Gå til innhold

Tror du på Åndenes makt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjenner en av deltagerne, så jeg tror definitivt på det :)

 

Kan du fortelle litt om opplegget? Du trenger selvfølgelig ikke å si hvem det er da.

Men jeg er så nysgjerrig på det hvordan det praktiske funker. Er det sant at de ikke har møtt den klarsynte før/at den klarsynte aldri har sett huset før innspilling?

Filmer de ting flere ganger for å få det bra nok? 

Anonymous poster hash: c6202...554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan du fortelle litt om opplegget? Du trenger selvfølgelig ikke å si hvem det er da.

Men jeg er så nysgjerrig på det hvordan det praktiske funker. Er det sant at de ikke har møtt den klarsynte før/at den klarsynte aldri har sett huset før innspilling?

Filmer de ting flere ganger for å få det bra nok? 

Anonymous poster hash: c6202...554

 

Du spør ikke meg, men det jeg har forstått er at de først drar dit de har fått en henvendelse og snakker med de. Er der i noen dager, filmer og gjør rekonstruksjon osv. Mediet vet selvfølgelig ikke hvor hun skal, så det er hennes første feeling man ser. Og for dere som tviler, tror dere virkelig at titalls/hundretalls personer klarer å tie om dette, om dette hadde vært med manus og liksom bare tull? Nope :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan du fortelle litt om opplegget? Du trenger selvfølgelig ikke å si hvem det er da.

Men jeg er så nysgjerrig på det hvordan det praktiske funker. Er det sant at de ikke har møtt den klarsynte før/at den klarsynte aldri har sett huset før innspilling?

Filmer de ting flere ganger for å få det bra nok? 

Anonymous poster hash: c6202...554

 

Nå er disse deltakerne litt uti familien, men det jeg har hørt er i hvert fall at familien forteller en kort historie til TV-teamet (ca. det en ser på TV). Resten må den klarsynte finne ut. Hun har ikke vært der før eller gjort noen form for research, så det er lett for familien å vite hvilken informasjon de har gitt teamet, og hvilken informasjon den klarsynte kommer med på egen hånd. Jeg går ut ifra at de filmer ting flere ganger, dette er jo tross alt TV :) Men innmaten skal være nokså reelt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du spør ikke meg, men det jeg har forstått er at de først drar dit de har fått en henvendelse og snakker med de. Er der i noen dager, filmer og gjør rekonstruksjon osv. Mediet vet selvfølgelig ikke hvor hun skal, så det er hennes første feeling man ser. Og for dere som tviler, tror dere virkelig at titalls/hundretalls personer klarer å tie om dette, om dette hadde vært med manus og liksom bare tull? Nope :)

 

Så da er det den klarsynte "får inn" om huset på veien dit sann da. Spennende :) Jeg tror egentlig på Åndenes Makt, men blir litt i tvil på hva som skjer bak kulissene, siden det tross alt er et underholdningsprogram. 

Har ikke folk taushetsplikt? Det står vel om det i konktrakten, og eventuelle konsekvenser om de bryter taushetsplikten? 

 

Nå er disse deltakerne litt uti familien, men det jeg har hørt er i hvert fall at familien forteller en kort historie til TV-teamet (ca. det en ser på TV). Resten må den klarsynte finne ut. Hun har ikke vært der før eller gjort noen form for research, så det er lett for familien å vite hvilken informasjon de har gitt teamet, og hvilken informasjon den klarsynte kommer med på egen hånd. Jeg går ut ifra at de filmer ting flere ganger, dette er jo tross alt TV :) Men innmaten skal være nokså reelt. 

 

Følte de at de "måtte" si at den klarsynte hadde fjernet energien og "fikset" huset? 

Anonymous poster hash: c6202...554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror at de døde kan vise seg for oss på flere måter, men mye av det vi ser på Åndenes makt tror jeg er iscenesatt.

Anonymous poster hash: 7ef9c...99b

 

 

Iscenesatt? Selve programmet blir jo det fordi det er ikke alt som blir tatt opp i det sekundet det "egentlig" skjer. Derfor må man "pynte" litt på det. 

 

Ja, jeg tror på det programmet! Jeg kjenner selv flere som har hatt besøk av ånder i huset. Men tv-programmer har ikke vært der og filma. Men jeg tror at jo mer sensitiv du er jo mer mottakelig er du for sånne opplevelser. Det er ikke alltid at alle i huset merker noe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så da er det den klarsynte "får inn" om huset på veien dit sann da. Spennende :) Jeg tror egentlig på Åndenes Makt, men blir litt i tvil på hva som skjer bak kulissene, siden det tross alt er et underholdningsprogram. 

Har ikke folk taushetsplikt? Det står vel om det i konktrakten, og eventuelle konsekvenser om de bryter taushetsplikten? 

 

 

Følte de at de "måtte" si at den klarsynte hadde fjernet energien og "fikset" huset? 

Anonymous poster hash: c6202...554

 

Tenk på at dette programmet har gått i mange år nå og det har væt veldig mange ulike typer mennesker med, om de har hatt taushetsplikt eller ikke så vil det alltid glippe for noen om det ikke hadde væt sant.

