Gå til innhold

The Walking Dead, sesong 6


Mann 42

Anbefalte innlegg

Sesongfinalen blir brutal etter dette! :):) Fy søren for en bra episode!!!

Det virker som om Carol er blitt bitt og holder det skjult, når skjedde dette? Om det stemmer, må det jo være hun som er den store karakteren som dør i sesongfinalen. Det er trist i så fall, Carol er en av mine favoritter, men karakteren hennes har kanskje nådd til veis ende med den personlige utviklingen hun har gjennomgått siden starten.

Jeg tror at Carol fikk snusen i at han skal-ikke-drepe-noen-fordi-at-alle-liv-er-like-mye-verdt-fyren holder en bitt Wolf til observasjon i cella.
Fikk ikke inntrykk av at hun er bitt?

Anonymkode: 4f90f...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at Carol fikk snusen i at han skal-ikke-drepe-noen-fordi-at-alle-liv-er-like-mye-verdt-fyren holder en bitt Wolf til observasjon i cella.Fikk ikke inntrykk av at hun er bitt?

Anonymkode: 4f90f...8ed

Å ja, Morgan og han Wolf - fyren, ja! Nei, det som fikk meg til å lure var da Morgan spurte "legen" om symptomer på bitt, og hun ramset opp feber, etc. Så klipper de til Carol, som overlater Judith til hun blonde - og da ser Carol veldig feberhet og svett ut, og det virker som om hun kommer med bortforklaringer ovenfor Blondie om hvorfor hun ikke kan ha Judith...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med Carl tro? Virker som han kiden til hun blonde planlegger å skyte han.. Virket som han var på tur i gårsdagens episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med Carl tro? Virker som han kiden til hun blonde planlegger å skyte han.. Virket som han var på tur i gårsdagens episode!

Ikke godt å si. Jeg tror kanskje han hadde noen planer i den retningen, man fikk iallfall inntrykk av det. men nå kommer jo nabolagets vandrende døde på besøk, så kanskje det hele ble avbrutt. Nå som halv horden kommer sjanglende inn i Alexandria, får nok alle noe annet å tenke på. Vi får håpe han husker det Rick forsøkte å lære ham om å ta seg tid til å sikte, og at han velger riktige mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl er ikke med i tegneserien feks.

Det er ikke bare dødsfall som byttes, men roller også. Tegneseriens Carol begår f.eks selvmord i fengselet mens hun i TV-serien overtar rollen som den viljesterke overleveren som klarer hva det skal være. Det var Andreas rolle i tegneserien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesongfinalen blir brutal etter dette! :):) Fy søren for en bra episode!!!

Det virker som om Carol er blitt bitt og holder det skjult, når skjedde dette? Om det stemmer, må det jo være hun som er den store karakteren som dør i sesongfinalen. Det er trist i så fall, Carol er en av mine favoritter, men karakteren hennes har kanskje nådd til veis ende med den personlige utviklingen hun har gjennomgått siden starten.

Hvor fikk du det inntrykket fra? Og hvor skulle hun evt være bitt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, Morgan og han Wolf - fyren, ja! Nei, det som fikk meg til å lure var da Morgan spurte "legen" om symptomer på bitt, og hun ramset opp feber, etc. Så klipper de til Carol, som overlater Judith til hun blonde - og da ser Carol veldig feberhet og svett ut, og det virker som om hun kommer med bortforklaringer ovenfor Blondie om hvorfor hun ikke kan ha Judith...

Morgan spurte om informasjon om betennelser. Det er garantert ikke et zombiebitt. Alle vet at det ikke er en dritt man kan gjøre med et xombiebitt, bortsett fra å amputere kroppsdelen omgående. Og morgans fange har et betent sår i magen. Det er infisert, men det kan neppe være et bitt fra en vandrende død, siden han må ha hatt det en god stund før de kom til Alexandria. Han ville neppe hatt noe håp om at det kunne kureres, heller. Og Morgan ville neppe forsøkt, siden ingen noen sinne har klart å behandle slike sår med noe annet enn øyeblikkelig amputasjon.

Morgans prosjekt er å gjøre en "Eastman" med sin Wolf-fange, og derfor vil han ha legehjelp og evt antibiotika. Jeg tror det ender med at Carol tar en sjefsbeslutning og knerter fyren omgående. Det blir det sikkert litt sutring og bråk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zombie-Glenn, anyone? Det hadde vært heeeelt rått.

En av tegneseriene har en side med hele castet og Gale Anne Hurd, produceren, som zombier. De lager en del kunst av den sorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Har de sagt at det er en en av hovedkarakterene som dør i neste episode?! :( Hvem tror dere i så fall dør?

