Gå til innhold

The Walking Dead, sesong 6


Mann 42

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For meg var den gamle oppbygningen litt tilbake i denne episoden. På den måten at vi fikk se litt av hver sin historie. Har savnet det sånn! Er så kjedelig å bare få se en side av historien hver uke. Mister flyten jeg da, men nå er ikke jeg en serie-seer og mister fort interessen da. :P

Ellers var episoden OK!

OG ENDELIG BRUKTE DE ZOMBIE-GØRR-TRIKSET!!! Men da er det jo teit at de ikke har brukt det oftere tidligere... :P Aldri fornøyd her altså! Hehe! ;)

Anonymkode: 4f90f...8ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom faen meg Negan ja!

Og han skitungen som begynner å mase på mora si midt blant zombiene,smart! Ble irritert på han da😠😠😠

Jeg så ikke Negan? Hvor i episoden var han?

For meg var den gamle oppbygningen litt tilbake i denne episoden. På den måten at vi fikk se litt av hver sin historie. Har savnet det sånn! Er så kjedelig å bare få se en side av historien hver uke. Mister flyten jeg da, men nå er ikke jeg en serie-seer og mister fort interessen da. :P

Ellers var episoden OK!

OG ENDELIG BRUKTE DE ZOMBIE-GØRR-TRIKSET!!! Men da er det jo teit at de ikke har brukt det oftere tidligere... :P Aldri fornøyd her altså! Hehe! ;)

Anonymkode: 4f90f...8ed

Jeg tror, ut i fra å se denne episoden, at de tar veldig store forhåndsregler for å bruke zombie-blod. De hadde det ikke i ansiktet eller andre steder på kroppen, kun på laken de hadde over resten av kroppen. Slik har de gjort før også. Jeg tror nå at i mange tilfeller har de ikke klart å finne noe som beskytter alt blodet de får på seg, men jeg er enig i at de bør gjøre det oftere - det funker jo!

Det var dog flere ting som irriterte meg i episoden. Rick som ikke evner å løpe når han må (da zombiene kommer), og derfor dør Diana. Den lille gutten som er så hinsides mammadalt og redd, dog forstår jeg det da han aldri har måttet takle det Carl måtte takle på den alderen. Også kommer vi til den eldste sønnen da, som faen meg prøvde å drepe Carl, men Carl SA INGENTING TIL RICK! "vi skøyt bare zombier!" :sprettoy: SJAKKTREKK - beskytt han som prøver å drepe deg! Trodde Carl var litt lurere enn som så. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke Negan? Hvor i episoden var han?

 

Det var et after-credits clip! Skal finne det på youtube og redigere innlegget her! :) 

edit: https://www.youtube.com/watch?v=8gpIgS12T2g

For en intens episode! Jeg var helt stressa. Og så klikket det for meg da sam ikke greide å holde smella.... OG SÅ SLUTT. Hallo. Åå.

Endret av Upadiela
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte meg Sam kom til å ødelegge! DUMME UNGE!! Får håpe han blir spist og at alle de andre bare MÅ holde kjeft uansett hvor hardt det blir. OH THE DRAMA IS FINALLY BACK :danser:   Men herregud som det irriterer meg at Morgan ikke bare kunne drepe den wolf jævelen! Eller la Carol bare gjøre det! Ugh..
DUMME DUMME Carl som ikke sa sannheten om shitkiden (han eldste sønnen) !!! Han kan godt bli spist også!
Tenk at vi må vente helt til februar for neste episode... herregud :haar:

 

11083842_783847738374305_6815347473870714967_n.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen hvor dum den ungen er!!!! Satans skitunge! Ender med at flere kommer til å bli spist pga den skiten. Er han virkelig så forbanna dum!

Anonymkode: 71ae6...3cc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, for en episode! Jeg håper det er Carol og Morgan som dør og ikke Maggie nå som Glenn fant henne! Men jeg ble så irritert over Jessies sønner - den ene prøver å drepe Carl og den andre virker rett og slett ustabil. Hvorfor begynte han å rope på moren sin mens de var ute? Måtte han på do? Fikk han panikk? Han setter jo alle i stor fare. Kan ikke vente til februar, jeg ... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så ikke Negan? Hvor i episoden var han?

Jeg tror, ut i fra å se denne episoden, at de tar veldig store forhåndsregler for å bruke zombie-blod. De hadde det ikke i ansiktet eller andre steder på kroppen, kun på laken de hadde over resten av kroppen. Slik har de gjort før også. Jeg tror nå at i mange tilfeller har de ikke klart å finne noe som beskytter alt blodet de får på seg, men jeg er enig i at de bør gjøre det oftere - det funker jo!

Det var dog flere ting som irriterte meg i episoden. Rick som ikke evner å løpe når han må (da zombiene kommer), og derfor dør Diana. Den lille gutten som er så hinsides mammadalt og redd, dog forstår jeg det da han aldri har måttet takle det Carl måtte takle på den alderen. Også kommer vi til den eldste sønnen da, som faen meg prøvde å drepe Carl, men Carl SA INGENTING TIL RICK! "vi skøyt bare zombier!" :sprettoy: SJAKKTREKK - beskytt han som prøver å drepe deg! Trodde Carl var litt lurere enn som så. 

han kom etterpå da Daryl og dem ble stoppet på veien. Var på en måte et sånn after-clip ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kom etterpå da Daryl og dem ble stoppet på veien. Var på en måte et sånn after-clip ☺

Negan var ikke å se på det klippet, men hans undersåtter.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jævla drittungen :frustrert::frustrert:

ja ass! Jeg satt her og bare "hold kjeft drittungene! " slemt sagt men han kan godt bli spist for min del,bare sutrer hele tiden og er redd for sin egen skygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negan var ikke å se på det klippet, men hans undersåtter.

