Gå til innhold

Nektet hijab-kledde inngang på frisørsalong.


Gjest Mats

Anbefalte innlegg

http://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2015/10/08/194877054/skryter-av-ha-nektet-hijab-kledde-inngang-pa-egen-frisorsalong

 

For ei bra dame. Jeg er så jævlig enig med henne. Hijab har ingenting i Norge å gjøre. Norge er IKKE et muslimsk land så hijab hører hjemme i muslimske land. Hvorfor i pokker være i Norge når de ikke kan kle seg norsk? Blir så forbanna. Det er så ekkelt blitt her i Norge, med en gang noen nekter muslimer noe så må de bli anmeldt med en gang. Det er de som er mest verdt her i Norge. Norske folk får ikke mer hjelp pga muslimene og flyktningene. De gamle må lide pga muslimer og flyktningene. Så nå må folk få øynene opp. Ikke alle elsker de nye landsmenna våre. Det må dere bare godta uten anmeldelse. Ingen skal tvinges til å like de. Det er faktisk en grunn til at de ikke blir likt. En god grunn. De kommer til Norge og forventer at alle skal godta de, få alt gratis og at de skal følge sine egne regler i stedet for de norske. Nekt de ihvertfall det creepy plagget deres! 

 

Er dere ikke enig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

1976_south_africa_white_area_sign_ap_605

Anonymous poster hash: 6659a...0b6

 

Det skiltet kan du også sette i moskeen der kvinner og menn er adskilt. Men det synes vel du er greit?

Anonymous poster hash: e730f...eb0

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste den saken der jeg og.. men i motsetning til deg så var det frisøren som gjorde meg forbannet!

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

http://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2015/10/08/194877054/skryter-av-ha-nektet-hijab-kledde-inngang-pa-egen-frisorsalong

 

For ei bra dame. Jeg er så jævlig enig med henne. Hijab har ingenting i Norge å gjøre. Norge er IKKE et muslimsk land så hijab hører hjemme i muslimske land. Hvorfor i pokker være i Norge når de ikke kan kle seg norsk? Blir så forbanna. Det er så ekkelt blitt her i Norge, med en gang noen nekter muslimer noe så må de bli anmeldt med en gang. Det er de som er mest verdt her i Norge. Norske folk får ikke mer hjelp pga muslimene og flyktningene. De gamle må lide pga muslimer og flyktningene. Så nå må folk få øynene opp. Ikke alle elsker de nye landsmenna våre. Det må dere bare godta uten anmeldelse. Ingen skal tvinges til å like de. Det er faktisk en grunn til at de ikke blir likt. En god grunn. De kommer til Norge og forventer at alle skal godta de, få alt gratis og at de skal følge sine egne regler i stedet for de norske. Nekt de ihvertfall det creepy plagget deres! 

 

Er dere ikke enig? 

Hvorfor pokker bryr du deg om noen dekker til håret, når Norge er et fritt land? Du ser ansiktet til vedkommende, er ikke det nok? Hvorfor skal du absolutt se håret? Hvis noe vedkommende gjør ikke går utover deg på noen måte, så trenger du ikke bry deg, gjør du vel? (i denne situasjonen i alle fall). 

 

Selv om noen bruker hijab betyr det faktisk ikke at de sitter og naver og stjeler penger. Det er nok av folk med hijab her i Norge som er bra utdanna mennesker. Du vet da vel for søren ikke hva som er i hodet på en hijab kledd person, gjør du? Bare fordi en kvinne bruker hijab, betyr det ikke at ho er terrorist

Endret av The Lost Dreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er IKKE et italiensk land, pizza hører ikke hjemme her! Ikke PCer, hamburgere eller yoga heller!



Anonymous poster hash: 4c240...c91
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner hvordan frisøren kan føle det greit å velge bort kunder hun ikke ønsker å ha, samtidig synes jeg det er smakløst å skrive som hun gjorde i ettertid. Særlig når hun selv har skrevet at hun klipper "alle". Den kan hun ikke gå bort fra.

