Gå til innhold

The Walking Dead, sesong 6


Mann 42

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åh, samme her! Synes mandagen kan komme imorgen jeg  :fnise:

Digget episoden, og lurer virkelig på hvem som lagde den lyden på slutten av episoden. 



Anonymous poster hash: 10712...dd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

åh, samme her! Synes mandagen kan komme imorgen jeg  :fnise:

Digget episoden, og lurer virkelig på hvem som lagde den lyden på slutten av episoden. 

Anonymous poster hash: 10712...dd9

 

Min første tanke var at det enten var "Wolves", eller at det var sønnen til han som Rick drepte i siste episode av forrige sesong. Han som fulgte etter Rick og Morgan til steinbruddet da de skulle begrave mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke var at det enten var "Wolves", eller at det var sønnen til han som Rick drepte i siste episode av forrige sesong. Han som fulgte etter Rick og Morgan til steinbruddet da de skulle begrave mannen.

Jeg tenkte at wolves endelig har funnet Alexandria. Grøss og gru!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden var bra, jeg likte måten den var bygd opp med tilbakeblikk, selv om det var litt anmasende med svart/hvitt/farge - skiftene. Jeg håper virkelig det "skjer" mer" denne sesongen - at historien drives framover mer enn den gjorde i sesong fem. At vi får noen svar på hvordan det står til med "resten av verden", skifte av miljø ved at de f.eks kommer seg til en større by.

Jeg lurer imidlertid på hvorfor de ikke bare sperret utgangen til kløfta og satte fyr på hele flokken med zombier, i stedet for å dra dem med seg ut på DEN risikofylte ferden!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden var bra, jeg likte måten den var bygd opp med tilbakeblikk, selv om det var litt anmasende med svart/hvitt/farge - skiftene. Jeg håper virkelig det "skjer" mer" denne sesongen - at historien drives framover mer enn den gjorde i sesong fem. At vi får noen svar på hvordan det står til med "resten av verden", skifte av miljø ved at de f.eks kommer seg til en større by.

Jeg lurer imidlertid på hvorfor de ikke bare sperret utgangen til kløfta og satte fyr på hele flokken med zombier, i stedet for å dra dem med seg ut på DEN risikofylte ferden!!

 

 

Ble litt forvirret jeg, hvor skulle de lede zombiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YAY endelig tilbake!!! Eneste jeg hater med The walking dead er at det er alt for lenge å vente på å vite mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden var bra, jeg likte måten den var bygd opp med tilbakeblikk, selv om det var litt anmasende med svart/hvitt/farge - skiftene. Jeg håper virkelig det "skjer" mer" denne sesongen - at historien drives framover mer enn den gjorde i sesong fem. At vi får noen svar på hvordan det står til med "resten av verden", skifte av miljø ved at de f.eks kommer seg til en større by.

Jeg lurer imidlertid på hvorfor de ikke bare sperret utgangen til kløfta og satte fyr på hele flokken med zombier, i stedet for å dra dem med seg ut på DEN risikofylte ferden!!

Jeg syntes vekslingen mellom svart/hvitt og farger var en grei vri som gjorde det lettere å skille mellom fortid og nåtid.

Jeg tipper at det er i denne sesongen Negan introduseres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt forvirret jeg, hvor skulle de lede zombiene?

Det var et eller annet om at det stupet ved stedet der de oppholdte seg holdt på å rase ut, og da kom det til å bli en åpen passasje for zombiene til å gå rett mot Alexandria eller hva det stedet der de bor heter. Derfor lokket de dem ut og prøvde å lede dem i motsatt retning.

Var det ikke noe sånt?

Anonymous poster hash: ec4f3...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det ikke var praktisk mulig å "tette" steinbruddet. Et digert høl som fungerer som zombiefelle hadde vært helt optimalt.

Man  kunne ha rensket det delvis opp med jevne mellomrom. F.eks med flammekastere. Zombier må jo brenne ganske bra? De tørker vel ut etter hvert?

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem lagde den lyden???? Shit altså!!! Nå kommer mange til å bli spist i neste episode :P



Anonymous poster hash: 71ae6...3cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken kanal går dette på? :)Anonymous poster hash: 5f4f7...b34

Fox.

