Gå til innhold

Tror du på Åndenes makt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, Åndenes Makt nei. Blir overrasket når folk faktisk tror på det tøvet. Selvfølgelig er det i iscenesatt! Jeg har tro på at det finnes noe mer i universet som vi mennesker ikke klarer å forstå, det gjør jeg. Men selve programmet Åndenes Makt er BARE tull og vas. Og ja, jeg kjenner en som har vært med i programmet. Hun har ikke opplevd noe som helst, hun ville bare ha oppmerksomhet. Og flere av de synske i media har jo blitt bevist å være falske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig tror jeg på at det finnes mer mellom himmel og jord, men tror nok mye av det som skjer i Åndenes makt er "skuespill".

Har selv opplevd en del ting både i barndomshjemmet mitt og på jobb, så har ingen grunn til å ikke tro på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med i en sesong i åndenes makt. Jeg var bare 10 år. Jeg var den eneste av mine søsken som fikk bli med i sendinga (mine andre småsøsken skjønte lite, og di eldste rundt 20 da og syntes det var flaut). 

Når hu dama som skulle fjerne spøkelsene kom, var det strengt forbudt med all kontakt. Vi måtte alle skrive under på at vi var ett annet sted, og måtte være der. Hun skulle ikke ha noe kontakt med oss, fordi man ikke skulle fortelle noe om spøkelsene og hendelser. 

Jeg husker at lillesøstra mi kledde seg ut som ett spøkelse for å bli filmet, dette for å vise hvordan det så ut. (Kommer ikke på ordet, re-vise?). Alt man ser av hendelser på tv er jo laget for at man skal skjønne va som skjedde. 

Alt annet er helt ekte. Alt av hendelser som skjedde, at dama hadde rett på personer vi har sett, at det ble bedre når hun fjernet di. 

Vi hadde prøvd ALT før de kom. Damer som slo på trommer, prest med hellig vann og kors osv. 

Det er ingen som har manus og blir ledet til å si noe. Det er ekte. Jeg var der. 

Anonymkode: 697fb...946

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.7.2016 at 23.42, AnonymBruker skrev:

 Jeg fatter ikke at folk faktisk er så dumme, at de går fem på....

Anonymkode: 7b65b...2df

Vent til du faktisk opplever det selv

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...