Men! At det oppfordres til at kvinnene anmelder er en ting, men at dusten selv sier at HAN skal anmelde saken om de ikke gjør det synes jeg er litt tåpelig. Enten så ønsker de å anmelde, ellers kan de legge saken død.

Ja, vi har ytringsfrihet, men selv jeg som blir kalt rasist av og til (som alle nordmenn blir for såvidt...) synes jeg dette var litt usmakelig av frisøren.

Anonymous poster hash: 00cb5...381

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plaggtroll faktisk. Det var et nytt ord. Plagg + troll. Plagg er ikke lik hijab, men kan være hvilket som helst slags plagg. Troll kommer i ulike størrelser og farger. Upresist. 

 

Bra hun legger det ut på sin egen facebook side så alle kan se det. Gjør jobben lett for politiet, og gjør jobben lett for alle som mener det er en oppførsel som ikke hører noe steds hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge er IKKE et italiensk land, pizza hører ikke hjemme her! Ikke PCer, hamburgere eller yoga heller!

Anonymous poster hash: 4c240...c91

Blir så lei av å lese slike usakligeheter i debatter!

Anonymous poster hash: 00cb5...381

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvordan frisøren kan føle det greit å velge bort kunder hun ikke ønsker å ha, samtidig synes jeg det er smakløst å skrive som hun gjorde i ettertid. Særlig når hun selv har skrevet at hun klipper "alle". Den kan hun ikke gå bort fra.

Men! At det oppfordres til at kvinnene anmelder er en ting, men at dusten selv sier at HAN skal anmelde saken om de ikke gjør det synes jeg er litt tåpelig. Enten så ønsker de å anmelde, ellers kan de legge saken død.

Ja, vi har ytringsfrihet, men selv jeg som blir kalt rasist av og til (som alle nordmenn blir for såvidt...) synes jeg dette var litt usmakelig av frisøren.

Anonymous poster hash: 00cb5...381

 

Hun er ikke bare en hvilken som helst frisør.

 

Jeg syns absolutt ikke det er tåpelig at organisasjoner anmelder, hvor offeret selv av ulike grunner ikke selv anmelder. I enkelte saker er det viktig å ta for retten, både for å vise at det er ikke er oppførsel som er greit, men også for å vise at slikt blir tatt på alvor og ikke kun skrikes om i media. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Du hadde i din andre tråd også et problem med hvordan norske kvinner kledde seg. Ifølge deg kledde de seg for utfordrende: 

 

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=976055

 

Faktum er at du vil avgjøre hvordan kvinner generelt skal gå kledd. Jeg må dessverre skuffe deg, og meddele: Det er ikke opp til deg.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som eier av en privat bedrift, så står hun fritt til å velge kundene sine selv. Hun kunne godt spart seg for spydighetene i ettertid, da..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så lei av å lese slike usakligeheter i debatter!

Anonymous poster hash: 00cb5...381

 

For "Norge er ikke et muslimsk land" er saklig når det er snakk om en dame som helt frivillig går med hijab? :fnise:

Anonymous poster hash: 4c240...c91

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor pokker bryr du deg om noen dekker til håret, når Norge er et fritt land? Du ser ansiktet til vedkommende, er ikke det nok? Hvorfor skal du absolutt se håret? Hvis noe vedkommende gjør ikke går utover deg på noen måte, så trenger du ikke bry deg, gjør du vel? (i denne situasjonen i alle fall). 

 

Selv om noen bruker hijab betyr det faktisk ikke at de sitter og naver og stjeler penger. Det er nok av folk med hijab her i Norge som er bra utdanna mennesker. Du vet da vel for søren ikke hva som er i hodet på en hijab kledd person, gjør du? Bare fordi en kvinne bruker hijab, betyr det ikke at ho er terrorist

En grunn til at jeg og mange andre ikke liker muslimer og kan holde det plagget sitt i muslimske land er på grunn av den grusomme religionen deres. De oppfører seg mye verre enn alle andre religioner. Det er jo bare drap med den religionen for pokker! Steining, æres drap, henrettelser. Drap drap drap. Dessuten er jeg og sikkert mange andre drittlei av at nordmenn hjelper de i stedet for sine egne landsmenn. De er ikke like mye verdt? De er for kjedelige? 

