Gå til innhold

Status eller sjalu? Være sammen med peniskongen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Fasinerende at du bare gir to valg her; enten er man sjalu (som forresten heter MISUNNELIG) eller så er det status å være sammen med deg.

 

Nei, jeg er hverken misunnelig mtp dine ferdigheter, str og erobringer ei heller mener jeg at dette gir noen annen status enn at du ikke er noe å samle på forholdsmessig. Lykke til!

Anonymous poster hash: a2f42...ca6

 

Nei, jeg mener ikke at kvinnene er "misunnelig" på mtp mine ferdigheter, wtf? Men at de blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får av andre kvinner. Ga to valgmuligheter, men man kan selvsagt si at man er likegyldig til kjærestens rykte. Det virker dog ikke som så mange har det ønsket i tråden.

 

Slapp av folk. Der er jo tydelig at det er 14 år gamle prepubertale gutter som skriver dette her. Ingen voksne menn, med iq over 98 omtaler seg som Peniskongen.

Jeg går ikke rundt og kaller meg peniskongen, jeg blir kalt peniskongen av venner på spøk og brukte det derfor her på KG. Ser jo nå at det ikke var så lurt siden dere blir mer fascinert av ordet enn småbarn av ordene tiss og bæsj.

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Nei, jeg mener ikke at kvinnene er "misunnelig" på mtp mine ferdigheter, wtf? Men at de blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får av andre kvinner. Ga to valgmuligheter, men man kan selvsagt si at man er likegyldig til kjærestens rykte. Det virker dog ikke som så mange har det ønsket i tråden.

 

Jeg går ikke rundt og kaller meg peniskongen, jeg blir kalt peniskongen av venner på spøk og brukte det derfor her på KG. Ser jo nå at det ikke var så lurt siden dere blir mer fascinert av ordet enn småbarn av ordene tiss og bæsj.

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

 

:ler:  Fascinert, faktisk. Er det det du tror?

Anonymous poster hash: ae983...702

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

:ler:  Fascinert, faktisk. Er det det du tror?

Anonymous poster hash: ae983...702

 

Hvilket ord ville du brukt?

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvilket ord ville du brukt?

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

Hvordan ville du reagert hvis en dame kalte seg fittedronninga?

Anonymous poster hash: 5c831...95d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ville ikke vært stolt av å ha en mann som hadde stor penis, for meg er det andre verdier som teller.

Om jeg ville vært sjalu? Tja, jeg ville vel hatt store problemer med å stole på en mann som tidligere gikk under navnet peniskongen.

De to overstående punktene gjør at jeg ikke ville vurdert deg som kjærestemateriale. Måten som du fremstår her i tråden er selve dødsstøtet, du evner jo ikke å forstå at din navlebeskuende penisfacinasjon gjør at du fremstår som sosialt uintelligent. Du tror virkelig at din store penis er det som gir deg status og som er det eneste som teller, og er lysår unna å forstå hvordan den kvinnelige befolkningen tenker.

Anonymous poster hash: 0bac5...7ad

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, jeg mener ikke at kvinnene er "misunnelig" på mtp mine ferdigheter, wtf? Men at de blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får av andre kvinner. Ga to valgmuligheter, men man kan selvsagt si at man er likegyldig til kjærestens rykte. Det virker dog ikke som så mange har det ønsket i tråden.

 

Jeg går ikke rundt og kaller meg peniskongen, jeg blir kalt peniskongen av venner på spøk og brukte det derfor her på KG. Ser jo nå at det ikke var så lurt siden dere blir mer fascinert av ordet enn småbarn av ordene tiss og bæsj.

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

Hvorfor skulle de bli sjalu for dette? De vil jo ikke ha deg. 

Anonymous poster hash: f7456...4f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann med relativt stor penis og bra elsker. Dette er jeg kjent for i omgangskretsen min, Jobber på et utested, har ligget med en god del og mange som har sett bilder av penisen min(både tilsendt og fra et sexnettsted).

Lurer på om kvinner synes det er litt status å ha en såpass ettertraktet mann og som folk vet har stor penis og er en bra elsker eller om dere blir sjalu på all oppmerksomheten jeg får.