 

mulig det. Han sa jo ikke at han var Negan himself men at "everything you have belongs to Negan"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var dog flere ting som irriterte meg i episoden. Rick som ikke evner å løpe når han må (da zombiene kommer), og derfor dør Diana. Den lille gutten som er så hinsides mammadalt og redd, dog forstår jeg det da han aldri har måttet takle det Carl måtte takle på den alderen. Også kommer vi til den eldste sønnen da, som faen meg prøvde å drepe Carl, men Carl SA INGENTING TIL RICK! "vi skøyt bare zombier!" :sprettoy: SJAKKTREKK - beskytt han som prøver å drepe deg! Trodde Carl var litt lurere enn som så. 

Haha, for ikke å snakke om da Rick hadde ALL VERDENS tid til å ta farvel med Deanne, mens 80.000 zombier er i ferd med å bryte seg inn i huset. Det er noe jeg ofte legger merke til både i TWD og andre serier - uansett hvor prekær situasjonen er, så fins det aaaltid tid til en hjerteskjærende dødsscene, alle fiender tar bare en liten pause i nedslaktingen mens de holder på! :D

En annen ting er at folk ser ut til å glemme at de har barn til stadighet. Rick tar ofte avgjørelser på bekostning av både Carl og Judith, i situasjoner der man skulle tro at ens egne barn sin sikkerhet var det første man tenkte på, prioriterer de ofte helt andre ting. Idet de kjemper mot zombiene i huset, ser det ut til at Jessie har fullstendig glemt at hun har en nærmest paralysert Sam i andre etasje, hun ser ut til å komme på det først når han kommer ned. Hele den scenen blir litt sånn "Å, ja, du ja - nå skal du høre, nå tar vi dette zombiegørret og kliner oss inn i det, også går vi ut til monstrene, ok?" 

Ellers digget jeg denne episoden, jeg satt med hjertet i halsen hele tiden, og var heelt stressa da den var ferdig! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor Carl forsvarte han douche-ungen. 

Kunne ikke Sam ropt på mammaen sin FØR de gikk ut?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mulig det. Han sa jo ikke at han var Negan himself men at "everything you have belongs to Negan"

Det er bekreftet at Jeffrey Dean Morgan skal spille Negan, og han var ikke med i klippet. Tipper vi får se Negan helt i slutten av sesongen :)

Sykt intens episode! Lenge siden jeg har fått så høy puls av TWD. Elsket bruken av symbolikk i begynnelsen. Men ble veldig stresset av Sam som aldri slo av musikken på rommet sitt! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Tror dere Carol dør i neste halvdel av sesongen?

 

Håper Carol/Daryl kan få litt flere scener sammen i neste halvdel. Den gjenforeningen deres i 5. sesong var så rørende, men denne sesongen har de knapt kommunisert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Carol dør i neste halvdel av sesongen?

 

Håper Carol/Daryl kan få litt flere scener sammen i neste halvdel. Den gjenforeningen deres i 5. sesong var så rørende, men denne sesongen har de knapt kommunisert..

Jeg tror dessverre Carol kommer til å dø i løpet av denne sesongen. Jeg føler i alle fall at karakteren hennes har kommet "full circle" på en måte, fra underkuet kvinne, via beinhard heltinne til en kaldblodig morder, og nå i Alexandria at hun kunne falle inn i rollen som litt tafatt husmor - selv om det var skuespill, så tror jeg hun fant en slags trygghet i det. Når hun fikk velge hvem hun ville være i den nye verden, så valgte hun å "passe inn". I tillegg, bak fasaden, er hun såpass ødelagt i sjelen, at jeg ikke tror de kan drive henne noe videre uten at hun blir et monster. Vi tilgir Rick og gjengen ganske mye brutalitet mot andre fordi vi heier på dem og ser det store bildet - men Carol har beveget seg i ytterkanten av akseptabel moral i flere sesonger nå, derfor tror jeg de kommer til å knerte henne mens hun fortsatt framstår som noenlunde menneskelig. Når det er sagt, er Carol en av mine favoritter, så om jeg har rett, blir det veldig trist å miste henne.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke Sam ropt på mammaen sin FØR de gikk ut?? 

Jeg ble også fortvilet av at Sam ikke kunne holde kjeft - men når man tenker på det, er det å rope på mamma langt mer naturlig reaksjon for en livredd tiåring - mye mer sannsynlig enn at han faktisk hadde klart å holde kjeften sin lukket. Sam har ikke erfaringene som f.eks Carl har, han har levd beskyttet i Alexandria hele tiden. Han vet ikke noe om verden slik den har blitt, og handler deretter. Men ja, herregud - om dette koster noen av dem livet, så er det jo forferdelig. (Og hva med Judith under lakenet til Rick! Hvordan i all verden skal de hindre at hun begynner å gråte eller lager lyder under der - planen er jo i høyeste grad høyrisiko! Får helt angst av å tenke på det :) )

Jeg tror imidlertid ikke vi kommer til å få se fortsettelsen på dette når sesongen plukker opp igjen tråden i februar. Da følger vi helt sikkert Daryl og gjengen inn til Negan. Om vi er heldige kjører de historien parallelt i samme episode, slik at vi får se hva det er Sam egentlig vil, og hvem som kommer helskinnet ut av det. Jeg tror for øvrig det blir Glenn og Enid som klarer å avlede zombieflokken, og redder Rick og de andre. Forhåpentligvis alle, ingen av dem trenger å dø - muligens med unntak av Jessies eldste sønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...