 

Hvorfor i pokker skal de dekke til håret sitt i Norge? Hadde de oppført seg mer så hadde jeg ikke vert sånn. Jeg hadde ikke slippet de inn i min salong heller. Ja jeg er også redd muslimer for jeg har opplevd noe som jeg ikke vil fortelle om. For to år siden. Har også sett noen med hijab stjeler. Det hjelper ikke å si at alle er ikke sånn. Kriminalitet skjer ofte av muslimer. De har en helt annen kultur enn norsk kultur. Dere muslim elskere kan godta de, men godta at noen ikke liker de. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig skjedde dette i en bygdeby som Bryne. Der er folk rasistiske.



Anonymous poster hash: 94107...cca
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Norge er IKKE et italiensk land, pizza hører ikke hjemme her! Ikke PCer, hamburgere eller yoga heller!

Anonymous poster hash: 4c240...c91

 

Plager pizza deg eller yoga? Herregud

Anonymous poster hash: b0683...966

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

En grunn til at jeg og mange andre ikke liker muslimer og kan holde det plagget sitt i muslimske land er på grunn av den grusomme religionen deres. De oppfører seg mye verre enn alle andre religioner. Det er jo bare drap med den religionen for pokker! Steining, æres drap, henrettelser. Drap drap drap. Dessuten er jeg og sikkert mange andre drittlei av at nordmenn hjelper de i stedet for sine egne landsmenn. De er ikke like mye verdt? De er for kjedelige? 

 

Hvorfor i pokker skal de dekke til håret sitt i Norge? Hadde de oppført seg mer så hadde jeg ikke vert sånn. Jeg hadde ikke slippet de inn i min salong heller. Ja jeg er også redd muslimer for jeg har opplevd noe som jeg ikke vil fortelle om. For to år siden. Har også sett noen med hijab stjeler. Det hjelper ikke å si at alle er ikke sånn. Kriminalitet skjer ofte av muslimer. De har en helt annen kultur enn norsk kultur. Dere muslim elskere kan godta de, men godta at noen ikke liker de. 

Det er jo for pokker ikke bare drap! Det kommer også an på kulturen og miljøet muslimene har vokst opp i og familie! Alle er forskjellige. Husker godt da ABB drepte så utrolig mange 22.juli. Alle skrek utlending og islam, men det var faen meg en nordmann. Betyr det at alle nordmenn dreper? For det er faktisk mange nordmenn som dreper folk. 

 

Si i hjemlandet mitt da som er et muslimsk land, for jeg er ikke norsk (og det forandrer sikkert hele ditt syn på meg) så er steining og hele pakka ikke tillat og folk har gått i demonstrasjoner fordi kvinner har blitt behandla urettferdig, men det har ikke hatt noe med islam å gjøre, men med familien og hvordan de tenker. Du må virkelig se å skaffe deg litt fakta og tenke lenger enn nesetippen. Alle er ikke like, du kan ikke kalle alle drapsmaskin fordi de har en religion. 

 

Og det at de dekker håret sitt, vel det er i respekt for GUDEN deres og ikke for no anna drit. Og bare så du veit det, for du følger kanskje ikke mye med på nyhetene, så er det faktisk nok av norske folk også som stjeler og driver med masse shit.

 

Det er greit at du er skeptisk fordi du ikke kjenner dem, men du kan ikke dømme alle og legge alle under ''en kam''. Det er ikke riktig for alle er forskjellige, uansett religion og folkeslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Plager pizza deg eller yoga? Herregud

Anonymous poster hash: b0683...966

 

Plager hijab deg eller at noen vil respektere sin egen Gud? Herregud

Anonymous poster hash: 9ccf4...e58

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...