Gå til innhold

The Walking Dead, sesong 6


Mann 42

Anbefalte innlegg

 

Epsioden blir ikke vist i Norge før om leeeenge, dette er en tråd for de som følger serien når den blir lagt ut i USA, vi diskuterer saken. Synes du det er spoiling, så lar være å lese og følg en av de trådene som følger norske sendetider....

Anonymous poster hash: 71ae6...3cc

 

Den vises idag kl 21.55 på Fox... så du har ikke helt rett i den påstanden gitt ;)

Endret av Lileep
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Epsioden blir ikke vist i Norge før om leeeenge, dette er en tråd for de som følger serien når den blir lagt ut i USA, vi diskuterer saken. Synes du det er spoiling, så lar være å lese og følg en av de trådene som følger norske sendetider....

Anonymous poster hash: 71ae6...3cc

 

 

Vel, det står jo ikke at denne tråden følger hverken det ene eller andre, men har fått indikasjoner om at de som har postet har fulgt episodene her i Norge. Og vises de ikke bare 1 dag etter USA? Var jo litt derfor jeg lurte da.. 

Anonymous poster hash: 71c1f...6bc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel det på Mac også?! :)

Nei, det gikk visst ikke det. Men jeg fant en side som streama den. Fy fasan for en episode!!!

Jeg er bekymret for både Rick og Glenn. Glenn kan umulig ha overlevd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vises idag kl 21.55 på Fox... så du har ikke helt rett i den påstanden gitt ;)

Hvem bryr seg? denne tråden blir oppdatert så fort en ny episode ligger ute på streaming sidene...!

Anonymous poster hash: 71ae6...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Rick bitt? Hva skjedde med handa hans?

Og Glenn...

Tenker på noe Michonne sa, blant andre eksempler, at man ikke visste hvordan det egentlig var der ute før man hadde vært i situasjoner der man var dekket i blod og ikke visste om det var ens eget, en walker eller en venns blod. Kan dette ha vært et hint om at Glenn klarer seg?

For en episode....

Men ærlig talt, har de glemt det gamle trikset fra episode 1 der de smørte seg inn med zombiegørr og kunne blende inn blant zombiene i en mengde, uten å bli oppdaget! Hallo!

Anonymous poster hash: df007...a0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Rick bitt? Hva skjedde med handa hans?

Og Glenn...

Tenker på noe Michonne sa, blant andre eksempler, at man ikke visste hvordan det egentlig var der ute før man hadde vært i situasjoner der man var dekket i blod og ikke visste om det var ens eget, en walker eller en venns blod. Kan dette ha vært et hint om at Glenn klarer seg?

For en episode....

Men ærlig talt, har de glemt det gamle trikset fra episode 1 der de smørte seg inn med zombiegørr og kunne blende inn blant zombiene i en mengde, uten å bli oppdaget! Hallo!

Anonymous poster hash: df007...a0e

 

Dette irriterer meg veldig. Ettersom dette er deres beste mulighet for å overleve i en hver situasjon, så glemmer de naturligvis ikke dette! Synes det er en ting som faktisk ødelegger denne serien noe. De burde aldri hatt med dette som en mulighet til å begynne med, når de ikke bruker det for å luske rundt senere i serien...

 

Men det er jo mer spennende når de ikke gjør dette da, så sånn sett er jeg jo glad for at de ikke bruker dette trikset hele tiden. :P

Anonymous poster hash: 4f90f...8ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste episode er 90 minutter  :hoppe:  De sa det nettopp på talking dead



Anonymous poster hash: d12b1...617
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Rick bitt? Hva skjedde med handa hans?

Og Glenn...

Tenker på noe Michonne sa, blant andre eksempler, at man ikke visste hvordan det egentlig var der ute før man hadde vært i situasjoner der man var dekket i blod og ikke visste om det var ens eget, en walker eller en venns blod. Kan dette ha vært et hint om at Glenn klarer seg?

For en episode....

Men ærlig talt, har de glemt det gamle trikset fra episode 1 der de smørte seg inn med zombiegørr og kunne blende inn blant zombiene i en mengde, uten å bli oppdaget! Hallo!

Anonymous poster hash: df007...a0e

Tror han skar seg.

En av zombiene han ødela, hadde en machete gjennom brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Rick bitt? Hva skjedde med handa hans?

Og Glenn...

Tenker på noe Michonne sa, blant andre eksempler, at man ikke visste hvordan det egentlig var der ute før man hadde vært i situasjoner der man var dekket i blod og ikke visste om det var ens eget, en walker eller en venns blod. Kan dette ha vært et hint om at Glenn klarer seg?

For en episode....

Men ærlig talt, har de glemt det gamle trikset fra episode 1 der de smørte seg inn med zombiegørr og kunne blende inn blant zombiene i en mengde, uten å bli oppdaget! Hallo!

