Gå til innhold

Nektet hijab-kledde inngang på frisørsalong.


Gjest Mats

Anbefalte innlegg

 

Kvinnen anser ikke hijabbærende kvinner som verdige medlemmer av samfunnet, som er årsaken til at hun ikke slapp dem inn. Er ikke dette rasistisk? 

Anonymous poster hash: 2c909...607

 

 

Nei, strengt tatt er det jo ikke det. Det finnes etnisk norske kvinner som har konvertert til islam og bruker hijab, og ikke-religiøse og kristne kvinner fra land som Somalia, Egypt, Pakistan og Afghanistan som ikke bærer hijab. Det er godt mulig hun faktisk er rasist, men dette gikk på religion, ikke etnisitet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og like fullt diskriminerende og forbudt. Hun kan bli dømt til å betale oppreisning, jf. diskrimineringsloven §§4 og 14.

Tror ikke hun bryr seg om det, og det hadde ikke jeg brydd meg om heller. 

 

En hijab signaliserer at man bekjenner seg til en tro, ikke at man vil utrydde hele folkegrupper. Det er ikke alle muslimer som er militante, vet du, men alle nazister er automatisk rasister siden rasetanken er en av grunnpillarene i ideologien. Det samme er forherligelsen av vold og krig, så det er ikke så rart at folk er litt skeptiske til nazisymboler. Nå vil jeg ikke styre dette inn i en debatt om det er riktig å forby slike symboler, men det er iallfall klart at de signaliserer utrolig mye mer enn et muslimsk skaut.

Muslimer vil vel at hele verden skal bli muslimer og innerst inne vil de utrydde alle andre religioner. Det er kun islam som er rett. Tenker de ikke på at Islam er en religion der kvinner nesten er mindre verdt enn mannen? Er det greit? De må gjøre alt mannen sier. De blir drept av å bli voldtatt. Hva i helvete for noen udyr er de? 

 

Hijab signaliserer kvinneundertrykkelse og underkastelse til mannen.

Nettopp, men det er hvis greit det. Tenk hvis norske kvinner måtte gå sånn. Snart må de også så lenge muslimene skal overta Norge.

 

Ok, hva slags land er Norge da? Er det et kristent land? For etter hva jeg har fått med meg så er ikke akkurat kirkene fulle på Søndagene.

 

Norge er et demokratisk land med ytringsfrihet og RELIGIONSFRIHET. Og med religionsfrihet så er det åpentbar at det gjelder å fritt kunne utøve sin religion og gå med religiøse symboler som for eksempel jødestjerne eller kors rundt halsen, og også hijab på huet.

 

Ønsker ikke du å leve i et demokratisk land? Er du imot Norges grunnleggende verdier? Ønsker du en homogen gruppe nordmenn boende i dette landet? Skal vi ha forbud mot homofile, religiøse, andre hudfarver osv? Hva slags land blir vi da?

 

De gamle lider ikke pga flyktninger og utlendinger, de lider pga statsbudsjett og dårlig hjelp innen helsevesenet. De lider fordi strukturen er feil, de lider fordi deres egne barn ikke har noen interesse i å hjelpe dem men heller stuer dem inn på et gammelt nedslitt gammelhjem på rødvet.

 

Om du ser penger beviglet til asylsøker og lignende så er dette veldig lite i forhold til andre ting som suger penger til seg, som for eksempel byggprosjekter som bruker altfor lang tid.

 

Så nei, jeg er ikke enig med deg fordi så og si alle påstandene dine har null fakta i seg. Og jeg ønsker å leve i et fritt land, ikke et land der man fritt kan diskriminere mennesker.

Jeg liker ingen religioner, men den verste av alle er islam og burde være forbudt i Norge. Men lille søte Norge skal være så snille de. 

 

Du er da ikke den eneste i verden som har vært redd noen gang. En i familien min ble nesten drept av et bandidosmedlem. Dette gjør da ikke at jeg vil nekte folk i midtlivskrise å kjøpe seg Chopper eller at jeg mener at menn i førtiårene ikke skal få leve ut skinnfetishene sine.