Forstår jo at folk er forskjellige så bare svar for deres egen del.

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Hvis jeg var så desperat at jeg ble kjæreste med en fyr som jobbet på et utested og som hadde knulla halve byen så hadde jeg foretrukket at vi flyttet et sted hvor han kunne begynt med blanke ark. Hvordan hadde du følt det selv om du ble kjæreste med ei dame som ble omtalt som fittedronninga og som har knullet alle kompisene dine? Endret av Ultiva
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Dette må være toppen av latterlige ting jeg har lest her inne, og det sier ikke rent lite! For meg ville det overhodet ikke vært status å være sammen med en som er kjent som peniskongen, snarere tvert i mot, noe så utrolig flaut. Tror ingen hadde vært sjalu heller. TS må jo ha utrolig dårlig personlighet, som legger hele sin identitet og stolthet i penisen sin. Når han attpå til høvler over en haug med damer, og tror det gir status, sier det meg at intelligensen ikke akkurat er på topp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår at det å ha en peniskonge som kjæreste ikke er så gjevt med tanke på svarene jeg har fått i tråden, men unødvendig å snakke dritt om meg. Jeg er kanskje ingen nerd, men jeg har ikke dårlig personlighet! Hadde jeg vært en kjip fyr så hadde jeg ikke hatt så mye draget som jeg faktisk har eller kunnet jobbe i en servicebransje hvor kundene ofte er beruset.

 

TS



Anonymous poster hash: 727e8...5a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg si noe som mange potensielt vil benekte. Ja, du vil få en viss status av det blant en del kvinner men ikke alle. At man er attraktiv nok til å tiltrekke seg mange er i utgangspunktet positivt så lenge man ikke oppfører seg cocky/arrogant når man først har skapt tiltrekningen og så lenge du ikke skryter åpenlyst av det på en arrogant måte.

 

Det snakkes gjerne ikke så høyt om, men mange kvinner går gjerne etter en mann som igjen er ettertraktet blant andre kvinner, det fungerer som et slags implisitt kvalitetsstempel. Som forventet er det mange her som gir deg skitt for det, men ser man på hva kvinner faktisk gjør i situasjonen kontra hva som blir påstått viser trenden at en som blir ansett som attraktiv lettere vil kunne skape ny attraksjon.

 

Mange vil påstå at du er lite verdt som rundbrenner, og det uten å kjenne deg, at du vil kunne få mange til sengs men ikke noe mer, at du vil bli lei av "partylivet" når du blir eldre og at det er de "stabile" mennene som vil vinne i det lange løp. Det er bare det at de attraktive stabile mennene selv har vært utforskende "kalver" en gang og har utforsket livet, og det er veldig ofte ut fra dette ståstedet kvinner svarer, de vil som regel både ha en ettertraktet og stabil mann. Så om du har lyst på et forhold så har du bedre forutsetninger enn de fleste andre menn gitt at du også kan oppføre deg seriøst i en genuin datingsituasjon. 

 

Det er faktisk utrolig mange kvinner som ikke forstår at man må ha erfaring for å bli ansett som attraktiv. Kvinner ønsker "ferdigutlærte", stabile og vellykkede menn når de en gang ønsker å slå seg ned med familie, men for at en mann skal nå det stadiet så må han jo faktisk he levd en god del før han selv ønsker å slå seg ned. Har man ikke erfaring og "bare" er en stabil mann men uten evne til å skape attraksjon så vil man uansett falle igjennom når det gjelder attraksjonsdelen. Det hjelper ikke det spøtt om man som mann er klar for å stifte familie og legge fra seg ungdomslivet dersom han uansett ikke er attraktiv. Det er overraskende mange menn som går i den fellen. I sin iver etter å være "seriøse" menn som ikke har flere sexpartnere og som fremstår som svigermors drøm faller mange av dem bakpå uten å vite det, for når deres jevnaldrende som ikke lot seg stanse av kvinnestyrte sosiale konvensjoner og valgte å leve livet gjennom utforskning og kanskje også mange sexpartnere etterhvert også kommer til stadiet der de ønsker å fokusere på ro og mulighet for kone og familie så stiller de roligere mennene lengst bak i køen. Når disse mennene nå er jevnbyrdige med tanke på evnen til å kunne tilby stabilitet er det milevis mellom dem når det gjelder evnen til å skape spenning og attraksjon og de mest populære mennene vinner nesten hver eneste gang. 