 

Åndenes makt har vært her i området også, men de fant sikkert ikke noe da det ikke ble laget et program herfra. Men huset har vært et spøkelseshus i mange år. Så de som mener at det er rart og tilfeldig at de finner "spøkelser" i alle hus, vel det er jo fordi de sender jo ikke program fra et hus uten åndelig aktivitet. Men de er nok mye rundt før det blir program av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så da er det den klarsynte "får inn" om huset på veien dit sann da. Spennende :) Jeg tror egentlig på Åndenes Makt, men blir litt i tvil på hva som skjer bak kulissene, siden det tross alt er et underholdningsprogram. 

Har ikke folk taushetsplikt? Det står vel om det i konktrakten, og eventuelle konsekvenser om de bryter taushetsplikten? 

 

 

Følte de at de "måtte" si at den klarsynte hadde fjernet energien og "fikset" huset? 

Anonymous poster hash: c6202...554

 

Ikke som jeg har fått med meg, de var veldig fornøyde, selv etter at kameraene var tatt ned. Jeg har hørt mye fra andre i familien at de har slitt med dette, har ikke hørt noe siden. De er visst fornøyde da  :laugh: Kan jo legge til at jeg har hatt en klarsynt selv hjemme hos meg, og selv om jeg var aldri så positiv til dette var hun jo helt på bærtur... Heldigvis tok hun ikke så mye betalt  :fnise: Så jeg er helt sikker på at det er mange som skrøner, men også noen reelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ikke, for jeg synes mange av de åndene er i overkant vasete. Enkelte steder virker det jo som om det er fri flyt av samiske forbannelser fra veldig lenge siden, tyskere fra krigens dager og tantes fetters bestemor....

 

Det blir litt for mye av det gode i ett enkelt hus. 

 

Men samtidig så holder jeg døra på gløtt for at jeg kan ta feil ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ting har alltid en logisk forklaring. Men jeg vet om to som tror på spøkelser og ser på slike programmer.

 

En av de to hevder det spøker hennes hos hjemme. Hun sier ting beveger seg på egen hånd når hun ikke ser på. En del mennesker har tydeligvis så dårlig hukommelse at de ikke husker hvor de setter fra seg ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på at dette programmet har gått i mange år nå og det har væt veldig mange ulike typer mennesker med, om de har hatt taushetsplikt eller ikke så vil det alltid glippe for noen om det ikke hadde væt sant.

 

Åndenes makt har vært her i området også, men de fant sikkert ikke noe da det ikke ble laget et program herfra. Men huset har vært et spøkelseshus i mange år. Så de som mener at det er rart og tilfeldig at de finner "spøkelser" i alle hus, vel det er jo fordi de sender jo ikke program fra et hus uten åndelig aktivitet. Men de er nok mye rundt før det blir program av det :)

 

Men hvis de må betale mye i erstatning om de bryter taushetsplikten, er det jo færre som tør å røpe noe. Lurer veldig på hva slags kontrakt de skriver under på. 

Anonymous poster hash: c6202...554

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som jeg har fått med meg, de var veldig fornøyde, selv etter at kameraene var tatt ned. Jeg har hørt mye fra andre i familien at de har slitt med dette, har ikke hørt noe siden. De er visst fornøyde da  :laugh: Kan jo legge til at jeg har hatt en klarsynt selv hjemme hos meg, og selv om jeg var aldri så positiv til dette var hun jo helt på bærtur... Heldigvis tok hun ikke så mye betalt  :fnise: Så jeg er helt sikker på at det er mange som skrøner, men også noen reelle.

 

Det er bra de ble fornøyd da, og det er bevis på at programmet er ekte :) Jeg liker Lilli Bendriss best, selvom hun kan være litt "over the top" :P 

Anonymous poster hash: c6202...554

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere som tror på Åndenes Makt; synes dere det ble litt rart i de episodene hvor det har vært nisser og ikke ånder som sto bak? Det synes jeg ble litt vanskelig å svelge. 



Anonymous poster hash: c6202...554
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men hvis de må betale mye i erstatning om de bryter taushetsplikten, er det jo færre som tør å røpe noe. Lurer veldig på hva slags kontrakt de skriver under på. 

Anonymous poster hash: c6202...554

 

 

 

Dere som tror på Åndenes Makt; synes dere det ble litt rart i de episodene hvor det har vært nisser og ikke ånder som sto bak? Det synes jeg ble litt vanskelig å svelge. 

Anonymous poster hash: c6202...554

 

Ang. kontrakt de skriver under på, vet jeg ikke. Kanskje det ikke en gnag er kontrakt. 

 

De episodene med smånisser osv er vanskelig å tro på for meg også, men siden jeg tror på det åndelige får jeg bare være åpen for nisser også, haha :) Men akkurat der skjønner jeg godt de som ikke tror på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dere som tror på Åndenes Makt; synes dere det ble litt rart i de episodene hvor det har vært nisser og ikke ånder som sto bak? Det synes jeg ble litt vanskelig å svelge. 

Anonymous poster hash: c6202...554

 

Ja, enig i den. Men man kan jo aldri vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...