Nå er det mer dritt som skjer av muslimer da. De halshugger folk også de og torturerer de. 

Endret av Mats15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal guden deres bry se om de dekker håret eller ikke? Guden skapte jo kvinner med hår på hodet. Hijaben er til for å være "sømmelig", undertrykking og kontroll. I Islamske kulturer har kvinner ansvar for mannens seksuelle følelser, og håret er for dem seksuelt.

Anonymous poster hash: 45d3d...9d9

 

 

Det står ikke noe i Koranen om at kvinner skal dekkes til fra topp til tå. Burkaen ble oppfunnet av en Afgansk kåt prins som fant ut at han ville dekke til alle kvinner i byen for å gjøre dem mindre tiltrekkende for seg selv og dermed få ha dem for seg selv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, men det er hvis greit det. Tenk hvis norske kvinner måtte gå sånn. Snart må de også så lenge muslimene skal overta Norge.

Så du synes det er feil å tvinge kvinner til å gå kledd med skaut, men du synes ikke det er feil å tvinge dem til å gå uten? Hvorfor mener du at du har større rett til å diktere hva andre folk skal ha på seg enn det "muslimene som skal overta Norge" har? Hvorfor er du så sikker på at du har mer rett?

Anonymous poster hash: 82dae...0e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du synes det er feil å tvinge kvinner til å gå kledd med skaut, men du synes ikke det er feil å tvinge dem til å gå uten? Hvorfor mener du at du har større rett til å diktere hva andre folk skal ha på seg enn det "muslimene som skal overta Norge" har? Hvorfor er du så sikker på at du har mer rett?

Anonymous poster hash: 82dae...0e2

For vi er i Norge. I muslimske land bestemmer muslimene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vi er i Norge. I muslimske land bestemmer muslimene.

Jeg skjønner fortsatt ikke tankegangen. Går det ut over noen om mennesker helt frivillig velger å gå med skaut? Har det noen som helst innvirkning på andre enn den det gjelder?

Anonymous poster hash: 82dae...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir langt så jeg legger det i en spoiler.

 

For to år siden var jeg og min daværende kjæreste på ferie i et annet nordisk land. Vi var ute å gikk om kvelden etter vi hadde vert på et utested og moret oss. Jeg måtte så på do og gikk ute i ei grøft for å pissa. Hun sto å venta. Når ejg kom tilbake så sto det noen menn og ei dame til der litt lenger i fra dem og kjæresten min prøvde å gjemme veska si. Dama hadde hijab på seg. Jeg spurte hva faen det er som foregår og da kommer to menn, drar meg i bakken, og drar frem en kniv mot meg. Jeg trodde min siste time var kommet. Dette var ikke virkelig tenkte jeg, for dette skjedde bare på tv og på film. Kjæresten min skrek og jeg så to andre voldtok henne. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg rørte meg så ble jeg drept. Så der lå jeg i stedet for å hjelpe henne. Idioten meg tenkte på mitt eget liv i stedet for å hjelpe henne. Dette var et mareritt og jeg måtte våkne nå. Jeg fantaserte. Det føltes som flere timer, men når de stakk så dro han til meg og tok penger hos både meg og henne. Vil ikke fortelle så mye om hva som skjedde etterpå, men vi reiste hjem dagen etter. Det ble anmeldt. Dama som sto å så på gjorde altså ikke en dritt. 

 

Begge to hadde det jævlig etterpå og jeg gikk inn i en dyp drepesjon. Hun gikk til psykolog, men jeg nektet. Året etter var jeg så nedfor at det gikk utover alle andre. Kjæresten min fant seg en annen, vet ikke om det var reaksjon av voldtekten. Jeg ble ihvertfall såret på måten hun slo opp på, men vi fortsatte å være venner. Vi hadde tross alt opplevd noe vondt sammen. Som føltes som et mareritt. Jeg truet mine nærmeste når jeg fikk raserianfall. Jeg var helt gal og prøvde å ta livet mitt en dag. Heldigvis fikk de meg innlagt. Der fikk jeg hjelp og det var snille folk som jobbet der. Det var ei der som hjalp meg veldig, og var enkelt å snakke med. Takket være dette så ble jeg så og si frisk. Enda føles det ikke virkelig det som skjedde.

