Gå til innhold

The Walking Dead, sesong 6


Mann 42

Anbefalte innlegg

Det må jo ha vært rett etter forrige sesongavslutning det da. Rick drepte jo noen zombier som kom seg inn i Alexandria og skjøt han der fyren som drepte mannen til hun kjærringa. Og Glenn hadde en fight i skogen med han som ble forvist og prøvde å skyte ham. Eller? Okei, jeg tror noen andre skal få forklare, jeg suger og husker ikke hva noen heter.

Anonymous poster hash: ec4f3...3b5

Scenen på sykestua er nok fra etter at alt er over og de sentrale skikkelsene har klart seg.

Så Tara er OK, ingen har kødda med sveisen til Eugene. (Utrolig at han SA "I totally respect your hair style", btw). Det kan jo være greit å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy flate!!! For en episode!! Hvem var alle de folka? Shit for noen jævlige folk! De løp jo bare rundt å hugga ihjel alle de så!

Anonymous poster hash: 71ae6...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja NÅ er det mye action, og vi fikk svar på den tutinga. Lurer på om de W-folka venta på at Rick og co skulle reise før de slo til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer at tidenes største zombiebøling er på vei mot Alexandria, så blir det antakelig temmelig ille, ja. Veggene kan neppe stå mot en slik horde.

Mythbusters gjorde et eksperiment med "horde power" for å se hvor mange av zombiemytene som stemmer, og de er forbausende realistiske. Dette med at horder av zombier bryter ned dører og vegger gjennom det presset de utøver, ble testet ganske grundig.

Med Adam Savage som überzombie ble låven der Hyneman hadde forskanset seg, overrent gjentatte ganger, til tross for at den ble forsterket og forsterket. Jeg tror ikke det holdt før de forsterket dørene med en ramme av firkantstål og tjukke bjelker, og selv da begynte ting å gi etter.

"What do we want?!"

"Braaaaiinnss..."

"When do we want it?!"

"Braaaiiinnss....."

Vet du hvilken episode og sesong det er ? Fikk lyst å se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt av lasset i fjerde sesong. Har heller ingen intensjoner om å lide meg gjennom flere episoder av Hotel Cæsar med zombier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig helt forbløffet over Carol's utvikling i denne serien. Hun gikk fra å være en nedverdiget kvinne som ble misbrukt av mannen til å bli en ren drapsmaskin, i tillegg til at hun er så beintøff! Jeg må si at jeg har mest respekt for henne, men allikevel så syns jeg synd på henne - spesielt da hun gråt i slutten av episoden fra i dag.

 

Når det er sagt så kan jeg virkelig ikke vente til neste episode. Høydepunktet på mandagen er virkelig TWD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er egentlig helt forbløffet over Carol's utvikling i denne serien. Hun gikk fra å være en nedverdiget kvinne som ble misbrukt av mannen til å bli en ren drapsmaskin, i tillegg til at hun er så beintøff! Jeg må si at jeg har mest respekt for henne, men allikevel så syns jeg synd på henne - spesielt da hun gråt i slutten av episoden fra i dag.

 

Når det er sagt så kan jeg virkelig ikke vente til neste episode. Høydepunktet på mandagen er virkelig TWD.

Carol er en helt fantastisk karakter. En av de jeg liker best .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som la merke til at Morgan tydeligvis hadde hatt kontakt med de apekattene som kom inn i leiren tidligere? Det har blitt nevnt flere ganger at folk har blitt sendt i eksil fra samfunnet der og det første som slo meg er at dette er en gruppe mennesker som har blitt sendt i eksil som har gått sammen om hevn. La også merke til han ene som snudde liket ,kikket på han en stund og deretter sjekket sekken hans. Oppi der lå bildene vi fikk se i forrige sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som la merke til at Morgan tydeligvis hadde hatt kontakt med de apekattene som kom inn i leiren tidligere? Det har blitt nevnt flere ganger at folk har blitt sendt i eksil fra samfunnet der og det første som slo meg er at dette er en gruppe mennesker som har blitt sendt i eksil som har gått sammen om hevn. La også merke til han ene som snudde liket ,kikket på han en stund og deretter sjekket sekken hans. Oppi der lå bildene vi fikk se i forrige sesong.

Det var jo to eller tre av dem som prøvde å ta Morgan i forrige sesong, men han banket dem med stokken sin. Mulig det var han ene der?

Anonymous poster hash: ec4f3...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt av lasset i fjerde sesong. Har heller ingen intensjoner om å lide meg gjennom flere episoder av Hotel Cæsar med zombier.

