Gå til innhold

lærer på vgs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg er utdannet kjemi og har tenkt på å bli lære på vgs. Jeg vil bli lærer i realfag .

 

Noen som undervise på vgs her ? Hvordan er det å være lærer/lektor ?

 

Folk sier man blir utsatt or mye press som lærer både på arbeidsstedet og hjemme . Er det sant ?

 

Hvilke ulemper og fordeler har yrket ?

 

 



Anonymous poster hash: 63749...4da
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg er utdannet trafikk! 

Det er morsomt å være lærer, møter masse interessante folk som ikke forstår noe som helst.

Nei, ikke på VGS iallefall. 

Grei lønn, sløve dager, mye ferie. Bedriten arbeidsplass, sløve kollegaer og dårlig faglig miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ignorere ambivalentReaction, han er en vandrende trafikklærer reklame... Må være et ensomt yrke siden han vil ha hele KG til å bli det samme. 

Men til TS. Fordel med lærermangel, kanskje spesielt realfaglærere, også er det en trygg arbeidsplass. Eller så kan du jo bli med i trafikklærer kulten, hørt det skal være verdens beste yrke, send en mld til ambivalentReaction så er jeg sikker på at han vil fortelle deg alt du vil vite og mer.

Anonymkode: dbbe2...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ignorere ambivalentReaction, han er en vandrende trafikklærer reklame... Må være et ensomt yrke siden han vil ha hele KG til å bli det samme. 

Men til TS. Fordel med lærermangel, kanskje spesielt realfaglærere, også er det en trygg arbeidsplass. Eller så kan du jo bli med i trafikklærer kulten, hørt det skal være verdens beste yrke, send en mld til ambivalentReaction så er jeg sikker på at han vil fortelle deg alt du vil vite og mer.

Anonymkode: dbbe2...cf7

Har du lest posten? Jeg skrev til han hvordan det var å være lærer på VGS. TS har utdanning innen kjemi, tviler på at han er interessert i viktige fag som trafikk.

Lenke til kommentar