 

Håper dere kan forstå hvorfor jeg er redd og skeptisk når det gjelder muslimer.Nei alle er ikke sånn men jeg kan ikke noe for at jeg er redd, sint og skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir langt så jeg legger det i en spoiler.

For to år siden var jeg og min daværende kjæreste på ferie i et annet nordisk land. Vi var ute å gikk om kvelden etter vi hadde vert på et utested og moret oss. Jeg måtte så på do og gikk ute i ei grøft for å pissa. Hun sto å venta. Når ejg kom tilbake så sto det noen menn og ei dame til der litt lenger i fra dem og kjæresten min prøvde å gjemme veska si. Dama hadde hijab på seg. Jeg spurte hva faen det er som foregår og da kommer to menn, drar meg i bakken, og drar frem en kniv mot meg. Jeg trodde min siste time var kommet. Dette var ikke virkelig tenkte jeg, for dette skjedde bare på tv og på film. Kjæresten min skrek og jeg så to andre voldtok henne. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg rørte meg så ble jeg drept. Så der lå jeg i stedet for å hjelpe henne. Idioten meg tenkte på mitt eget liv i stedet for å hjelpe henne. Dette var et mareritt og jeg måtte våkne nå. Jeg fantaserte. Det føltes som flere timer, men når de stakk så dro han til meg og tok penger hos både meg og henne. Vil ikke fortelle så mye om hva som skjedde etterpå, men vi reiste hjem dagen etter. Det ble anmeldt. Dama som sto å så på gjorde altså ikke en dritt.

Begge to hadde det jævlig etterpå og jeg gikk inn i en dyp drepesjon. Hun gikk til psykolog, men jeg nektet. Året etter var jeg så nedfor at det gikk utover alle andre. Kjæresten min fant seg en annen, vet ikke om det var reaksjon av voldtekten. Jeg ble ihvertfall såret på måten hun slo opp på, men vi fortsatte å være venner. Vi hadde tross alt opplevd noe vondt sammen. Som føltes som et mareritt. Jeg truet mine nærmeste når jeg fikk raserianfall. Jeg var helt gal og prøvde å ta livet mitt en dag. Heldigvis fikk de meg innlagt. Der fikk jeg hjelp og det var snille folk som jobbet der. Det var ei der som hjalp meg veldig, og var enkelt å snakke med. Takket være dette så ble jeg så og si frisk. Enda føles det ikke virkelig det som skjedde.

Håper dere kan forstå hvorfor jeg er redd og skeptisk når det gjelder muslimer.Nei alle er ikke sånn men jeg kan ikke noe for at jeg er redd, sint og skeptisk.

Jeg er oppriktig lei meg for at dere måtte oppleve noe så grusomt og jeg skjønner veldig godt at dette kan gjøre deg redd, skeptisk og mer, men jeg holder likevel helt fast på at det å nekte folk å gå kledd på en spesiell måte ikke er er svar og at det tvert imot er å tilføre verden mer urett

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Leste den saken der jeg og.. men i motsetning til deg så var det frisøren som gjorde meg forbannet!

Signerer denne jeg,helt enig med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner fortsatt ikke tankegangen. Går det ut over noen om mennesker helt frivillig velger å gå med skaut? Har det noen som helst innvirkning på andre enn den det gjelder?

Anonymous poster hash: 82dae...0e2

Det har vel heller ingen ringvirkning på folk om noen går i finlandshette, med hakekors, naken for den saks skyld. Men det gir noen signaler om hva du står for. Mange mennesker vet hva islam står for og reagerer. Andre ikke. Men uansett må man tåle å bli utstengt, få kommentarer om man helt frivillig går med symboler som hijab, hakekors osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir langt så jeg legger det i en spoiler.