Neivel, så fint for deg, forstår ikke hvordan denne informasjonen gir noe til tråden. Idiotkommentar.

Anonymous poster hash: 71ae6...3cc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja NÅ er det mye action, og vi fikk svar på den tutinga. Lurer på om de W-folka venta på at Rick og co skulle reise før de slo til. 

Det virker jo nesten sånn. De drepte jo utrolig mange i Alexandria. Og på en så grusom og brutal måte! De hugget dem bare ihjel! I neste episode kommer jo gigant horden med walkers, så da blir vel en god del spist.

Anonymous poster hash: 71ae6...3cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok tid før jeg landa etter denne episoden. Og Carol, for ei dame! Hun er jo tøffere enn toget.

Hva er egentlig problemet til Morgan? Hvorfor vil han ikke ta livet av noen? Og hvorfor skulle Alexandria befris? Fra hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok tid før jeg landa etter denne episoden. Og Carol, for ei dame! Hun er jo tøffere enn toget.

Hva er egentlig problemet til Morgan? Hvorfor vil han ikke ta livet av noen? Og hvorfor skulle Alexandria befris? Fra hvem?

 

I første sesongen så klarte ikke Morgan ta livet av kona si som var blitt til zombie om jeg ikke husker helt feil? Kan være noe med det som forandret han. Men jeg liker filiosofien hans. Det er noe av det som gjør karakteren hans så spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var jo to eller tre av dem som prøvde å ta Morgan i forrige sesong, men han banket dem med stokken sin. Mulig det var han ene der?

Anonymous poster hash: ec4f3...3b5

 

Mye mulig det. Jeg holder likevel en knapp på at det er de som har blitt sendt i eksil. Det virka som sagt som han ene innbyggeren kjente igjen liket av han ene. Det blir spennende å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva greia til hun Enid er, er hun med Wolf folkene. De er jo helt klin gærne, I forrige sessong så det ut som om de samlet på walkers. Hvorfor stod da en å parerte en stakkar med øks?? Masse spørsmål 😨 håper hele sesongen blir spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig det. Jeg holder likevel en knapp på at det er de som har blitt sendt i eksil. Det virka som sagt som han ene innbyggeren kjente igjen liket av han ene. Det blir spennende å se!

Du tenkte på han som fant bilder av Alexandria?

Det var hans egen sekk som han hadde mistet da han og Darryl gikk rett i fella til de som jeg kaller Wolves (W risset i panna) og tenkte vel at han har skyld i at de er blitt angrepet.

De samme bildene ble visst i tidligere episode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er litt rart at det ikke er flere levende folk igjen uten om disse to gjengene.  det må da være andre som har klart seg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig det. Jeg holder likevel en knapp på at det er de som har blitt sendt i eksil. Det virka som sagt som han ene innbyggeren kjente igjen liket av han ene. Det blir spennende å se!

Altså, Morgan møtte på noen av de mens han satt å spiste i skogen når han var på vei til rick og de andre. De prøvde å drepe han.

Aaron kjente igjen sekken sin. Han hadde mistet den i forrige sesong, og det var sånn de folka fikk tak i bildene, og dermed fant alexandria.

Anonymous poster hash: 10712...dd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt rart at det ikke er flere levende folk igjen uten om disse to gjengene.  det må da være andre som har klart seg. 

Ja, det er da vel mange omstreifende folk igjen der ute. Det var vel også litt av grunnen til at det var speidere ute på veien som skulle lete etter "snille" folk å invitere med inn i byen. Det var jo slik Rick havnet der.

Anonymous poster hash: df007...a0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første sesongen så klarte ikke Morgan ta livet av kona si som var blitt til zombie om jeg ikke husker helt feil? Kan være noe med det som forandret han. Men jeg liker filiosofien hans. Det er noe av det som gjør karakteren hans så spesiell.

Jeg håper at Morgan våkner snart og innser at noen mennesker må dø for at de anstendige skal overleve. Det beste hadde vært om hver eneste en av Wolves hadde dødd under dette raidet. De fem som slapp unna kommer vi til å se mer av, og de er ikke de eneste.

Temaet ble diskutert litt på "Talking Dead", som kommer rett etter Walking Dead, og det ser ut til at dette er en slags kult.

En av de siste som Carol (all hail!) ekspederte, sa "Vi redder dere. Dere må innse at mennesker ikke har noen plass her." Disse folka er sinnsyke, og de kommer tilbake. Det er helt sikkert. Det man trenger å gjøre med dem, er å lete dem opp, finne ut hvor de bor, og drepe hver eneste en av dem. Akkurat som i Terminus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...