 

Jeg sier heller kos deg mens du kan, ikke vær redd for å få et litt "jalla" stempel når du er ung og singel. Du ønsker jo ikke nødvendigvis denne livsstilen for alltid, men benytt muligheten til å leve livet selv om andre sier det er feil. Som mann må man ta for seg i livet, hvis ikke vil en annen mann gjøre det. 



Anonymous poster hash: 27749...aa7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv godt utstyrt, men holder det for meg selv. Det er kanskje noen jenter som liker det, men sex handler først og fremst om god kjemi. Ikke en stor pikk og en size queen. 



Anonymous poster hash: a976d...d0a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg si noe som mange potensielt vil benekte. Ja, du vil få en viss status av det blant en del kvinner men ikke alle. At man er attraktiv nok til å tiltrekke seg mange er i utgangspunktet positivt så lenge man ikke oppfører seg cocky/arrogant når man først har skapt tiltrekningen og så lenge du ikke skryter åpenlyst av det på en arrogant måte. Det snakkes gjerne ikke så høyt om, men mange kvinner går gjerne etter en mann som igjen er ettertraktet blant andre kvinner, det fungerer som et slags implisitt kvalitetsstempel. Som forventet er det mange her som gir deg skitt for det, men ser man på hva kvinner faktisk gjør i situasjonen kontra hva som blir påstått viser trenden at en som blir ansett som attraktiv lettere vil kunne skape ny attraksjon. Mange vil påstå at du er lite verdt som rundbrenner, og det uten å kjenne deg, at du vil kunne få mange til sengs men ikke noe mer, at du vil bli lei av "partylivet" når du blir eldre og at det er de "stabile" mennene som vil vinne i det lange løp. Det er bare det at de attraktive stabile mennene selv har vært utforskende "kalver" en gang og har utforsket livet, og det er veldig ofte ut fra dette ståstedet kvinner svarer, de vil som regel både ha en ettertraktet og stabil mann. Så om du har lyst på et forhold så har du bedre forutsetninger enn de fleste andre menn gitt at du også kan oppføre deg seriøst i en genuin datingsituasjon.  Det er faktisk utrolig mange kvinner som ikke forstår at man må ha erfaring for å bli ansett som attraktiv. Kvinner ønsker "ferdigutlærte", stabile og vellykkede menn når de en gang ønsker å slå seg ned med familie, men for at en mann skal nå det stadiet så må han jo faktisk he levd en god del før han selv ønsker å slå seg ned. Har man ikke erfaring og "bare" er en stabil mann men uten evne til å skape attraksjon så vil man uansett falle igjennom når det gjelder attraksjonsdelen. Det hjelper ikke det spøtt om man som mann er klar for å stifte familie og legge fra seg ungdomslivet dersom han uansett ikke er attraktiv. Det er overraskende mange menn som går i den fellen. I sin iver etter å være "seriøse" menn som ikke har flere sexpartnere og som fremstår som svigermors drøm faller mange av dem bakpå uten å vite det, for når deres jevnaldrende som ikke lot seg stanse av kvinnestyrte sosiale konvensjoner og valgte å leve livet gjennom utforskning og kanskje også mange sexpartnere etterhvert også kommer til stadiet der de ønsker å fokusere på ro og mulighet for kone og familie så stiller de roligere mennene lengst bak i køen. Når disse mennene nå er jevnbyrdige med tanke på evnen til å kunne tilby stabilitet er det milevis mellom dem når det gjelder evnen til å skape spenning og attraksjon og de mest populære mennene vinner nesten hver eneste gang.  Jeg sier heller kos deg mens du kan, ikke vær redd for å få et litt "jalla" stempel når du er ung og singel. Du ønsker jo ikke nødvendigvis denne livsstilen for alltid, men benytt muligheten til å leve livet selv om andre sier det er feil. Som mann må man ta for seg i livet, hvis ikke vil en annen mann gjøre det.  Anonymous poster hash: 27749...aa7

Tusen takk.