For to år siden var jeg og min daværende kjæreste på ferie i et annet nordisk land. Vi var ute å gikk om kvelden etter vi hadde vert på et utested og moret oss. Jeg måtte så på do og gikk ute i ei grøft for å pissa. Hun sto å venta. Når ejg kom tilbake så sto det noen menn og ei dame til der litt lenger i fra dem og kjæresten min prøvde å gjemme veska si. Dama hadde hijab på seg. Jeg spurte hva faen det er som foregår og da kommer to menn, drar meg i bakken, og drar frem en kniv mot meg. Jeg trodde min siste time var kommet. Dette var ikke virkelig tenkte jeg, for dette skjedde bare på tv og på film. Kjæresten min skrek og jeg så to andre voldtok henne. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg rørte meg så ble jeg drept. Så der lå jeg i stedet for å hjelpe henne. Idioten meg tenkte på mitt eget liv i stedet for å hjelpe henne. Dette var et mareritt og jeg måtte våkne nå. Jeg fantaserte. Det føltes som flere timer, men når de stakk så dro han til meg og tok penger hos både meg og henne. Vil ikke fortelle så mye om hva som skjedde etterpå, men vi reiste hjem dagen etter. Det ble anmeldt. Dama som sto å så på gjorde altså ikke en dritt.

Begge to hadde det jævlig etterpå og jeg gikk inn i en dyp drepesjon. Hun gikk til psykolog, men jeg nektet. Året etter var jeg så nedfor at det gikk utover alle andre. Kjæresten min fant seg en annen, vet ikke om det var reaksjon av voldtekten. Jeg ble ihvertfall såret på måten hun slo opp på, men vi fortsatte å være venner. Vi hadde tross alt opplevd noe vondt sammen. Som føltes som et mareritt. Jeg truet mine nærmeste når jeg fikk raserianfall. Jeg var helt gal og prøvde å ta livet mitt en dag. Heldigvis fikk de meg innlagt. Der fikk jeg hjelp og det var snille folk som jobbet der. Det var ei der som hjalp meg veldig, og var enkelt å snakke med. Takket være dette så ble jeg så og si frisk. Enda føles det ikke virkelig det som skjedde.

Håper dere kan forstå hvorfor jeg er redd og skeptisk når det gjelder muslimer.Nei alle er ikke sånn men jeg kan ikke noe for at jeg er redd, sint og skeptisk.

Forstår deg godt :hug:

Anonymous poster hash: a9db7...476

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Jeg kom hit som en flyktning. Nå har jeg flyttet halvveis tilbake til hjemmelandet . Halvveis fordi jeg har tatt en utdannelse i noe Norge også trenger kunnskap i. Så jeg har beholdt hybel i Oslo , mens jeg egentlig bor i det landet jeg kommer fra. Så fort noen kan ta over stllingen min , så er jeg borte. Tusen takk Norge ,at jeg fikk fred og studere og leve . Nå skal jeg tilbake der hvor jeg kommer i fra , så jeg ikke plager dere mer.

Anonymous poster hash: 93799...2bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir langt så jeg legger det i en spoiler.

 

For to år siden var jeg og min daværende kjæreste på ferie i et annet nordisk land. Vi var ute å gikk om kvelden etter vi hadde vert på et utested og moret oss. Jeg måtte så på do og gikk ute i ei grøft for å pissa. Hun sto å venta. Når ejg kom tilbake så sto det noen menn og ei dame til der litt lenger i fra dem og kjæresten min prøvde å gjemme veska si. Dama hadde hijab på seg. Jeg spurte hva faen det er som foregår og da kommer to menn, drar meg i bakken, og drar frem en kniv mot meg. Jeg trodde min siste time var kommet. Dette var ikke virkelig tenkte jeg, for dette skjedde bare på tv og på film. Kjæresten min skrek og jeg så to andre voldtok henne. Jeg fikk beskjed om at hvis jeg rørte meg så ble jeg drept. Så der lå jeg i stedet for å hjelpe henne. Idioten meg tenkte på mitt eget liv i stedet for å hjelpe henne. Dette var et mareritt og jeg måtte våkne nå. Jeg fantaserte. Det føltes som flere timer, men når de stakk så dro han til meg og tok penger hos både meg og henne. Vil ikke fortelle så mye om hva som skjedde etterpå, men vi reiste hjem dagen etter. Det ble anmeldt. Dama som sto å så på gjorde altså ikke en dritt. 

