Gå til innhold

Status eller sjalu? Være sammen med peniskongen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For meg er det eneste som betyr noe å ha en jeg har gjensidige følelser for. Og menn som sender bilder av underlivet sitt fremstår som utrolig umodne og det er turn off.

Anonymkode: 19700...f29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stor penis er jo veldig tilfredsstillende, så kvinner er nok glad for å være med en som er stor ja

Anonymkode: eb9fe...b03

Dra opp en 3 år gammel tråd kun for å skrive dette. Ok.

Anonymkode: d67a1...244

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer naturlige ville vært å bli kalt fittekongen, peniskongen høres gay ut...

Anonymkode: acb5b...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av tittelering du har gitt deg...:fnise: Synes store peniser er oppskrytt... Og en mann som er kjent i lokalmiljøet for det ville jeg i alle fall ha styrt unna.... Har innrykk av at de fleste damer i et forhold er opptatt av trygghet. Det vil nok ikke du gi så lenge du er kjent for å ha "harva over" halve byen... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2015 den 4.25, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann med relativt stor penis og bra elsker. Dette er jeg kjent for i omgangskretsen min, Jobber på et utested, har ligget med en god del og mange som har sett bilder av penisen min(både tilsendt og fra et sexnettsted).

Lurer på om kvinner synes det er litt status å ha en såpass ettertraktet mann og som folk vet har stor penis og er en bra elsker eller om dere blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får.

Forstår jo at folk er forskjellige så bare svar for deres egen del.

 


Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

Synes ikke det hadde vært status og jeg hadde ikke blitt sjalu på oppmerksomheten. 

Snarere tvert imot hadde jeg synes der var dødsflaut hvis "hele bygda" hadde sett penisen til typen min, at han var "kjent for" den, gikk rundt og snakket om den, lå med alle tilgjengelige folk som singel og la ut bilder av penisen sin på nettet! Det hadde faktisk vært helt uaktuelt å være sammen med en slik fyr, når jeg tenker meg om.

Forventer overhodet ikke at en partner ikke skal ha hatt et seksualliv før vi møttes, men å være hele bygdas "han som er kjent for sin store penis og har ligget med alle" orker jeg ikke. Så utrolig lite sexy! Hvem vil være "en i rekken" og hvem orker at hele bygda snakker og synser om sexlivet ens? 

Grøss. Dessuten virker det som du mangler selvinnsikt. Mulig vi er i ulike kretser altså, men jeg kjenner ingen som synes det er "ettertraktet" med en selvgod mann som løper rundt å skryter av hvor god han er i senga, hvor stor tiss han har,  og hvor mange han har ligger med. 

Anonymkode: 3f584...b63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvorfor tror du at du er en god elsker? du er bare ekkel som snakker om pikken din og ligger rundt... du kjører sikkert på for hardt så ingen jenter egentlig synes det er godt, som oftest er sant når man er selvskryter og har stor pikk...

Anonymkode: 9331f...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.10.2015 den 4.25, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann med relativt stor penis og bra elsker. Dette er jeg kjent for i omgangskretsen min, Jobber på et utested, har ligget med en god del og mange som har sett bilder av penisen min(både tilsendt og fra et sexnettsted).

 

Lurer på om kvinner synes det er litt status å ha en såpass ettertraktet mann og som folk vet har stor penis og er en bra elsker eller om dere blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får.

 

Forstår jo at folk er forskjellige så bare svar for deres egen del.

 


Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

Jeg hadde blitt veldig flau. det der er ikke STATUS det er ''Cringy'' ass!

Anonymkode: 908c3...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...