker å eldes, føles naturlig. Vil jeg stramme opp noe eller bli slankere er det i aktivitet, diett og livsstil det ligger i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra de vante hverdagslige så har jeg kun bleket anus.



Anonymous poster hash: 3e103...9ca
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun mascara og lipgloss

 

Har sunn livsstil, spiser sunt, trenger ikke mer, jeg føler meg fin :)

 

Hilsen kvinne 47



Anonymous poster hash: 9080a...2ff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bortsett fra de vante hverdagslige så har jeg kun bleket anus.

Anonymous poster hash: 3e103...9ca

 

Har du gjort det i Norge? Evt hvor? 

Anonymous poster hash: be94b...739

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du gjort det i Norge? Evt hvor? 

Anonymous poster hash: be94b...739

 

Nei. Vet ikke om de gjør det i Norge. Jeg gjorde det i Bangkok.

Anonymous poster hash: 3e103...9ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger håret mitt en sjelden gang
Bruker mascara, øyenskygge og rouge 
Lakkerer neglene mine i perioder 
Prøver å få litt sol i ansiktet 
Barberer uønsket kroppshår 

Napper øyenbryn og det ene håret jeg har på haka 
Smører meg inn med fuktighetskrem en gang i blant 
Tatoveringer er noe jeg liker å smykke meg med
Har hatt en del piercinger også.  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha sminke selvfølgelig, jeg går for en naturlig stil i hverdagen men liker å leke med sminke når anledningen byr seg :)

Jeg leser gjennom svarene deres og er ganske missunelig på dere jenter som er naturlig pene og det skal nesten ingenting til for å fremheve fine trekk:)

Ja jeg er forfengelig det er jeg fullt klar over ;). Vil gå så lang å si at utsende mitt har nesten alt å si for selvtilliten..

Det er helt feil men slik er det. Dette er ikke noen verdier jeg vil mine eventuelle barn skal arve. Så jeg komme til å gjøre mye om ikke mer i "det skjulte"

+ fjerning av hår så jeg også på som en selvfølge:p

Ville ingen av dere tatt Restylane etc eller utført en plastisk operasjon hvis det ikke var pengene det stod på?

Isåfall bøyer jeg hatten for dere!

Og for oss som har gått så langt, har jeg full forståelse og sympati.

Jeg vet hvordan det er å ikke ha glede i hverdagen "bare" pga en kropsdel.

Gjør det som gjør deg lykkelig:)

(Motsigelse i know, men ikke gå for langt lett å se seg blind på seg selv. I mine øyner er alt som man kan se tydelig er plastisk, er ikke pent..)

Ts

Anonymous poster hash: 25ce1...476

Nei, det ville jeg ikke. Har ressurser til det, men får mye komplimenter for at jeg ser veldig ung og naturlig ut. Synes mange som begynner med Restylane og fillere automatisk ser eldre ut og ofte overforbruker det. Så lenge jeg ikke hat behov , ser jeg ingen grunn til å starte. Liker dessuten å løse det meste naturlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farger håret. Har tatt øyelokksoperasjon.



Anonymous poster hash: 52958...45e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Vippeextensions

- Farge håret 2-3 ganger i året (det spørs)

- Solarium

- Sminker meg

- Fjerne hår fra hele kroppen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fikset nesa litt. Den var skikkelig skeiv etter brudd. Ble bedre ventilasjon også, men det var vel også for å fikse på utseende :) ser mye bedre ut nå! Ellers har jeg ikke gjort noe, har ikke andre planer heller.

Anonymous poster hash: 2a225...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...