 

Begge to hadde det jævlig etterpå og jeg gikk inn i en dyp drepesjon. Hun gikk til psykolog, men jeg nektet. Året etter var jeg så nedfor at det gikk utover alle andre. Kjæresten min fant seg en annen, vet ikke om det var reaksjon av voldtekten. Jeg ble ihvertfall såret på måten hun slo opp på, men vi fortsatte å være venner. Vi hadde tross alt opplevd noe vondt sammen. Som føltes som et mareritt. Jeg truet mine nærmeste når jeg fikk raserianfall. Jeg var helt gal og prøvde å ta livet mitt en dag. Heldigvis fikk de meg innlagt. Der fikk jeg hjelp og det var snille folk som jobbet der. Det var ei der som hjalp meg veldig, og var enkelt å snakke med. Takket være dette så ble jeg så og si frisk. Enda føles det ikke virkelig det som skjedde.

 

Håper dere kan forstå hvorfor jeg er redd og skeptisk når det gjelder muslimer.Nei alle er ikke sånn men jeg kan ikke noe for at jeg er redd, sint og skeptisk.

Men det betyr fortsatt ikke at alle muslimer for onde mennesker, det gir deg uansett ikke rett til å hate alle muslimer bare fordi akkurat disse menneskene var muslimer. Jenter som blir voldtatt går jo ikke rundt å hater alle menn fordi en mann voldtok dem, vi har jo vett til å forstå at selv om noen menn er voldtektsmenn er ikke alle menn voldtektsmenn. Sånn er det med muslimer også. Å være redd og skeptisk er lov, men det er grenser for hav du kan tillate deg basert på en opplevelse med noen mennesker som tilfeldigvis også var muslimer.

 

Det stod forresten i Aftenbladet sin artikkel at jenten dette skjedde med er født og oppvokst i Norge og har etnisk norske foreldre, og hun har selv valgt å konvertere til Islam. Hun går med hijab frivillig, ikke fordi noen tvinger henne.

Heldigvis er frisørsalongen anmeldt. For et motbydelig menneske.

http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/jaeren/Nye-SOS-Rasisme-politianmelder-frisorsalong-etter-hijab-nekt-3788397.html

Anonymous poster hash: 44833...e72

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det betyr fortsatt ikke at alle muslimer for onde mennesker, det gir deg uansett ikke rett til å hate alle muslimer bare fordi akkurat disse menneskene var muslimer. Jenter som blir voldtatt går jo ikke rundt å hater alle menn fordi en mann voldtok dem, vi har jo vett til å forstå at selv om noen menn er voldtektsmenn er ikke alle menn voldtektsmenn. Sånn er det med muslimer også. Å være redd og skeptisk er lov, men det er grenser for hav du kan tillate deg basert på en opplevelse med noen mennesker som tilfeldigvis også var muslimer.

Det stod forresten i Aftenbladet sin artikkel at jenten dette skjedde med er født og oppvokst i Norge og har etnisk norske foreldre, og hun har selv valgt å konvertere til Islam. Hun går med hijab frivillig, ikke fordi noen tvinger henne.

Heldigvis er frisørsalongen anmeldt. For et motbydelig menneske.

http://www.aftenbladet.no/nyheter/lokalt/jaeren/Nye-SOS-Rasisme-politianmelder-frisorsalong-etter-hijab-nekt-3788397.html

Anonymous poster hash: 44833...e72

"Gir deg ikke rett til". Han har rett til å føle akkurat som han vil. Og ikke rent sjeldent at man blir redd for menneskegrupper (som i hans tilfelle ofte er farlige for kvinner) eller gjenstander etter traumatiserende opplevelser.

Anonymous poster hash: a9db7...476

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men det betyr fortsatt ikke at alle muslimer for onde mennesker, det gir deg uansett ikke rett til å hate alle muslimer

Anonymous poster hash: 44833...e72

 

Heldigvis er menneske frie til og hate akkurat hvem man vil. Om man vil hate nazister, sosialister, folk med briller, rødt hår, eller muslimer. Så er din rett til å hate, snakke stygt om, diskriminere osv. Ingen kan ta fra deg dit eget hat.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel heller ingen ringvirkning på folk om noen går i finlandshette, med hakekors, naken for den saks skyld. Men det gir noen signaler om hva du står for. Mange mennesker vet hva islam står for og reagerer. Andre ikke. Men uansett må man tåle å bli utstengt, få kommentarer om man helt frivillig går med symboler som hijab, hakekors osv.