Anonymous poster hash: df007...a0e

Jeg tviler sterkt på at Glenn overlever.

Noen på Talking Dead mente at det KUNNE være en sjanse for at han havnet under selvmorderen og at de ikke er obs på ham. Men jeg tror ikke noe på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvem bryr seg? denne tråden blir oppdatert så fort en ny episode ligger ute på streaming sidene...!

Anonymous poster hash: 71ae6...3cc

 

Sikkert ikke så mange.. var mer et svar til h*n som påstår at det er lenge til samme episode blir vist i Norge. Poenget er at de som følger med i Norge trenger ikke klage over at dette er en spoilertråd iom samme episode blir vist under et døgn etter USA sendetid.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Neste episode er 90 minutter  :hoppe:  De sa det nettopp på talking dead

Anonymous poster hash: d12b1...617

 

Hæ? Skal de vise episode 4 allerede? Eller er det reprise du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slutten av dagens episode på fox nå, så ikke ut som Glenn lå oppå han andre. Så ut som han ramlet på bar bakke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Skal de vise episode 4 allerede? Eller er det reprise du snakker om?

Neste ukes episode.

Anonymous poster hash: ec4f3...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Neste episode er 90 minutter  :hoppe:  De sa det nettopp på talking dead

Anonymous poster hash: d12b1...617

 

 

hmm, ifølge tv-guiden til Fox er det vanlig lengde på neste episode og.  :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler sterkt på at Glenn overlever.

Noen på Talking Dead mente at det KUNNE være en sjanse for at han havnet under selvmorderen og at de ikke er obs på ham. Men jeg tror ikke noe på det.

 

Og uansett om han havnet under han andre, så er jo fremdeles kroppsdeler lett tilgjengelig. Armer, ben, hode osv... 

 

MEN, jeg lever i troen.

 

Er fremdeles i sjokk, kjenner jeg. Den episoden tok på følelsesmessig. Det var grusomt å se situasjonen før det skjedde også. Alle som omringet dem, den ekstremt følelsen av at det ikke er en vei ut, og at han havner MIDT I en gjeng med sultne zombier... Faen, det var emosjonelt drenerende. 

Anonymous poster hash: b45e7...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Og uansett om han havnet under han andre, så er jo fremdeles kroppsdeler lett tilgjengelig. Armer, ben, hode osv... 

 

MEN, jeg lever i troen.

 

Er fremdeles i sjokk, kjenner jeg. Den episoden tok på følelsesmessig. Det var grusomt å se situasjonen før det skjedde også. Alle som omringet dem, den ekstremt følelsen av at det ikke er en vei ut, og at han havner MIDT I en gjeng med sultne zombier... Faen, det var emosjonelt drenerende. 

Anonymous poster hash: b45e7...fd7

 

Samme her. Glenn er en av de personene i serien som jeg liker best. Dette kunne liksom ikke skje noe annet sted enn på Walking Dead. En hvilken som helst annen serie ville garantert de sentrale personene evig liv, og latt det gå hardt utover syterne fra Alexandria. 

Som han som sutret over at "Jeg trodde dette bare skulle være en øvelse, vi kan ikke gjøre det NÅ?!", guttungen som fikk panikk og stakk av, Nicholas som tok livet sitt, etc. Gjerne med en lett moralsk undertone. "Sånn går det med folk som ikke vil se virkeligheta i øynene og folk som stikker av!"

Men Glenn ville definitivt hatt evig liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sitter og studert klippet der Glenn "dør", og fargen på "brystkassen" som blir åpnet er en annen enn den Glenn har på seg (selv om de har på seg omtrent det samme..), i tillegg til at det tydeligvis er tarmer og organer som ligger lenger ned i mageregionen som zombiene drar ut. Dessuten synes jeg brystet til Glenn ser litt høyt ut, om dere skjønner?

Kan godt hende at Nicholas ligger på tvers over han. Det kan stemme ganske godt overens med hvordan de faller.

Avfeier ikke at Glenn er død da. Produsentene vil at vi skal spekulere og tvile 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner fortsatt ikke.. Skal det komme en ny episode i dag??? (Altså, ble episode 4 sendt i går kveld i USA?). Kan ikke se noe på Fox norge sin kanal om at episode 4 skal gå i dag. Finner heller ikke noen episode 4 på torrent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner fortsatt ikke.. Skal det komme en ny episode i dag??? (Altså, ble episode 4 sendt i går kveld i USA?). Kan ikke se noe på Fox norge sin kanal om at episode 4 skal gå i dag. Finner heller ikke noen episode 4 på torrent..

Nei, hvor får du dette fra?

Anonymous poster hash: ec4f3...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...