Gå til innhold

The Walking Dead, sesong 6


Mann 42

Anbefalte innlegg

Altså, Morgan møtte på noen av de mens han satt å spiste i skogen når han var på vei til rick og de andre. De prøvde å drepe han.

Aaron kjente igjen sekken sin. Han hadde mistet den i forrige sesong, og det var sånn de folka fikk tak i bildene, og dermed fant alexandria.

Anonymous poster hash: 10712...dd9

Akkurat. Da Aaron og Daryl gikk i Wolves's zombiefelle som tilsynelatende var en lastebil full av goodies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo to eller tre av dem som prøvde å ta Morgan i forrige sesong, men han banket dem med stokken sin. Mulig det var han ene der?

Anonymous poster hash: ec4f3...3b5

En av dem var der. Jeg tror det var han som Morgan hadde en liten prat med før de angrep ham. Han pratet masse piss om indianere og ulver. Jeg må si at jeg ikke forstår Morgan i det hele tatt. Disse folkene hadde til hensikt å drepe ham og ta tingene hans. De gjorde det klart da han tilbød å GI dem mesteparten for å unngå en konfrontasjon.

Hvor korttenkt må man være for å se en lang rekke mord i deres fortid og en like lang rekke i deres fremtid. Så lenge sånne folk deler verden med andre, så kommer de til å påføre dem mer smerte. Det fins ingen fengsler etter apokalypsen. Døden er det eneste alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Morgan egentlig sagt hva som skjedde med sønnen hans enda? For han ble ikke drept i sesong 1, ble han vel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Morgan egentlig sagt hva som skjedde med sønnen hans enda? For han ble ikke drept i sesong 1, ble han vel?

 

Dette lurer jeg også på!

Men jeg har følelsen av at han er død, hvor skal han ellers være? Tviler på at han er etterlatt i en annen leir e.l.

Anonymous poster hash: 4f90f...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Morgan egentlig sagt hva som skjedde med sønnen hans enda? For han ble ikke drept i sesong 1, ble han vel?

Tror rick vet hva som skjedde med sønnen. Så vidt jeg kan huske møtte han og michonne han i en eller annen sesong. Da hadde det klikket litt for han, siden sønnen var død. Er ganske sikker på at rick fikk vite at han ble bitt.

Anonymous poster hash: 10712...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rick vet hva som skjedde med sønnen. Så vidt jeg kan huske møtte han og michonne han i en eller annen sesong. Da hadde det klikket litt for han, siden sønnen var død. Er ganske sikker på at rick fikk vite at han ble bitt.

Anonymous poster hash: 10712...dd9

Det mener jeg å huske også. Da var jo Morgan helt klikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror rick vet hva som skjedde med sønnen. Så vidt jeg kan huske møtte han og michonne han i en eller annen sesong. Da hadde det klikket litt for han, siden sønnen var død. Er ganske sikker på at rick fikk vite at han ble bitt.

Anonymous poster hash: 10712...dd9

Jo, jeg husker ikke helt hvilken sesong det var, men jeg tror det var sesong 4. Jeg mener at Morgan fortalte det selv. Han hadde ikke klart å drepe kona si, og en dag råket sønnen ut for henne, og klarte ikke å bevege seg. Så hun bet ham, og han ble forvandlet.

Og etter det var det vel at Morgan tiltet fullstendig og gjorde byen sin om til en eneste stor zombiefelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg husker ikke helt hvilken sesong det var, men jeg tror det var sesong 4. Jeg mener at Morgan fortalte det selv. Han hadde ikke klart å drepe kona si, og en dag råket sønnen ut for henne, og klarte ikke å bevege seg. Så hun bet ham, og han ble forvandlet.

Og etter det var det vel at Morgan tiltet fullstendig og gjorde byen sin om til en eneste stor zombiefelle.

Ja, når du sier det... Hadde vært kjekt dersom vi hadde fått litt tilbakeblikk på den kanten også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, fy faen for en episode!!! Jeg er I SJOKK nå!  :grine:  :grine:  :grine:



Anonymous poster hash: b45e7...fd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en episode! :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: 

 

Også Glenn da, fy faen! Skjedde med han Nikolas fyren?? :P



Anonymous poster hash: 71ae6...3cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne episoden tok knekken på meg! GLENN!! og Rick må bare komme seg vekk derfra nå, ellers så kommer neste episode til å bli mye grining for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Glenn er død. Tror de spiste Nicholas som lå på toppen av ham. Og så skjer det noe som får walkerne til å miste interessen og gå videre før de oppdager Glenn under der. 

 

Rick kommer også til å komme seg unna, muligens ved hjelp av Daryl.



Anonymous poster hash: 43289...94f
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest flere steder at de tror Glenn ikke er død, men så tenker jeg - hvorfor utsette seerne sine for det? At han dør, og så ikke er død osv. Som f.eks med Judith da hun ikke døde, men serien viste et blodig bilsete... grusomt!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dette være en spoilertråd?? For hvis ikke, så hadde det vært fint om man holdt infoen for seg selv inntil episoden er vist her i Norge..



Anonymous poster hash: 71c1f...6bc
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Skal dette være en spoilertråd?? For hvis ikke, så hadde det vært fint om man holdt infoen for seg selv inntil episoden er vist her i Norge..

Anonymous poster hash: 71c1f...6bc

 

Epsioden blir ikke vist i Norge før om leeeenge, dette er en tråd for de som følger serien når den blir lagt ut i USA, vi diskuterer saken. Synes du det er spoiling, så lar være å lese og følg en av de trådene som følger norske sendetider....

Anonymous poster hash: 71ae6...3cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Glenn er død. Var nok han andre som lå oppå han.



Anonymous poster hash: 2984a...9ba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg har ikke popcorn time for vi har bare mac-produkter hjemme.

Du får vel det på Mac også?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...