Ts

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Forstår at det å ha en peniskonge som kjæreste ikke er så gjevt med tanke på svarene jeg har fått i tråden, men unødvendig å snakke dritt om meg. Jeg er kanskje ingen nerd, men jeg har ikke dårlig personlighet! Hadde jeg vært en kjip fyr så hadde jeg ikke hatt så mye draget som jeg faktisk har eller kunnet jobbe i en servicebransje hvor kundene ofte er beruset.

 

TS

Anonymous poster hash: 727e8...5a6

 

Du må forstå at det er en dissonans mellom det kvinnene her inne sier, og det de faktisk vil ha. Innerste inne i dem så banker det etter å både se og erfære kuken din, men utad så må de fremstå som den mest prektige, den mest fornuftige, den som ikke lar seg narre, den som er tingene så i orden og på stell at det ikke er måte på.

Med andre ord, det var vel ikke det lureste å komme til kvinneguiden med dette.

Anonymous poster hash: d5a74...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kanskje ingen melder seg frivillig, men med engang noen av dere kommer i kontakt med peniskongen ute på byen, så er det gjort.

Og før en vet ordet av det, så har peniskongen pult hele venninnegjengen!

Så kan dere kakle sammen om peniskongen og deres opplevelse av han. Hvordan dere følte dere 'sprengt' osv.

Det er en grunn til at store peniser blir omsvermet av jenter!

 

Anonymous poster hash: 94111...577

 

 

Hehe, ja det er jo typisk å ryke på en rundbrenner eller to i løpet av livet, det er tross alt en grunn til at de er nettopp det - de har draget på damene :)

 

Dog så er det vel ikke akkurat penisen vi svermer så veldig rundt, det er vel mer utseende og personlighet, at de kan kvinner. Og gjerne at de har en viss status, som jo en bartender eller DJ har - når man er 17 år.

 

Ingen av de to partykongene jeg nevnte at jeg røyk på i innlegget mitt var kjent for stor penis altså.

Jeg tror det er mest i ditt hode at en hel venninnegjeng puler samme fyr og sitter og snakker om hvor sprengte de ble  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status å være sammen med en som har ligget med en god del, har som vane for å sende folk bilder av penisen sin? Nei det ville jeg syntes var flaut. Jeg syntes det er turnoff med menn som har ligget rundt bare for å ligge rundt.

Sjalu på oppmerksomheten han får? Nei det ville nok bare ha eklet meg ut det også. Ville ikke involvert meg i en sånn fyr.

Fint med stor penis, men å fortelle om og vise kjønnsorganet sitt til alle er og blir ekkelt. Tenk selv da, dere menn sier jo at dere aldri kunne vært med ei jente som hadde sendt naken snaps til andre, eller som hadde hatt webcam sex hvor filmen kanskje har kommet på avveie. Og selv sender dere intimbilder ukritisk rundt i hytt og pine, deres private kjønnsorgan er en "snakkis" og dere regner med at det skal gi dere status?? Vel da får dere gi alle kvinnene dere kaller for horer og billige felleshøl status først ! :)



Anonymous poster hash: 54770...a24
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg ville vært flau over å være sammen med en som har delt bilder av penisen sin til alle og en hver, vært på sexnettsted osv.

 

 

Anonymous poster hash: 5c831...95d

 

Dette!

Anonymous poster hash: cf5df...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du må forstå at det er en dissonans mellom det kvinnene her inne sier, og det de faktisk vil ha. Innerste inne i dem så banker det etter å både se og erfære kuken din, men utad så må de fremstå som den mest prektige, den mest fornuftige, den som ikke lar seg narre, den som er tingene så i orden og på stell at det ikke er måte på.

Med andre ord, det var vel ikke det lureste å komme til kvinneguiden med dette.

