Gå til innhold

lærer på vgs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg er utdannet kjemi og har tenkt på å bli lære på vgs. Jeg vil bli lærer i realfag .

 

Noen som undervise på vgs her ? Hvordan er det å være lærer/lektor ?

 

Folk sier man blir utsatt or mye press som lærer både på arbeidsstedet og hjemme . Er det sant ?

 

Hvilke ulemper og fordeler har yrket ?

 

 



Anonymous poster hash: 63749...4da
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg er utdannet trafikk! 

Det er morsomt å være lærer, møter masse interessante folk som ikke forstår noe som helst.

Nei, ikke på VGS iallefall. 

Grei lønn, sløve dager, mye ferie. Bedriten arbeidsplass, sløve kollegaer og dårlig faglig miljø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ignorere ambivalentReaction, han er en vandrende trafikklærer reklame... Må være et ensomt yrke siden han vil ha hele KG til å bli det samme. 

Men til TS. Fordel med lærermangel, kanskje spesielt realfaglærere, også er det en trygg arbeidsplass. Eller så kan du jo bli med i trafikklærer kulten, hørt det skal være verdens beste yrke, send en mld til ambivalentReaction så er jeg sikker på at han vil fortelle deg alt du vil vite og mer.

Anonymkode: dbbe2...cf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ignorere ambivalentReaction, han er en vandrende trafikklærer reklame... Må være et ensomt yrke siden han vil ha hele KG til å bli det samme. 

Men til TS. Fordel med lærermangel, kanskje spesielt realfaglærere, også er det en trygg arbeidsplass. Eller så kan du jo bli med i trafikklærer kulten, hørt det skal være verdens beste yrke, send en mld til ambivalentReaction så er jeg sikker på at han vil fortelle deg alt du vil vite og mer.

Anonymkode: dbbe2...cf7

Har du lest posten? Jeg skrev til han hvordan det var å være lærer på VGS. TS har utdanning innen kjemi, tviler på at han er interessert i viktige fag som trafikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest posten? Jeg skrev til han hvordan det var å være lærer på VGS. TS har utdanning innen kjemi, tviler på at han er interessert i viktige fag som trafikk.

Ja, men tenkte jo du kunne skrive litt mer om det å være trafikklærer, sett deg på så mange andre tråder si akkurat det, syntes du ikke utrykket det bra nok i denne tråden. Jeg vil så gjerne høre mer om slike viktige fag som trafikk uten at jeg vet hvor jeg kan få vite mer om dette? Er det noen trafikk-kult i Oslo området feks, hvor er møtelokalet og hva skal jeg ta med meg? Får jeg utdelt flyers jeg skal gå fra dør til dør med?

Nå vil jeg ikke kapre tråden til TS, men heller bringe TS og hele KG inn i trafikkfagets skinnende lys. 

Anonymkode: dbbe2...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men tenkte jo du kunne skrive litt mer om det å være trafikklærer, sett deg på så mange andre tråder si akkurat det, syntes du ikke utrykket det bra nok i denne tråden. Jeg vil så gjerne høre mer om slike viktige fag som trafikk uten at jeg vet hvor jeg kan få vite mer om dette? Er det noen trafikk-kult i Oslo området feks, hvor er møtelokalet og hva skal jeg ta med meg? Får jeg utdelt flyers jeg skal gå fra dør til dør med?

Nå vil jeg ikke kapre tråden til TS, men heller bringe TS og hele KG inn i trafikkfagets skinnende lys. 

Anonymkode: dbbe2...cf7

 

Dersom du vil diskutere dette foreslår jeg at du lager en egen tråd. Dersom du vil starte en trafikk-kult kan du jo ta med en flaske vin så kan vi finne på noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...