Endret av Caroline91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de sagt at det er en en av hovedkarakterene som dør i neste episode?! :( Hvem tror dere i så fall dør?

Håper det ikke er Carol. De har drevet og faset henne ut, hun har jo knapt vært synlig de siste episodene! Synes hennes karakter er veldig interessant (på overflaten - kakebakende husmor, men på innsiden....), og det er på tide å gi henne litt mer plass i serien.

For min del kan den som dør godt være Jesse eller Benjamin (men de kan kanskje ikke regnes som hovedkarakterer), Carl (! synd å si det - men jeg ville ikke savnet ham og tenåringsdramaet rundt ham), Tara (har ikke helt forstått hva hennes rolle er, for meg er hun expendable).

Det er kanskje på tide å slanke persongalleriet litt. Det er for mange hovedroller! Hvis det blir mindre, slipper de å oppstykke handlingen ved å bare følge en liten gruppe av gangen, mens cliffhangere fra de andre gruppene må vente i flere uker.

Morgan begynner å bli irriterende, men jeg har tro på at han kommer over denne fasen og blir en hjelpende drivkraft igjen. Vi har jo allerede Benjamin som har pasifist-rollen.

Anonymkode: df007...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ordinær episode (ikke 90min) og de vil nok ha noen cliffhangers. Type "alt håp er ute". Jeg tror Deanna dør, Carl blir skutt av douchesønnen til Jessie. Tviler på at det er flere dødsfall midseason, det blir nok mer heftig i siste episode for sesongen etter nyttår. Nå er det såpass mange karakterer, så ikke sikkert vi får se alle heller. Bare at Alexandria blir oversvømt av walkers og at noen Alexandrians blir spist. 

Daryl, Abe og Sasha: spørs om de kommer tilbake den episoden. Tipper de kommuniserer i walkie talkien med den ukjente som trenger hjelp. Abe kunne reddet dagen med sine nye våpen dog. Blir spennende å se! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, Morgan og han Wolf - fyren, ja! Nei, det som fikk meg til å lure var da Morgan spurte "legen" om symptomer på bitt, og hun ramset opp feber, etc. Så klipper de til Carol, som overlater Judith til hun blonde - og da ser Carol veldig feberhet og svett ut, og det virker som om hun kommer med bortforklaringer ovenfor Blondie om hvorfor hun ikke kan ha Judith...

Carol var varm, det er varmt i Georgia Hun så ellers veldig fresh og frisk ut. Har man feber så er man gjerne litt blek og kaldsvetter og er "tung" i øya. Hun var ikke så bortforklarete heller. Bare sa at hun trengte barnepass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Håper virkelig ikke at Carol dør. Hun er min favoritt. En av dem i hvert fall. Skulle ønske det kunne være mer om henne. Hun og Daryl har en fantastisk kjemi, men de har jo ikke en gang kommunisert denne sesongen  ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om Maggie dør? Nå som hun er gravid, og vet at Glenn er i live. Glenn er desperat etter å komme tilbake til Alexandria og Maggie, men så dør Maggie.. På klippet kunne vi også se Maggie løpe opp en stige (sikkert den ved veggen) med en haug zombier bak seg. Håper virkelig ikke hun dør da!
Hun som spiller Tara er jo gravid i virkeligheten, så kanskje hun dør? Det er jo ganske sannsynlig er det ikke??
 

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider


Hun som spiller Tara er jo gravid i virkeligheten, så kanskje hun dør? Det er jo ganske sannsynlig er det ikke??
 

Haha, det forklarer litt! Syntes hun var blitt så "stor" i siste episode..., og jeg kunne ikke forstå at de hadde så mye mat at folk kunne legge på seg i den situasjonen de er i.

Ikke usannsynlig at hun dør. Det var jo litt fokus på henne i siste episoden, med at hun risikerte livet sitt for å hjelpe en tulling...

Anonymkode: df007...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Hva om Maggie dør? Nå som hun er gravid, og vet at Glenn er i live. Glenn er desperat etter å komme tilbake til Alexandria og Maggie, men så dør Maggie.. På klippet kunne vi også se Maggie løpe opp en stige (sikkert den ved veggen) med en haug zombier bak seg. Håper virkelig ikke hun dør da!
Hun som spiller Tara er jo gravid i virkeligheten, så kanskje hun dør? Det er jo ganske sannsynlig er det ikke??
 

Jeg har også tenkt at kanskje Maggie dør. Åh, visste ikke at hun som spiller Tara er gravid. Da er nok det en stor mulighet at hun dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der kom faen meg Negan ja!

Og han skitungen som begynner å mase på mora si midt blant zombiene,smart! Ble irritert på han da😠😠😠

Endret av SunnivaOslo
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...