Anonymous poster hash: d5a74...d1e

 

 

:hoho:

Anonymous poster hash: ae983...702

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå skal jeg si noe som mange potensielt vil benekte. Ja, du vil få en viss status av det blant en del kvinner men ikke alle. At man er attraktiv nok til å tiltrekke seg mange er i utgangspunktet positivt så lenge man ikke oppfører seg cocky/arrogant når man først har skapt tiltrekningen og så lenge du ikke skryter åpenlyst av det på en arrogant måte.

 

Det snakkes gjerne ikke så høyt om, men mange kvinner går gjerne etter en mann som igjen er ettertraktet blant andre kvinner, det fungerer som et slags implisitt kvalitetsstempel. Som forventet er det mange her som gir deg skitt for det, men ser man på hva kvinner faktisk gjør i situasjonen kontra hva som blir påstått viser trenden at en som blir ansett som attraktiv lettere vil kunne skape ny attraksjon.

 

Mange vil påstå at du er lite verdt som rundbrenner, og det uten å kjenne deg, at du vil kunne få mange til sengs men ikke noe mer, at du vil bli lei av "partylivet" når du blir eldre og at det er de "stabile" mennene som vil vinne i det lange løp. Det er bare det at de attraktive stabile mennene selv har vært utforskende "kalver" en gang og har utforsket livet, og det er veldig ofte ut fra dette ståstedet kvinner svarer, de vil som regel både ha en ettertraktet og stabil mann. Så om du har lyst på et forhold så har du bedre forutsetninger enn de fleste andre menn gitt at du også kan oppføre deg seriøst i en genuin datingsituasjon. 

 

Det er faktisk utrolig mange kvinner som ikke forstår at man må ha erfaring for å bli ansett som attraktiv. Kvinner ønsker "ferdigutlærte", stabile og vellykkede menn når de en gang ønsker å slå seg ned med familie, men for at en mann skal nå det stadiet så må han jo faktisk he levd en god del før han selv ønsker å slå seg ned. Har man ikke erfaring og "bare" er en stabil mann men uten evne til å skape attraksjon så vil man uansett falle igjennom når det gjelder attraksjonsdelen. Det hjelper ikke det spøtt om man som mann er klar for å stifte familie og legge fra seg ungdomslivet dersom han uansett ikke er attraktiv. Det er overraskende mange menn som går i den fellen. I sin iver etter å være "seriøse" menn som ikke har flere sexpartnere og som fremstår som svigermors drøm faller mange av dem bakpå uten å vite det, for når deres jevnaldrende som ikke lot seg stanse av kvinnestyrte sosiale konvensjoner og valgte å leve livet gjennom utforskning og kanskje også mange sexpartnere etterhvert også kommer til stadiet der de ønsker å fokusere på ro og mulighet for kone og familie så stiller de roligere mennene lengst bak i køen. Når disse mennene nå er jevnbyrdige med tanke på evnen til å kunne tilby stabilitet er det milevis mellom dem når det gjelder evnen til å skape spenning og attraksjon og de mest populære mennene vinner nesten hver eneste gang. 

 

Jeg sier heller kos deg mens du kan, ikke vær redd for å få et litt "jalla" stempel når du er ung og singel. Du ønsker jo ikke nødvendigvis denne livsstilen for alltid, men benytt muligheten til å leve livet selv om andre sier det er feil. Som mann må man ta for seg i livet, hvis ikke vil en annen mann gjøre det. 

Anonymous poster hash: 27749...aa7

 

 

Dette er bare svada.

 

At kvinner ønsker menn med litt erfaring skal jeg ikke nekte for, men denne erfaringen får de ikke av å ha 1 -200 ONS. Den erfaringen vi ser etter er den som kommer etter å ha vært i noen forhold som har vart lenger enn en natt.

Det er da man først har lært både seg selv og kvinner å kjenne.

 

 

Og TS, jeg håper du ikke har gått i den fella og tror du er god i senga kun fordi pikken er over snittet stor. Stor pikk er kanskje det som gjeder ved ONS, men det har svært lite å si i et forhold.

Anonymous poster hash: e9850...79f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...