Gå til innhold

Tror du på Åndenes makt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, tror du at de døde kan vise seg for oss på en eller annen måte?

Anonymous poster hash: 3d657...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig ikke, jeg er da ikke psykisk syk.



Anonymous poster hash: 5a1fd...36b
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at de døde kan vise seg for oss på flere måter, men mye av det vi ser på Åndenes makt tror jeg er iscenesatt.



Anonymous poster hash: 7ef9c...99b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Det tror jeg ikke. Er man dau så er man dau. Tror ikke på at det går igjen gjennomsiktige folk med klær og hele pakka.

Endret av Mats15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i Åndenes Makt er iscenesatt. Alle som er med får et manus. Dette er kun underholdning...



Anonymous poster hash: 4c8fa...0c8
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt svar er definitivt NEI!

Spesielt denne TV- serien... Her har døde ånder gått igjen i et hus i kanskje 100 år, og ikke FORSTÅTT at de er døde??? Takk Gud da, for at det kommer en person med Bongo- Trommer og "leder de over på den andre siden". Ellers hadde de gått rundt i all evighet og irritert seg over småting som huseier gjør... Seriøst, går det an å tro på slikt?

En annen ting er alle mine kjære jeg savner. Får ingen følelse av at de er rundt meg. Hadde følt meg både fornærmet og skuffet over at de ikke kom innom og i det minste gav meg en klem eller lignende, om de hadde hatt mulighet.

Anonymous poster hash: 3d657...e22

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle âme

Det skjer så mykje idiotisk, som om dei døde har alvorlige fritidsproblemer.

Ødelegger tver, kile folk under føta, stå ved sida av senga og stirre på folk, skremme livet av unger, legge stier med kattemat utover heile huset, leike med leiker osv.

Nei, eg trur det er bullshit, men likevel. Koffor skulle folk bli med på dette og ljuge om ting dei har opplevd, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i Åndenes Makt er iscenesatt. Alle som er med får et manus. Dette er kun underholdning...

Anonymous poster hash: 4c8fa...0c8

Akkurat det tror jeg ikke! Jeg tror at dem som er med, tror på det. Eller de er kronisk distré eller psykotiske/ paranoide, og føler det er OK å skylde på noe...

Anonymous poster hash: 3d657...e22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er vanvittig flaks for disse "rensemenneskene" i Åndenes makt at de befinner seg i et TV program, og ikke på psykiatrisk.

Anonymous poster hash: 3d657...e22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Åndenes makt som tv-program har forhåpentligvis ingen troverdighet blant folk flest. Jeg har ikke den helt store troa på spøkelser heller. Det er litt komisk når jeg er sammen med venner som tror på slike ting, jeg synes de ser det overalt, når jeg ikke aner hva de snakker om. "Se! Nå har glasset mitt/boken min flyttet på seg, den lå ikke slik isted!" eller "OMG hørte du de skrittene!?" (Uhm, jeg hørte lyder, men vi er i Oslo sentrum så det er ikke kjempepussig....), eller "se det treet ligner på et hjerte og jeg tenkte nettopp på min døde bestemor!" Altså, jeg kødder ikke, jeg synes det blir litt mye.

 

Så svaret er vel egentlig, nei. Jeg tror ikke "ånder" har makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig ikke, jeg er da ikke psykisk syk. Anonymous poster hash: 5a1fd...36b

Jeg er psykisk syk, men tror ikke på dette. Det har ingenting med psykisk sykdom å gjøre.

Anonymous poster hash: f35e9...633

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åndenes Makt er bare tullball.

Dette er ren underholdning, på samme måte som Hotell Cæsar eller lignende...



Anonymous poster hash: d5670...cf8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er psykisk syk, men tror ikke på dette. Det har ingenting med psykisk sykdom å gjøre.

Anonymous poster hash: f35e9...633

 

Å si at alle kyr er brune i Norge er ikke det samme som at alle brune kyr bor i Norge.

 

 

Ang topic, nei - jeg tror ikke på det.

 

Denner litt slem, men det er jo fornøyelig:

https://tv.nrk.no/serie/folkeopplysningen/KMTE61006410/sesong-1/episode-4

 

Begynner litt før 13 minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt i Åndenes Makt er iscenesatt. Alle som er med får et manus. Dette er kun underholdning...

Anonymous poster hash: 4c8fa...0c8

Hvordan vet du det? Har du kilder som bekreftet dette?

Anonymous poster hash: 5db1b...559

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, selvfølgelig ikke. Jeg tror heller ikke på julenissen og påskeharen



Anonymous poster hash: 673b1...2c3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...