Finnlandshette og plagg som eks. niquab hindrer identifisering i det offentlige rom og er derfor sånn som jeg ser det et spørsmål om sikkerhet.

Nakenhet og hakekors plager ikke meg ikke nevneverdig.

Anonymous poster hash: 82dae...0e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finnlandshette og plagg som eks. niquab hindrer identifisering i det offentlige rom og er derfor sånn som jeg ser det et spørsmål om sikkerhet.

Nakenhet og hakekors plager ikke meg ikke nevneverdig.

Anonymous poster hash: 82dae...0e2

Ja man kan ikke i et sivilisert samfunn gå rundt som et spøkelse eller kriminell. Det må muslimene akseptere om de skal bo i et sivilisert samfunn. Om ikke kan de flytte tilbake til sin primitive kultur. Det er uforståelig at mennesker som kjemper for sitt liv og trenger beskyttelse forlanger å ta med seg sin kultur. Det er da jeg stiller spørsmål om disse menneskene egentlig ønsker beskyttelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man kan ikke i et sivilisert samfunn gå rundt som et spøkelse eller kriminell. Det må muslimene akseptere om de skal bo i et sivilisert samfunn. Om ikke kan de flytte tilbake til sin primitive kultur. Det er uforståelig at mennesker som kjemper for sitt liv og trenger beskyttelse forlanger å ta med seg sin kultur. Det er da jeg stiller spørsmål om disse menneskene egentlig ønsker beskyttelse.

Der er jeg uenig med deg. Når mennesker blr plassert i en situasjon der de må flykte fra alt som er kjent så vil de naturlig nok verne om kulturen sin i det minste.

At samfunnet skal nekte flyktninger å ta vare på kulturen sin uten at det er en meget god grunn til det ser jeg på som både umoralsk og fascistisk.

Anonymous poster hash: 82dae...0e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er jeg uenig med deg. Når mennesker blr plassert i en situasjon der de må flykte fra alt som er kjent så vil de naturlig nok verne om kulturen sin i det minste.

At samfunnet skal nekte flyktninger å ta vare på kulturen sin uten at det er en meget god grunn til det ser jeg på som både umoralsk og fascistisk.

Anonymous poster hash: 82dae...0e2

De må gjerne ha sin religion, men den er privat. Slik alle religioner er og politiske meninger. Man kan ikke forvente at samfunnet tilpasser seg en religion eller politisk ståsted. Det forventer mange muslimer og er helt uakseptabelt. Religiøsitet er noe man sysler med i sitt privatliv og har ingen ting i arbeidslivet å gjøre. Mange fra islamske land har en så brutal og primitiv kultur, at den vil bryte med Norske verdier og faktisk være lovstridig. Eks. er mange muslimers syn på kvinner. Dette er ikke noe vi skal akseptere her i landet. De har selv valgt og komme hit, da må de også tilpasse seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må gjerne ha sin religion, men den er privat. Slik alle religioner er og politiske meninger. Man kan ikke forvente at samfunnet tilpasser seg en religion eller politisk ståsted. Det forventer mange muslimer og er helt uakseptabelt. Religiøsitet er noe man sysler med i sitt privatliv og har ingen ting i arbeidslivet å gjøre. Mange fra islamske land har en så brutal og primitiv kultur, at den vil bryte med Norske verdier og faktisk være lovstridig. Eks. er mange muslimers syn på kvinner. Dette er ikke noe vi skal akseptere her i landet. De har selv valgt og komme hit, da må de også tilpasse seg.

Litt OT men de tror også at vestlige ser på det som en ære å betale for livene deres mens de vanker hjemme. Hvordan skal noen med et slikt arrogant og narsisisstisk syn endre kulturen når de kommer hit?

Anonymous poster hash: a9db7...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...