Gå til innhold

jeg lurer på om noen av dere jenter har kjøpt sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei. Har forsåvidt heller ikke ONS eller pulevenner. Sex hører et forhold til for min del

Anonymous poster hash: 0b6b1...806

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Niks, men jeg har "solgt" sex mange ganger, i form av å knulle ONS etter at han har påspandert drinker, mat og taxi

Anonymous poster hash: c2282...036

 

 

Så du hadde sex med han fordi du følte du skyldte han det? Du sier du aldri hadde hatt sex med de i edru tilstand, og hvis du bare har sex med de fordi du føler du må gi dem noe tilbake er det jo bare trist..

Anonymous poster hash: 852f6...148

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har forsåvidt heller ikke ONS eller pulevenner. Sex hører et forhold til for min delAnonymous poster hash: 0b6b1...806

Men jeg hadde betalt for at noen kunne kile (som i kosekile) på armer og bein eller en massasje hvis jeg ikke hadde hatt kjæresten min eller mamma eller søstrene mine til å gjøre det :) For meg er sånn mærhet viktig. Sex er ikke en nødvendighet, men en bonus i forholdet til kjæresten. Vi har sex hver dag med mindre det er noe spesielt (menstruasjon osv)

Anonymous poster hash: 0b6b1...806

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann her. Lite ute nå, men noen år tilbake var jeg mer ute. Det er noen jenter som synes det er litt stas å spandere selv - inkl taxi hjem ...

 

Kunne sikkert tatt ekstrajobb som kaffedate, brevvenn, kosekiler og massør :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei

Det nærmeste jeg har kjøpt som har med sex å gjøre er MYYYE SEXLEKETØY ;)

 

Ha ha. Godt poeng. Må vel kunne sies å ha kjøpt seg sex ... Frimodig og bra !! Valuta for pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha. Godt poeng. Må vel kunne sies å ha kjøpt seg sex ... Frimodig og bra !! Valuta for pengene?

Nei ikke god kvalitet på mye av lekene. Det værste kjøp er en fingervibrator på Ebay. Men den kostet så lite at jeg merket det ikke.

Jeg er veldig glad i Fifty Shades Of Grey produktene da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hadde betalt for at noen kunne kile (som i kosekile) på armer og bein eller en massasje hvis jeg ikke hadde hatt kjæresten min eller mamma eller søstrene mine til å gjøre det :) For meg er sånn mærhet viktig. Sex er ikke en nødvendighet, men en bonus i forholdet til kjæresten. Vi har sex hver dag med mindre det er noe spesielt (menstruasjon osv)

Anonymous poster hash: 0b6b1...806

Jeg også, men jeg har noen som gjør det gratis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde egentlig ikke jeg hadde gjort det, men hvis definisjonen er å spandere alkohol eller dra kortet i taxien så har jeg kjøpt horer i stor stil

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så du hadde sex med han fordi du følte du skyldte han det? Du sier du aldri hadde hatt sex med de i edru tilstand, og hvis du bare har sex med de fordi du føler du må gi dem noe tilbake er det jo bare trist..

Anonymous poster hash: 852f6...148

 

 

Problemet er at jeg blir så jævlig kåt når jeg er full, og mister også mye dømmekraft, og har veldig lett for å havne til sengs med menn. Jeg sitter ikke her og forsvarer mine handlinger, men har tatt konsekvensen av det i form at jeg er veldig forsiktig med alkoholinntak når jeg er på byen. Jeg skyldte vel ingen å ha sex, men det er klart når man blir påspandert mat, drikke og taxi, og man vet at han forventer sex, og jeg er sprenkåt, så ja, da ender det som regel med knull.

Anonymous poster hash: c2282...036

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Sjørøveren

Er ikke så mange kvinner, som har kjøpt, flest mannlige kjøpere, men har vert noen kvinner. Så de finnes. Ellers vil jo kvinner helst få sex gratis, og sånn er jeg også. Sex er noe jeg får gratis. For min del har jeg tjent på det også. Aldri kjøpt og skal aldri kjøpe selv om jeg er mann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat direkte sexkjøp. Men jeg var på en to ukers charterferie i et afrikansk land. Traff en ung mann ute på byen som jeg ble "kjæreste" med resten av oppholdet. Jeg var sultefôret på sex og kroppskontakt. Hadde masse sex med denne mannen. Han hadde grovt utstyr og lang utholdenhet. Vi var nok begge klar over vi ikke var skikkelig kjærester. Spanderte middager og utflukter, samt litt lommepenger. Angrer ikke. Ingen ble utnyttet. Vi var begge voksne. 

Anonymkode: f1de4...0b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.10.2015 at 21.19, AnonymBruker skrev:

 

Problemet er at jeg blir så jævlig kåt når jeg er full, og mister også mye dømmekraft, og har veldig lett for å havne til sengs med menn. Jeg sitter ikke her og forsvarer mine handlinger, men har tatt konsekvensen av det i form at jeg er veldig forsiktig med alkoholinntak når jeg er på byen. Jeg skyldte vel ingen å ha sex, men det er klart når man blir påspandert mat, drikke og taxi, og man vet at han forventer sex, og jeg er sprenkåt, så ja, da ender det som regel med knull.

 

Anonymous poster hash: c2282...036

Ja ja bedre å være ærlig om hvordan ting er enn å hykle mye mer realt det...

Anonymkode: 68584...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat direkte sexkjøp. Men jeg var på en to ukers charterferie i et afrikansk land. Traff en ung mann ute på byen som jeg ble "kjæreste" med resten av oppholdet. Jeg var sultefôret på sex og kroppskontakt. Hadde masse sex med denne mannen. Han hadde grovt utstyr og lang utholdenhet. Vi var nok begge klar over vi ikke var skikkelig kjærester. Spanderte middager og utflukter, samt litt lommepenger. Angrer ikke. Ingen ble utnyttet. Vi var begge voksne. 

Anonymkode: f1de4...0b7

Det er jo akkurat det samme som når middelaldrende tyskere drar til Thailand og skaffer seg ungpikekjæreste i et par uker. Begge er voksne, ikke akkurat direkte sexkjøp.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den Saturday, October 10, 2015 at 18.49, Silfen skrev:

Aldri hatt behov. Sex er jo drt enkleste i verden å få seg.

Det kommer nok an på hvilken kjønn som spør.

Mann spør kvinne tja 90/10 for å få et stykt blikk.

Kvinne spør mann tja 95/5 for å se fyren klar innen 2 sec.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke akkurat direkte sexkjøp. Men jeg var på en to ukers charterferie i et afrikansk land. Traff en ung mann ute på byen som jeg ble "kjæreste" med resten av oppholdet. Jeg var sultefôret på sex og kroppskontakt. Hadde masse sex med denne mannen. Han hadde grovt utstyr og lang utholdenhet. Vi var nok begge klar over vi ikke var skikkelig kjærester. Spanderte middager og utflukter, samt litt lommepenger. Angrer ikke. Ingen ble utnyttet. Vi var begge voksne. 

Anonymkode: f1de4...0b7

Spandert middager, utflukter og "lommepenger" (som sikkert var en formue for han). Du har kjøpt sex. Om det er moralsk OK eller ikke skal ikke jeg legge meg opp i.

https://www.nrk.no/ytring/nar-norske-kvinner-kjoper-sex-1.13032211

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 10.10.2015 at 19.10, AnonymBruker skrev:

Jeg mistenker at det er en mann som har skrevet det du svare på her.

Anonymous poster hash: 6f764...8e6

Og jeg mistenker at din mistanke er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...