Anonymous poster hash: ec4f3...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble spennende helt på slutten, men jeg er ikke så stor fan av hopping fram og tilbake i tid. Det ødelegger spenningen litt.... min mann skulle prøve å se sin første Walking Dead-episode med meg, men han datt av kjapt. og jeg må si jeg ikke helt fikk med meg hvor de skulle lede zombiene heller. Ble nok litt forvirret av episodens oppbyggelse. De må ha funnet en enorm stor plass, hvis de skal føre ALLE dit? De kan vel ikke bare lede dem ut i skogen slik at de spres for alle vinder?

 



Anonymous poster hash: df007...a0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke satt fyr på dem alle, de må jo tilintetgjøre dem, hvis ikke går de jo bare rundt i verden og dreper flere, eller kommer tilbake til Alexandria! Aaah kan ikke vente til mandag!!  :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke satt fyr på dem alle, de må jo tilintetgjøre dem, hvis ikke går de jo bare rundt i verden og dreper flere, eller kommer tilbake til Alexandria! Aaah kan ikke vente til mandag!!  :bond:

 

 

Det var et utrolig naivt stunt, skulle tro de visste bedre nå etter å ha levd med walkers i noen år!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En ting jeg ikke fikk med meg i all hoppingen fram og tilbake i tid: helt i starten, da gjengen samlet seg på et som med en seng (sykestue-aktig) og Tara lå i sykesenga, og alle kom inn fulle av blod, og hun kommenterte hårfrisyren til Eugene (thank god you still got your hair, el.l.)... Hvor var dette i tidsforløpet? Var det et frampek på noe som ennå ikke har kommet? Eller hvilken kamp var det de hadde vært med i rett før dette?

Anonymous poster hash: df007...a0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvem lagde den lyden???? Shit altså!!! Nå kommer mange til å bli spist i neste episode :P

Anonymous poster hash: 71ae6...3cc

 

Hvis det stemmer at tidenes største zombiebøling er på vei mot Alexandria, så blir det antakelig temmelig ille, ja. Veggene kan neppe stå mot en slik horde.

Mythbusters gjorde et eksperiment med "horde power" for å se hvor mange av zombiemytene som stemmer, og de er forbausende realistiske. Dette med at horder av zombier bryter ned dører og vegger gjennom det presset de utøver, ble testet ganske grundig.

Med Adam Savage som überzombie ble låven der Hyneman hadde forskanset seg, overrent gjentatte ganger, til tross for at den ble forsterket og forsterket. Jeg tror ikke det holdt før de forsterket dørene med en ramme av firkantstål og tjukke bjelker, og selv da begynte ting å gi etter.

"What do we want?!"

"Braaaaiinnss..."

"When do we want it?!"

"Braaaiiinnss....."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et utrolig naivt stunt, skulle tro de visste bedre nå etter å ha levd med walkers i noen år!!

Hva skulle man ellers gjort? Man kan ikke drepe en horde på den størrelsen.

Det fins ikke nok kuler i Alexandrina til et hodeskudd for hver, og som du sikkert fikk med deg, så brøt horden gjennom da en del av sperringene falt inn i steinbruddet helt av seg selv. Da var det do or die. De ville endt opp i Alexandria temmelig kjapt om man ikke hadde gjort dette forsøket på å lede dem annetsteds.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg ikke fikk med meg i all hoppingen fram og tilbake i tid: helt i starten, da gjengen samlet seg på et som med en seng (sykestue-aktig) og Tara lå i sykesenga, og alle kom inn fulle av blod, og hun kommenterte hårfrisyren til Eugene (thank god you still got your hair, el.l.)... Hvor var dette i tidsforløpet? Var det et frampek på noe som ennå ikke har kommet? Eller hvilken kamp var det de hadde vært med i rett før dette?Anonymous poster hash: df007...a0e

Det må jo ha vært rett etter forrige sesongavslutning det da. Rick drepte jo noen zombier som kom seg inn i Alexandria og skjøt han der fyren som drepte mannen til hun kjærringa. Og Glenn hadde en fight i skogen med han som ble forvist og prøvde å skyte ham. Eller? Okei, jeg tror noen andre skal få forklare, jeg suger og husker ikke hva noen heter.

Anonymous poster hash: ec4f3...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...